• September14

    Vi som väntar Septemberbebisar 2014

    Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar. 
    Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
    Hur mår ni allihopa? 

  • Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014
  • misa85
    Klick78 skrev 2014-01-28 08:35:16 följande:
    Om jag ska få ett vul så måste jag göra det privat, och då kostar det 800 kr. Vet inte om det är värt  det.



    Oj, vad mkt. Kan du inte få genom kk?
  • Hoppas84

    Sön 26 jan 21:18 #116 BF -lista  SilentHill, 27 år, 1:a barnet, BF 1/9  Misa85 3:e barnet BF ca 8/9 September14, 4.e barnet  BF 11/9  Brewilma, 29 år 1:a barnet BF 21/9  Tro hopp kärlek, 32år, BF 21/9  Chilinöten, 25år, 1:a barnet  BF 22/9 GladaAnna, 30 år, 1:a barnet  BF 23/9  Thefee 22år, 2:a barnet  BF 23/9.  Sjuttioelva, 24 år, 1:a barnet  BF 25/9 Malin0710, 33år, 3:e barnet BF 26/9 SmR, 29 år, 1: barnet  BF 27/9  Klick78, 35 år, 3:e barnet  BF 29/9 Hoppas84 30 år 2:a barnet BF 29/9

  • Klick78
    misa85 skrev 2014-01-28 09:06:29 följande:


    Oj, vad mkt. Kan du inte få genom kk?
    Genom kk?
    Vul får man bara via landstinget om man misstänker missfall, annars är det privat som gäller.
    Tycker att man borde få kolla upp det tidigare om man har haft missfall, men icke.
    Det är ju i och för sig inget som minskar risken, så i slutänden så är det bara att vänta och se som gäller ändå.

  • misa85

    Ni som ätit eller äter lergigan. Blir ni trött? Jag blir helt däckad av dem och kroppen väger typ 100 kg. Lite läskigt måste jag säga...

  • Greenwally

    Det gick inge bra det här, har som sagt haft rosa flytningar som bara blev mera. Åkte in till SöS idag och de kollade med ultraljud vaginalt och de kunde inte se ngt foster. Fick kissa där och det var positivt. Tog blodprov och ska tillbaka om två dagar och utreda om det kan vara utomkved. Känns jättetråkigt, vi hade ändå försökt i 6 månader ;(

    Lycka till alla ni andra!

  • thefee
    Greenwally skrev 2014-01-28 13:48:22 följande:
    Det gick inge bra det här, har som sagt haft rosa flytningar som bara blev mera. Åkte in till SöS idag och de kollade med ultraljud vaginalt och de kunde inte se ngt foster. Fick kissa där och det var positivt. Tog blodprov och ska tillbaka om två dagar och utreda om det kan vara utomkved. Känns jättetråkigt, vi hade ändå försökt i 6 månader ;( Lycka till alla ni andra!

    Nej usch vad tråkig :( hoppas du plussar snart igen!
  • misa85
    Greenwally skrev 2014-01-28 13:48:22 följande:
    Det gick inge bra det här, har som sagt haft rosa flytningar som bara blev mera. Åkte in till SöS idag och de kollade med ultraljud vaginalt och de kunde inte se ngt foster. Fick kissa där och det var positivt. Tog blodprov och ska tillbaka om två dagar och utreda om det kan vara utomkved. Känns jättetråkigt, vi hade ändå försökt i 6 månader ;(

    Lycka till alla ni andra!



    Nej ucha vad tråkigt. Vilken vecka är du i? Kam det inte vara för tidigt att se med vul?
  • Greenwally

    V 5+2, jo kan vara för tidigt med min livmoderhinna såg för tunn ut med och blöder mer nu med mensvärk och lite klumpar... ;( får hoppas att den inte sitter fast någon annan stan då det kan bli mer komplikationer. Tack för stöd, är helt tom och ledsen.


    misa85 skrev 2014-01-28 13:57:42 följande:
    Nej ucha vad tråkigt. Vilken vecka är du i? Kam det inte vara för tidigt att se med vul?

  • misa85
    Greenwally skrev 2014-01-28 15:11:09 följande:
    V 5+2, jo kan vara för tidigt med min livmoderhinna såg för tunn ut med och blöder mer nu med mensvärk och lite klumpar... ;( får hoppas att den inte sitter fast någon annan stan då det kan bli mer komplikationer. Tack för stöd, är helt tom och ledsen.



    OM det är nån tröst var jag på vul i vad jag trodde 6+2 och de kunde inte se nånting. Hon trodde jag kanske var i 5+5-6 nånstans och då är det för tidigt för att se. Ska tillbaka på torsdag i v 7+2 och hoppas jag ser nåt då. Jag hoppas verkligen det är för tidigt. Ge inte upp! Kram
  • Greenwally

    Tack vad gullig du är! Tror nog det är kört men under kan ju ske...kram


    misa85 skrev 2014-01-28 15:23:37 följande:
    OM det är nån tröst var jag på vul i vad jag trodde 6+2 och de kunde inte se nånting. Hon trodde jag kanske var i 5+5-6 nånstans och då är det för tidigt för att se. Ska tillbaka på torsdag i v 7+2 och hoppas jag ser nåt då. Jag hoppas verkligen det är för tidigt. Ge inte upp! Kram

Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014