• September14

Vi som väntar Septemberbebisar 2014

Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar. 
    Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
    Hur mår ni allihopa? 

• Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014
  • Lappen

hej väntar min tredje den 28/9 är i vecka 6 men imorgon vecka 7 cirka. är lite osäker när....
    har hoppet mer nu att det ska gå vägen. har 3-4 missfall på ett år. Men är aldrig gången så här långt.
    Har börja svälla så ser ju ut som man är längre gången

• E2012smamma

Imorgon ska jag på VUL och inskrivning

Är skitnervös för alla symptom utom ömma/Stora bröst har försvunnit.

Förra veckan mådde jag pissilla och va trött men nu känns det inte mkt alls :/

• Zunrose

Ni som har provanställning...finns ingen lag som säger att ni måste berätta en graviditet mer än 3 månader tidigare pga föräldrapenning. så ni behöver inte oroa er för att " ljuga" ni har rätt till ert privatliv..

• September14
    E2012smamma skrev 2014-02-09 17:21:06 följande:
    Imorgon ska jag på VUL och inskrivning

Är skitnervös för alla symptom utom ömma/Stora bröst har försvunnit.

Förra veckan mådde jag pissilla och va trött men nu känns det inte mkt alls :/
    Jag ska också på VUL imorgon. :) Hoppas allt ser fint ut !! Jag har heller inte några symtom, har inte haft sedan vecka 6 så känner mig lite nervös jag med.
  • E2012smamma
    September14 skrev 2014-02-09 18:26:08 följande:
    Jag ska också på VUL imorgon. :) Hoppas allt ser fint ut !! Jag har heller inte några symtom, har inte haft sedan vecka 6 så känner mig lite nervös jag med.
    Typ samma som för mig! V 5+0-6+0 mådde jag illa på eftermiddagarna.

I slutet av v 5 hade jag en blödning men va på VUL v 6+1 så då va alt lugnt. Hela vecka 6-7 mådde jag illa på morgonen men nu senaste veckan har jag knappt mått illa alls ....

Ush är inställd på MA :(

Hoppas det går bra för dig! Vilken v är du i?
  • Blindtoyou

Hej allesammans! Ny här på Familjeliv! Är i vecka 10 (9+1) och mått skit hittills. Alla gravidsymtom man kan ha! Fick se bebben på VUL i tisdags (8+4), allt var som det skulle! (: "han" sprattlade med sin små armar därinne. Blir min första så det var en upplevelse! (: beräknad runt 12/9. hoppas allt går bra för alla!

• SmR
    Blindtoyou skrev 2014-02-09 23:22:45 följande:
    Hej allesammans! Ny här på Familjeliv! Är i vecka 10 (9+1) och mått skit hittills. Alla gravidsymtom man kan ha! Fick se bebben på VUL i tisdags (8+4), allt var som det skulle! (: "han" sprattlade med sin små armar därinne. Blir min första så det var en upplevelse! (: beräknad runt 12/9. hoppas allt går bra för alla!

Välkommen hit:) Spännande att få se den lilla plutten :) Det ska jag med få göra på onsdag , som man längtar. Jag mår inte alls för bra heller, men så är det, hoppas det går över i vecka 12 och vi får börja njuta av att vara gravida :)) Detta är med första för mig så det är mycket nytt som händer :))
  • stjärnasomärdin

Nu har det gått två veckor sedan min första blödning (vecka sex) och testet visar fortfarande (ja, jag vet att det kan göra det i många veckor i alla fall) starkt positivt och symtomen blivit fler. Dock fick jag en till senare i vecka sex samt en nu i vecka åtta så nu börjar två långa veckors väntan igen och hålla tummen för att det inte blir något mer nu. Nog för att man förstod att veckorna fram till vecka 12 skulle snigla sig fram....men det här går fruktansvärt långsamt....

• E2012smamma
    stjärnasomärdin skrev 2014-02-10 08:15:01 följande:

Nu har det gått två veckor sedan min första blödning (vecka sex) och testet visar fortfarande (ja, jag vet att det kan göra det i många veckor i alla fall) starkt positivt och symtomen blivit fler. Dock fick jag en till senare i vecka sex samt en nu i vecka åtta så nu börjar två långa veckors väntan igen och hålla tummen för att det inte blir något mer nu. Nog för att man förstod att veckorna fram till vecka 12 skulle snigla sig fram....men det här går fruktansvärt långsamt....

Har du inte fått komma

På VUL?

Jag hade en blödning i v 6. En på natten och en på morgonen mellan lördag och söndag. Va på ultraljud på onsdagen då såg allt ok ut.

Ska gå idag igen är så nervös. Mår inte illa längre alls...
  • stjärnasomärdin
    E2012smamma skrev 2014-02-10 08:28:33 följande:
    Har du inte fått komma På VUL? Jag hade en blödning i v 6. En på natten och en på morgonen mellan lördag och söndag. Va på ultraljud på onsdagen då såg allt ok ut. Ska gå idag igen är så nervös. Mår inte illa längre alls...

Nej, det har aldrig pratats om VUL utan BM är övertygad om att det inte är någon fara. Jag har inte legat på för att få ett heller men vi har bestämt oss att om det blir en blödning till så skall vi kräva ett för den här ovissheten börjar bli alldeles för mycket för att kunna hantera. Hoppas att allt går bra för dig idag! :)
Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014