Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
hej väntar min tredje den 28/9 är i vecka 6 men imorgon vecka 7 cirka. är lite osäker när....
har hoppet mer nu att det ska gå vägen. har 3-4 missfall på ett år. Men är aldrig gången så här långt.
Har börja svälla så ser ju ut som man är längre gången
Imorgon ska jag på VUL och inskrivning
Är skitnervös för alla symptom utom ömma/Stora bröst har försvunnit.
Förra veckan mådde jag pissilla och va trött men nu känns det inte mkt alls :/
Ni som har provanställning...finns ingen lag som säger att ni måste berätta en graviditet mer än 3 månader tidigare pga föräldrapenning. så ni behöver inte oroa er för att " ljuga" ni har rätt till ert privatliv..
Hej allesammans! Ny här på Familjeliv! Är i vecka 10 (9+1) och mått skit hittills. Alla gravidsymtom man kan ha! Fick se bebben på VUL i tisdags (8+4), allt var som det skulle! (: "han" sprattlade med sin små armar därinne. Blir min första så det var en upplevelse! (: beräknad runt 12/9. hoppas allt går bra för alla!
Nu har det gått två veckor sedan min första blödning (vecka sex) och testet visar fortfarande (ja, jag vet att det kan göra det i många veckor i alla fall) starkt positivt och symtomen blivit fler. Dock fick jag en till senare i vecka sex samt en nu i vecka åtta så nu börjar två långa veckors väntan igen och hålla tummen för att det inte blir något mer nu. Nog för att man förstod att veckorna fram till vecka 12 skulle snigla sig fram....men det här går fruktansvärt långsamt....
Nu har det gått två veckor sedan min första blödning (vecka sex) och testet visar fortfarande (ja, jag vet att det kan göra det i många veckor i alla fall) starkt positivt och symtomen blivit fler. Dock fick jag en till senare i vecka sex samt en nu i vecka åtta så nu börjar två långa veckors väntan igen och hålla tummen för att det inte blir något mer nu. Nog för att man förstod att veckorna fram till vecka 12 skulle snigla sig fram....men det här går fruktansvärt långsamt....