• Anonym (Vågar jag?)

    Vågar man bo på första våningen som ensam tjej?

    Hittat en lägenhet på första våningen i Malmö. Gillar planlösningen, och området verkar trevligt. Men jag är rädd för att bo på första våningen. Har alltid bott högst upp, eller högre upp än första våningen iallafall. Vill ha alarm, men vilket ska jag välja? Någon som vill vara snäll och tipsa mig? Lägenheten verkar även ligga nästan på markplan, men jag har än så länge bara sett bilder.

  • Svar på tråden Vågar man bo på första våningen som ensam tjej?
  • Anonym (Gg)

    Varför skulle man inte våga det? Tror du det står på fönstrena att det bor en ensam tjej kom och våldta mig?

  • Anonym (Tralala)

    Jag är ung tjej och bor på första våningen, fast det är ändå en trappa upp så vet inte om det räknas... Men det har inte varit några problem? Bara skönt att inte ha så långt mellan utgången och hemmet.

  • Anonym (Vågar jag?)
    Anonym (Gg) skrev 2014-02-08 16:28:33 följande:
    Varför skulle man inte våga det? Tror du det står på fönstrena att det bor en ensam tjej kom och våldta mig?
    Du bor inte i Malmö märker jag...
  • Anonym (Vågar jag?)

    Ni som också bor på första våningen, var på ni på ett ungefär?

  • Nashico

    Menar du våning 0. 0.5 eller 1? Jag hade aldrig fixat att bo på nollan men bara man kommer upp en bit så tycker jag det är OK.

  • Anonym (Milfhunter)
    Anonym (Vågar jag?) skrev 2014-02-08 16:35:43 följande:
    Du bor inte i Malmö märker jag...
    Vad tänkte du på att det är hög brottstatistik, hög andel invandrare i vissa områden eller vad?
  • sch32

    Hm, vissa vågar det men jag skulle aldrig göra det om jag inte ägde en riktigt ilsken rottweiler.

  • Anonym (Vågar jag?)
    Nashico skrev 2014-02-08 16:37:17 följande:
    Menar du våning 0. 0.5 eller 1? Jag hade aldrig fixat att bo på nollan men bara man kommer upp en bit så tycker jag det är OK.
    Än så länge har jag bara sett bilder, men lägenheten verkar ligga nästan på bottenplan. Den har ingen uteplats, men balkong.
  • Anonym (Gg)
    Anonym (Vågar jag?) skrev 2014-02-08 16:35:43 följande:
    Du bor inte i Malmö märker jag...

    Ja men jag gör ju det
Svar på tråden Vågar man bo på första våningen som ensam tjej?