• Camilla83

    Novemberbarn 2014

    Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)

  • Svar på tråden Novemberbarn 2014
  • Thea O Tvåan
    littlemisstrouble skrev 2014-07-06 06:56:57 följande:

    fick man vara med?



    Hej. Såklart du får :)
    Va har du för bf?
    Ååååh va jag längtar tills imorron då jag ska på ultraljud. Va på ett för tre veckor sen men då kunde dem inte se så mycke så fick ett till. Hoppas bara allt ser bra ut. Ska bli spännande o se om de e en pojke som jag tror. Fast dottern vill att bebisen ska heta Alma så då får vi juh hoppas att de e en flicka haha
    Igår va de nästan 30grader ute så jag trodde jag skulle svimma av värmeslag. Måste dricka riktigt mycke vatten nu när de e så varmt. Tycker inte ni att de e lite jobbit ändå m värmen?
  • littlemisstrouble

    ni som väntar syskon vad har ni tänkt för syskonvagn? vi tänkte köpa en ny emmaljunga double viking men så hittade vi en till pangpris på blocket i nyskick. supernöjd måste jag säga

  • EnglaAlvaTredje

    Hade nästan glömt hur fantastiskt det är med RUL! En frisk liten pojke visade sig på skärmen <3 Så storasystrarna är jätteglada för det var precis vad de önskat sig haha!

    Gick in i vecka 21 idag och det sparkas och buffas varje dag! Sambon har till och med kunnat känna de sen nån vecka tillbaka! Superkul!

    Vi funderar på att köpa en Emmaljunga Super Nitro. Vill ju ha en lätt och smidig vagn, men som ändå klarar snö och slask. Bor ju i Dalarna liksom ;)

    Nån som har erfarenhet av den?

Svar på tråden Novemberbarn 2014