• Forumvärd

    Familjelivs julkalender: Lucka 22


    För att vara med och tävla idag vill jag att du laddar upp en bild av en teckning som ditt barn har gjort. Gärna med jultema men absolut inget krav. Skriv en kort berättelse om teckningen och en motivering till varför du vill vinna.

    Tävlingen öppnar idag och pågår fram till midnatt 22/12. Vinnaren utses av en jury på Familjeliv och presenteras därefter här i tråden.

    Vinnaren måste svara inom en vecka, annars går vinsten till någon annan.
    Vi kommer göra vårt bästa för att du ska få din vinst före jul, men vi kan inte garantera det.

    Läs gärna våra fullständiga tävlingsregler.

    Lycka till! Tomte
  • Svar på tråden Familjelivs julkalender: Lucka 22
  • 880215
    Pojkmamma2 skrev 2014-12-23 13:40:01 följande:

    Vart skriver dem vem som vunnit? Här i tråden?


    Precis så: "Tävlingen öppnar idag och pågår fram till midnatt 22/12. Vinnaren utses av en jury på Familjeliv och presenteras därefter här i tråden." {#emotions_dlg.flower}
  • annawall

    Ibland tar det en dag eller två innan de skriver här... När de väl skrivit ska den som vunnit maila dem sina uppgifter :)

  • Frökenmela

    Fast jag vann i lucka 5 ( tror jag det var ) och mailade direkt, men har fortfarande inte fått någon vinst ( eller svar heller för den delen )...
    Någon annan som fått sin vinst?

  • 880215
    Pojkmamma2 skrev 2014-12-29 19:11:15 följande:

    Hmm undrar när dem ger besked?


    Chilla! De har väl jul- och nyårsledigt som de flesta av oss. Förmodligen presenteras vinnaren efter ledigheterna. :)
  • annawall

    Fast det blir ju lite enerverande att man förväntas skicka sitt namn till dem om man vunnit, hoppas de skickar meddelande till vinnaren så de inte missar :) Själv är jag inte inne på sidan varje dag och då är det lätt att man missar.
    Lycka till alla :)

  • 880215

    Vinnaren meddelas i tråden. :)


    annawall skrev 2015-01-02 23:28:35 följande:

    Fast det blir ju lite enerverande att man förväntas skicka sitt namn till dem om man vunnit, hoppas de skickar meddelande till vinnaren så de inte missar :) Själv är jag inte inne på sidan varje dag och då är det lätt att man missar.

    Lycka till alla :)


  • VickyHurtig

    Lycka till! Jag vann biobiljetter o lite annat till en särskild film för ett tag sen. Mailade också direkt. Fick vänta så länge att filmen slutade gå, så de biobiljetterna fick ju kastas. Innan vinsten kom mailade jag både forumvärden o redaktionen men fick aldrig ngt svar.

    Efter mkt om o men kom vinsterna (biljetterna fick som sagt var slängas) o efter lite klagomål i tråden från flera kom en lam ursäkt att det ibland blir så o att vissa filmer slutar visas tidigare i mindre städer. Dock har jag både Varberg, Borås o Göteborg att välja mellan o alla hade slutat visa den. Tyvärr fick man aldrig chans att skriva det för tråden stängdes direkt efter inlägget. :(

  • 880215
    Frökenmela skrev 2015-01-03 10:13:56 följande:

    880215 Har du fått din vinst ?


    Det vet jag inte då ja gör bortrest och grannen tar hand om posten. ;)

    Vann i lucka 11 har jag för mig.

    Har du också vunnit? I vilken lucka?
Svar på tråden Familjelivs julkalender: Lucka 22