• Gert

    Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?

    Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd. Glad


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
  • Flash Gordon

    Hahaha!

    Sossarnas trollfabrik redan på den tiden

    Göran Persson, under tiden som kommunalråd i Katrineholm, satt och skrev fejkade insändare i lokaltidningen.

    Skrattande






    Blå och gul
  • klyban
    Flash Gordon skrev 2022-11-14 07:21:03 följande:
    Hahaha!

    Sossarnas trollfabrik redan på den tiden

    Göran Persson, under tiden som kommunalråd i Katrineholm, satt och skrev fejkade insändare i lokaltidningen.

    Skrattande
    " target="_blank">

     


     


    SÅ nya projiceringar, vem ska gå på dom menar du?
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • KillBill

    S får33,4%. S är nu ensamt jämnstora med den forna alliansen med M, C, KD och L..


    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • nihka
    KillBill skrev 2022-11-19 08:34:11 följande:

    S får33,4%. S är nu ensamt jämnstora med den forna alliansen med M, C, KD och L..


    Vad skulle det göra med mandatfördelningen i riksdagen? Vet inte hur man räknar när ett parti faller bort.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • klyban
    Rataxes skrev 2022-11-19 16:45:12 följande:
    Läser att såssarna tillsammans med MentalPartiet stoppar trafiken på Sveavägen under helgerna, cruisingen på Sveavägen var ju en av få anledningar till att besöka Mordor.

    Jaja, sojalattevänstern på slöddermalm har fått sin vilja igenom. Ni slipper mig och mina pengar i fortsättningen.

    Jaha?
    Är det för att de brunblåa inte klarade av att sänka bränslet mer än 14öre Solig


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • KillBill
    Rataxes skrev 2022-11-19 16:45:12 följande:

    Läser att såssarna tillsammans med MentalPartiet stoppar trafiken på Sveavägen under helgerna, cruisingen på Sveavägen var ju en av få anledningar till att besöka Mordor.

    Jaja, sojalattevänstern på slöddermalm har fått sin vilja igenom. Ni slipper mig och mina pengar i fortsättningen.


    Det ska bli ett nöje att slippa crusingen..
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • nihka
    Rataxes skrev 2022-11-19 16:45:12 följande:

    Läser att såssarna tillsammans med MentalPartiet stoppar trafiken på Sveavägen under helgerna, cruisingen på Sveavägen var ju en av få anledningar till att besöka Mordor.

    Jaja, sojalattevänstern på slöddermalm har fått sin vilja igenom. Ni slipper mig och mina pengar i fortsättningen.


    Dina utsläppsbilar från Läppland kommer säkert att bli djupt saknade
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • FDFMGA
    nihka skrev 2022-11-19 22:22:16 följande:
    Dina utsläppsbilar från Läppland kommer säkert att bli djupt saknade
    Men, varför inte.

    Nog uppskattar jag att få mina "fördomar" bekräftade, så vad mig anbelangar är hjärtlandets byfånar hjärtligt välkomna om de vill hålla en epatraktorparad på Sveavägen.

    Jag kan till och med tänka mig att betala inträde för att få beskåda spektaklet.

    Jag tror att man måste få skratta även i svåra tider - till och med - eller kanske framförallt åt Jimmie Åkessons fossiliserade rekvisita.
  • nihka
    FDFMGA skrev 2022-11-25 23:58:44 följande:
    Men, varför inte.

    Nog uppskattar jag att få mina "fördomar" bekräftade, så vad mig anbelangar är hjärtlandets byfånar hjärtligt välkomna om de vill hålla en epatraktorparad på Sveavägen.

    Jag kan till och med tänka mig att betala inträde för att få beskåda spektaklet.

    Jag tror att man måste få skratta även i svåra tider - till och med - eller kanske framförallt åt Jimmie Åkessons fossiliserade rekvisita.
    Här får jag faktiskt vara lite allvarlig. Jag såg en gång en lungröntgen på en avliden äldre kvinna (icke-rökare) som hade bott hela sitt liv på just Sveavägen och det var inget vitt alls, mest svart och bara pyttelite grått. Bara av att dra i sig bilgaser. Riktigt skrämmande!
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • FDFMGA
    nihka skrev 2022-11-26 15:07:44 följande:
    Här får jag faktiskt vara lite allvarlig. Jag såg en gång en lungröntgen på en avliden äldre kvinna (icke-rökare) som hade bott hela sitt liv på just Sveavägen och det var inget vitt alls, mest svart och bara pyttelite grått. Bara av att dra i sig bilgaser. Riktigt skrämmande!
    Hmm, jag kan inte minnas att jag varit på Sveavägen vare sig som bilist eller fotgängare en endaste gång i år - dock var jag ganska nära Sveavägen senast igår, men till och från Odenplan åkte jag tunnelbana.

    Hursomhelst - lyckan står den djärve bi - och skulle jag få veta att partiarbetarna planerar en motorburen uppvisning på Sveavägen så skulle jag definitivt vara beredd att få i mig en hel del avgaser för nöjet att beskåda paraden.

    Ett gott skratt förlänger ju livet, sägs det.
Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?