• moaz

    Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

    Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
  • flygrl
    KillBill skrev 2016-11-17 13:38:43 följande:

    Först och främst så är detta en tråd där vi diskuterar public service, Vi borde alltså inte diskutera  utbildningsnivå, intelligens etc. hos amerikanska presidenter. 

    Jag tycker att det var konstigt redan när någon i tråden förde in samtalet på amerikanska presidenters intelligens och började jämföra detta med  på resultat för svenska politiker på högskoleprovet men ännu mer OT blir vi om vi ska börja jämföra amerikanska presidenters utbildningsnivå med svenskt högskoleprov. högskoleprovet är ingen utbildning och som sagt, i denna tråd diskuterar vi public service.


     


    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
    Jag besvarade enbart ditt raljerande över Bush intelligens.
  • Rataxes

    Ett steg i rätt riktning

    Danska TV2 privatiseras, licensavgiften sänks och Danmarks Radio ska fokusera på grundläggande public service.


    Man ska vara försiktig med att göra barnprogramledare till kulturministrar, särskilt när de pratar och tänker som ett barn.
  • Rataxes
    SVT Nyheters löpsedel idag. Avdelningen för Castro-hyllningar är välfylld i opartiska statstelevisionen.

    Man ska vara försiktig med att göra barnprogramledare till kulturministrar, särskilt när de pratar och tänker som ett barn.
  • Rataxes
    Rataxes skrev 2016-12-04 15:32:19 följande:
    SVT Nyheters löpsedel idag. Avdelningen för Castro-hyllningar är välfylld i opartiska statstelevisionen.
    Glömde bilden...


    Man ska vara försiktig med att göra barnprogramledare till kulturministrar, särskilt när de pratar och tänker som ett barn.
  • Johan42

    SVT är till för att fostra folket och leverera ett komplett åsiktspaket. Nu när nästan ingen under 65 tittar på vanlig tv längre börjar denna era lyckligtvis närma sig sitt slut.

  • Rataxes

    Vilken nazist ska SVT intervjua i Min sanning nästa vecka då kommunisten Åsa Lindeborg är gäst idag?


    Man ska vara försiktig med att göra barnprogramledare till kulturministrar, särskilt när de pratar och tänker som ett barn.
  • KillBill
    Rataxes skrev 2016-12-04 20:38:42 följande:

    Vilken nazist ska SVT intervjua i Min sanning nästa vecka då kommunisten Åsa Lindeborg är gäst idag?


    Jämställer du vänsterpartister med nazister? Genom att jämställa demokratiska partier med nazister ökar du legitimiteten för nazisterna. Det är inte bara dumt det är också okunnigt.

     


      
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Rataxes
    KillBill skrev 2016-12-04 20:57:24 följande:
    Jämställer du vänsterpartister med nazister? Genom att jämställa demokratiska partier med nazister ökar du legitimiteten för nazisterna. Det är inte bara dumt det är också okunnigt.

     


      
    Hon är inte vänsterpartist utan kallar sig själv kommunist. Vet du inte om att (V) inte kallar sig kommunister längre?
    Man ska vara försiktig med att göra barnprogramledare till kulturministrar, särskilt när de pratar och tänker som ett barn.
  • KillBill
    Rataxes skrev 2016-12-04 20:59:13 följande:
    Hon är inte vänsterpartist utan kallar sig själv kommunist. Vet du inte om att (V) inte kallar sig kommunister längre?
    Ok jag omformulerar mig. Jämställer du Åsa Lindeborg med en nazist? Genom att jämställa Åsa Lindeborg med en nazist ökar du legitimiteten för nazisterna. Det är inte bara dumt det är också okunnigt.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?