• Lajvaren

    Stora bröst

    Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

    Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

  • Svar på tråden Stora bröst
  • Anonym (H33)

    Alla ni som säger att formen är viktigare är ju i fel tråd iaf...

  • Anonym (Fysiskt)

    Tycker kvinnor i regel att det är ointressant. Kan det bli fysiskt jobbigt ibland?

  • Nicke989
    Anonym (H33) skrev 2019-12-18 11:59:33 följande:

    Alla ni som säger att formen är viktigare är ju i fel tråd iaf...


    Nja, det finns gott om stora bröst med fin form, precis som det finns gott om små bröst med fin form. Alla trådar som handlar om bröst är intressanta.
  • Anonym (.)

    Nu har inte jag läst hela tråden, där ni kanske redan diskuterat detta, men hur är det med "fyllningen" av dessa bröst då? Jag menar, en del kan ju likna halvfyllda vattenballonger. Stora iofs men ja, halvfyllda...

    Har det betydelse? Eller gonar ni in er i den fyllning som bjuds?

  • Anonym (.)
    Anonym (.) skrev 2019-12-18 15:09:07 följande:

    Nu har inte jag läst hela tråden, där ni kanske redan diskuterat detta, men hur är det med "fyllningen" av dessa bröst då? Jag menar, en del kan ju likna halvfyllda vattenballonger. Stora iofs men ja, halvfyllda...

    Har det betydelse? Eller gonar ni in er i den fyllning som bjuds?


    Kom på att det är så man liknar pungkulor...oops:/

    Säg halvpackade sadelväskor då...
  • Nicke989
    Anonym (.) skrev 2019-12-18 15:09:07 följande:

    Nu har inte jag läst hela tråden, där ni kanske redan diskuterat detta, men hur är det med "fyllningen" av dessa bröst då? Jag menar, en del kan ju likna halvfyllda vattenballonger. Stora iofs men ja, halvfyllda...

    Har det betydelse? Eller gonar ni in er i den fyllning som bjuds?


    Mjuka bröst är bäst.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Nybliven stortutte) skrev 2019-12-17 23:54:10 följande:

    Jag har enbart haft en stor C tidigare. 70 C för att vara exakt. Blev gravid, fick barn och blev allergisk mot typ allt. Gick upp 25 kg pga detta och nu är sambon besatt av mina bröst. Han sjukskriver sig en hel dag för att aktivera ?tjejerna? . Hur minskar jag dem? Har gått ner 25 kg men brösten är kvar. Vill operera bort dem. Hur mycket kostar det?


    Samma sak hände mig efter tre graviditeter. Jag gick upp nästan 20 kg. Sedan gick jag ner alla kilon. Före mina graviditeter hade jag 75B, efter graviditeter och viktnedgången 70H. Jag växte med 5 storlekar. Jag har inte funderat på att minska mina bröst. Jag gillar inte operationer. Alla operationer har ju sina risker. Det är dock svårt att hitta bh:ar nuförtiden.

    Måste köpa i speciella affärer där bh:ar är dyra.

    Enda undantaget är Change som har stora storlekar billigt. Där brukar jag köpa 70I. Glad att Change har öppnat nära mig.

    Vad har du för storlek?
Svar på tråden Stora bröst