• Lajvaren

    Stora bröst

    Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

    Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

  • Svar på tråden Stora bröst
  • Puccini
    Anonym (Carinata) skrev 2022-08-17 07:59:51 följande:

    Fy för den lede med män som inte ser mig i ögonen när vi pratar. Riktigt riktigt jobbigt i yngre dagar. När man dessutom har jobb i mansdominerade branscher. När minimizer och tajta sporttoppar ingick i arbetsklädsel för att minimera snack med fel kroppsdel. En uppskattande blick när någon ser helheten är något annat. Men ovälkomna lajks är bara obehagligt. För mig är min mans uppskattning det viktigaste. För honom kan jag visa klyftan. Vilken tur att både han och jag uppskattar tuttlekar. 


    Bra svar..
    Gillar kvinnlighet och former ,men det ska framhävas med finess..det är då det blir sexigt och attraktivt.
  • Anonym (Blondin)

    Mina dejter verka gå till kvinnor med högutbidnig,bra sex direkt,tjock plånbok.Brösten blir glömda .

  • Anonym (Köpetuttar)

    Jag gillar när mina bröst drar till sig blickar så klär mig oftast för att det ska va möjligt. Men är jag inte sugen på det så anpassar jag klädvalet till det.

  • Anonym ("porrpattar")
    Anonym (Carinata) skrev 2022-08-17 07:59:51 följande:

    Fy för den lede med män som inte ser mig i ögonen när vi pratar. Riktigt riktigt jobbigt i yngre dagar. När man dessutom har jobb i mansdominerade branscher. När minimizer och tajta sporttoppar ingick i arbetsklädsel för att minimera snack med fel kroppsdel. En uppskattande blick när någon ser helheten är något annat. Men ovälkomna lajks är bara obehagligt. För mig är min mans uppskattning det viktigaste. För honom kan jag visa klyftan. Vilken tur att både han och jag uppskattar tuttlekar. 


    Är jättebra när man typ har en jättefinne i pannan eller på näsan tycker jag. 
  • Anonym (Mälaren)
    Anonym ("porrpattar") skrev 2022-08-17 23:43:06 följande:
    Är jättebra när man typ har en jättefinne i pannan eller på näsan tycker jag. 
    Haha..det var ju lite roligt sagt , men du är det så illa?
    Älskar ju bröst själv , men skulle aldrig "porrglo" på någon pinsamt å skämigt ju..
  • molly50
    Anonym (Mälaren) skrev 2022-08-18 07:36:10 följande:
    Haha..det var ju lite roligt sagt , men du är det så illa?
    Älskar ju bröst själv , men skulle aldrig "porrglo" på någon pinsamt å skämigt ju..
    Nu var det inte mig du citerade.
    Men jag är också storbystad och ja,det kan vara så illa.
    Man vill ju kunna föra ett normalt samtal utan att bli stirrad ner på brösten. 
  • Anonym (Mälaren)
    molly50 skrev 2022-08-18 08:19:47 följande:
    Nu var det inte mig du citerade.
    Men jag är också storbystad och ja,det kan vara så illa.
    Man vill ju kunna föra ett normalt samtal utan att bli stirrad ner på brösten. 
    Sorry Molly , inte meningen att citera fel.
    Förstår nog vad du menar ,har en kollega som stirrar så man skäms, men tar man upp det med berörd så så tycker inte han att han stirrar. Men lite genant när han pratar med brösten å inte med personen.
  • Anonym (plankan)

    Skulle vilja ha stora bröst och former, så man skulle få känna på blickarna, är tyvärr formad som en planka och blir lätt den där osynliga.

  • molly50
    Anonym (Mälaren) skrev 2022-08-18 10:27:27 följande:
    Sorry Molly , inte meningen att citera fel.
    Förstår nog vad du menar ,har en kollega som stirrar så man skäms, men tar man upp det med berörd så så tycker inte han att han stirrar. Men lite genant när han pratar med brösten å inte med personen.
    Ingen fara. 

    Ja,precis! Det är det jag menar. Det känns båd pinsamt och obehagligt när en man pratar mer med ens bröst än med en själv.
    Man får nästan äckelkänslor. 
  • Anonym (Mälaren)
    molly50 skrev 2022-08-18 11:14:18 följande:
    Ingen fara. 

    Ja,precis! Det är det jag menar. Det känns båd pinsamt och obehagligt när en man pratar mer med ens bröst än med en själv.
    Man får nästan äckelkänslor. 
    Det förstår jag,jag tror att som kvinna om man känner så så ska man säga till el på något sätt göra så att personen förstår vinken.
    Men det är svårt detta,former är fint och sexigt/kvinnligt speciellt i vissa kläder.