• Anonym (Majsan)

    HJÄLP!! Sexleksaken sögs upp i analen!!!

    Jag och min man skulle se om vi kunde hitta hans g punkt med hjälp av min dildo i hans anal.. men det hela slutade i att den lixom "sögs upp" i hans anal!!! ????

    Nu får vi inte ut den!! Snälla någon som varit med om något liknande och kan ge konkreta tipps på hur vi ska göra för att få ut den?

    Mannen är helt förkrossad.. ????

  • Svar på tråden HJÄLP!! Sexleksaken sögs upp i analen!!!
  • Anonym (Majsan)

    om han sätter sig på toaletten då? spola vatten samtidigt (hjälper för mig om jag är hård i magen i "vanliga fall")?

    Hur lång upp är den?

    Tack för konkret råd! Hur menar du med spola vatten?

    Vet inte hur långt upp den är:( men han upplever att den här "vibrerat sig uppåt" ... Vet inte om han bara inbillar sig för att han har panik:(

  • Anonym (Omg)

    Bara att åka in till sjukhuset. Vadå är vibratorn på? Varför i hela friden höll ni inte i den?! Låter helt sjukt detta.

  • Anonym (Majsan)

    Sebbe420

    Ja akuten säger han NEJ till.. förstår honom:(

    Ja det verkade som han fick en form av orgasm, det var då den "sögs in" och jag tappade greppet med allt glidmedel!!:( :(

    Detta är INGEN trolltråd! Behöver verkligen konkreta råd hur vi ska få ut den.. någon som vet hur dem går tillväga ifall man skulle åkt in till akuten med detta?

    Hur långt upp i systemet kan den i värsta fall hamna?

  • Anonym (Majsan)

    Anonym (Omg)

    Den lixom "sögs upp" och jag var hal om händerna av glidmedlet och tappade greppet :(

    Han VÄGRAR akuten! Jag behöver råd hur vi själva får ut den!

  • Anonym (Ssk)

    Han borde verkligen åka in.

    De är inte så ovanligt att folk kommer in med sånt där. Håll alltid i sakerna eller sätt nå snöre runt så man lätt kan få tag i den om den skulle åka in. Men oftast måste man få hjälp på sjukhus eftersom de blir som spasm där nere.

    Eller köp nå bedövning eller supar på apoteket som kanske sätter igång de.

  • Anonym (.)

    Problemet är ju att det blir stopp. Ja, anala saker kan sugas upp en bra bit tyvärr. Googla trådar så finner du massor. Visa dem för honom, så han fattar att det enda är att åka in till akuten. Bättre att åka nu, än senare...

  • Anonym (Vattentät)

    Han måste åka in. Inget konstigt, händer ofta på akuten. Han ska säga att han dammsög naken och halkade på parketten och när han ramlade bar det sig inte bättre än att han satte sig rakt på sexleksaken som flög rätt upp i röven. Det säger alla som kommer in med föremål som åkt upp.

    Lycka till!

  • Anonym (Majsan)

    Jag förstår att vi inte borde tveka utan åka in direkt till akuten! Men han dör hellre än åker in till akuten! Att visa honom risker med att åka in är nog inte läge och jag tror inte att vi kommer att ha detta problemet igen.. kommer med största sannolikhet inte nära hans anal med en dildo igen!

    Som sagt någon som möjligtvis vet hur dem skulle gått tillväga på akuten ifall man åkte in? Kanske kan man göra nått liknande hemma?

  • Anonym (sandra)
    Anonym (Majsan) skrev 2017-07-20 20:16:16 följande:

    om han sätter sig på toaletten då? spola vatten samtidigt (hjälper för mig om jag är hård i magen i "vanliga fall")?

    Hur lång upp är den?

    Tack för konkret råd! Hur menar du med spola vatten?

    Vet inte hur långt upp den är:( men han upplever att den här "vibrerat sig uppåt" ... Vet inte om han bara inbillar sig för att han har panik:(


    På kranen, som man brukar göra om man är kissnödig. Det får mig att slappna av i alla fall.

    Han måste försöka slappna av (ja absolut svårt) samtidigt som han försöker trycka ut den.

    Har han några toalettrutiner? Musik?

    Har han testat att ligga ner och försöka trycka ut den? På sidan?

    På rygg med fötterna upp som när man föder barn?
  • Anonym (Anna)

    Snälla åk bara in, jag blir helt orolig för honom. Det här är inte hela världen, de kommer inte tänka särskilt på det och de har tystnadsplikt. Åk bara in och gå det överstökat.

Svar på tråden HJÄLP!! Sexleksaken sögs upp i analen!!!