• Dalkullan92

    Bf juni 2018

    Hej ????

    Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

    Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

    Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

    Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

  • Svar på tråden Bf juni 2018
  • beme

    Har väldigt ömma bröst och så har jag till och från en väldans molvärk. Kvällstid känns magen lite uppsvälld. Så helt överkomliga och milda symptom so far. Flört Spännande att se hur det blir längre fram, hehe.


    "Once you become fearless, life becomes limitless"
  • Knattenjansson

    Här vill jag med vara med:) plussade förra helgen, bf 31e maj enl en app, 2e juni med en annan och 4e juni med en tredje =D

    Första barnet för oss, fick ett missfall i v. 11 i juni, så nu håller vi både tummar och tår att det går vägen:) har inte alls mycket symptom dock, vill typ börja spy eller något så jag känner mig mer gravid haha

  • caroliiineee

    Hej:) Här är ännu en som plussat! Plussade i Onsdag! Fick missfall i mitten på augusti i vecka 8-9, så det har tatt sig direkt denna gången utan att ens ha fått en mens emellan:) Är självklart förväntansfull och glad, dock så känner jag att jag ej vill ta ut så mycket av "glädjen" i förskott då det gjorde så ont sist det inte ville sig hela vägen... Inga symptom än så länge, förutom att jag är lite tröttare än vanligt:) Beräknad till den 7 juni! HOPPAS så mycket på att han/hon vill stanna kvar där inne denna gången:) Ska bli kul att följas åt!

  • Annalinnea84

    Titta så många som trillar in här, grattis till oss! Jag kände av enormt onda bröst bara dagar efter äl och det håller i sig. Växlar snabbt mellan att vara tokvarm & frysa. Idag kom första illamående känslan över mig och den kom och gick i flera timmar. Undrar hur detta ska sluta?!

  • lilaemma

    Smyger in jag med. Testade positivt idag på morgonen, trots att jag nog bara är äl+7 har dock ca 12 kemiska graviditeter/tidiga mf bakom mig så jag vet att det inte finns några garantier. Har å andra sidan även 3 härliga barn - så jag vet att det kan gå bra också. Lätt illamående och ont i brösten. Det är ju bra tecken. Försöker andas lugnt. Bf 10/6

  • Empalizer

    Jag plussade i torsdags äntligen! :D
    Gravid med 3:de barnet men har tyvärr bara 1 i livet :( 


    BF 2:a juni enligt app, så nu håller jag tummarna att det går hela vägen :) 

    Just nu är jag väldigt trött och illamående till och från och molande värk i både mage och rygg :) 

  • lilaemma
    Empalizer skrev 2017-09-24 09:47:09 följande:

    Jag plussade i torsdags äntligen! :D
    Gravid med 3:de barnet men har tyvärr bara 1 i livet :( 


    BF 2:a juni enligt app, så nu håller jag tummarna att det går hela vägen :) 

    Just nu är jag väldigt trött och illamående till och från och molande värk i både mage och rygg :) 


    Beklagar förlusterna - måste vara fruktansvärt tufft. Hoppas att allt går bra den här gången! 
  • RuthDagny

    Men hörni, jag måste bara göra lite reklam för min kompis som precis öppnat en webbshop. Ni kommer märka om ni inte redan har märkt de, att utbudet är dåligt på mammakläder. Men nu har min kompis alltså ändrat på de!
    På hennes hemsida finns det både gravidkläder och amningskläder. Jag har testat flera plagg och vart sååå nöjd för dom är underbara att bära!! Så sköna!

    www.mamalogy.com

  • Matildaaaaa

    Grattis till alla er andra, så glad för er skull! :)

    Plussade idag jag med Bim+5, har haft så oregelbunden cykel så jag räknar på ett genomsnitt. BF 31/5 :)

    Detta blir vårt andra barn, vårt första misste vi i V.19 i våras. Vi har gått igenom massa prover för att se så det inte är fel på oss. Men i augusti fick vi klartecken på att köra igång bebisverkstaden igen då det bara var ren otur att hon inte klarade sig. Så det tog sig på första försöket :)

  • Matildaaaaa
    Empalizer skrev 2017-09-24 09:47:09 följande:

    Jag plussade i torsdags äntligen! :D

    Gravid med 3:de barnet men har tyvärr bara 1 i livet :( 

    BF 2:a juni enligt app, så nu håller jag tummarna att det går hela vägen :) 

    Just nu är jag väldigt trött och illamående till och från och molande värk i både mage och rygg :) 


    Jag beklagar Empalizer :( Håller tummarna att det går vägen den här gången :)
Svar på tråden Bf juni 2018