• Jagerika

    Nya BIM januari 2019

    Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!

    Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D

    BIM-LISTA

    1/1-Jagerika

  • Svar på tråden Nya BIM januari 2019
  • Jojjans
    Liit skrev 2018-12-25 13:54:17 följande:

    Känns som en tröst att höra. Ibland känns det annorlunda i kroppen ibland inte. Jag tog ett test igår som visade negativt. Men förstod nästan det så det känns okej. Hade äl 15-16/12 så hoppas att det kan ha varit för tidigt för att testa..


    Jag har varit gravid 5 gånger (3 aborter, 2 mf) och det har känts olika alla gånger. Vissa gånger har jag till och med känt exakt när ägget fäst, andra gånger inte känt någonting alls övers huvud taget.
  • Jsv17
    Jojjans skrev 2018-12-25 13:59:36 följande:

    Jag har varit gravid 5 gånger (3 aborter, 2 mf) och det har känts olika alla gånger. Vissa gånger har jag till och med känt exakt när ägget fäst, andra gånger inte känt någonting alls övers huvud taget.


    Håller med, finns ju vissa saker jag förknippar med alla, (3 grav, 1 barn, 1mf, 1ma) men det har verkligen känts olika, första ganska starka känningar från start plus nidblödning äl+7, sonen INGENTING molvärken långt efter bim, nu sist var något mitt emellan. Men just stickningar nere på vänster sida har jag haft varje gång, MEN det kan jag ha ibland innan mens också så så sjukt svårt... man vill ju veta direkt typ, men man tyvärr går ju inte det så man får ju snällt vänta
    Pojke 9-12-17
  • holocene
    Jsv17 skrev 2018-12-25 15:22:49 följande:

    Håller med, finns ju vissa saker jag förknippar med alla, (3 grav, 1 barn, 1mf, 1ma) men det har verkligen känts olika, första ganska starka känningar från start plus nidblödning äl+7, sonen INGENTING molvärken långt efter bim, nu sist var något mitt emellan. Men just stickningar nere på vänster sida har jag haft varje gång, MEN det kan jag ha ibland innan mens också så så sjukt svårt... man vill ju veta direkt typ, men man tyvärr går ju inte det så man får ju snällt vänta


    Bara varit gravid en gång (flera år sedan, MF) men då kände jag ingenting förutom vecka fem då jag blev hungrig konstant. Men ingenting så tidigt i graviditeten som inte lika gärna kunde vara tecken på mens. Hoppas hoppas vi får plus :)
  • Jojjans
    Förstabarnet33 skrev 2018-12-25 16:47:31 följande:

    Jag hoppar in här också, bim 8/1. Detta blir vårt tredje försök efter missfall i v.18 i augusti.


    Hej och välkommen, då får vi fortsätta att följas åt! Hoppas nästa år är vårat år helt enkelt :)
  • Jsv17
    holocene skrev 2018-12-25 16:19:59 följande:

    Bara varit gravid en gång (flera år sedan, MF) men då kände jag ingenting förutom vecka fem då jag blev hungrig konstant. Men ingenting så tidigt i graviditeten som inte lika gärna kunde vara tecken på mens. Hoppas hoppas vi får plus :)


    Ja hoppas hoppas
    Pojke 9-12-17
  • SherreMol
    Förstabarnet33 skrev 2018-12-25 16:47:31 följande:

    Jag hoppar in här också, bim 8/1. Detta blir vårt tredje försök efter missfall i v.18 i augusti.


    Vi har BIM samma dag ^^ Lycka till! Hoppas januari blir månaden för oss alla :D
  • mangon
    Jsv17 skrev 2018-12-25 10:11:32 följande:

    Man kastas verkligen fram och tillbaks i den här processen från att ha varit ganska hoppfull igår så känner jag mig inte alls det idag... :-/


    Känner SÅ igen mig. Enda stunden känner man sig bombsäkert. Allt känns så annorlunda, så nu måste det ha tagit sig. Andra dagen känner allt helt meningslöst och man bara ösnakr mensen kunde komma NU så man får börja om haha.
  • Jsv17
    mangon skrev 2018-12-25 20:45:14 följande:

    Känner SÅ igen mig. Enda stunden känner man sig bombsäkert. Allt känns så annorlunda, så nu måste det ha tagit sig. Andra dagen känner allt helt meningslöst och man bara ösnakr mensen kunde komma NU så man får börja om haha.


    Precis så! Haha jag önskar det fanns en fast forward knapp mellan äl och bim! Jag vill bara veta, så jag kan börja ladda om för ny äl isf!
    Pojke 9-12-17
  • Olise91

    Hoppar in nu då vi fick positivt äl-test igår, ett barn sen innan. Första försöket på syskon. Försöker stålsätta mig att detta kommer ta tid, vi har aldrig försökt förut utan första barnet var en välkommen överraskning :) har haft lite olika längder på menscykeln senaste året mellan 28-32....men kom äl nu borde det vara runt 9/1 enl nc :)

    BIM-lista 

    1/1 Sångfågeln87, Kstadtjej87, Jsv17, holocene 

    2/1- Canary 

    3/1 Jagerika, Längtarefterbarn83 

    4/1 mangon, Mezzy

    6/1 Myline 

    7/1 Livethänder, Siri88, 

    8/1 Milka21 

    9/1 MissKelli, Olise91

    10/1 FruEA 

    11/1 Rosarosorochtee 

    12/1 EliMil 

    13/1 Jojjans MammsenS 

    16/1 Snickesnack, Miichaella 

    18/1 Nicciz, HejEllie 

    19/1 Clemmentina, Liten89a

Svar på tråden Nya BIM januari 2019