• Svar på tråden Farmen 2019
  • Linnis92
    Nandez skrev 2019-01-20 17:05:04 följande:

    Det har du rätt. Läste någonstans att han skänkte bort pengar. Minns inte var jag läste det, bra gjort i så fall.


    Om jag inte missminner ner mig helt så hade väl han en bror med någon sorts handikapp? Skänkte nog till en organisation kopplat till det om jag minns rätt
  • lövet2

    Jag tror Maria vinner över Kim, och så tror jag Stina väljer Emelie. Tror Stina vinner i så fall.

  • Johannus

    Jag hoppas Emelie vinner för om Stina vinner så kommer hon och Masha se till att irritationerna kommer att vara kvar på Farmen.

  • Deceree1

    Gud vilket avsnitt! Jättebra att Maria satte ner foten. Å gud så skönt att Stina åkte ut. Nu ska jag se Torpet:))

  • Linnis92

    Skönt att Stina är borta, men hon kämpar sig säkert tillbaka via torpet. Nya utmanare, första tanken var "Vad har hon gjort med läpparna???"

    Tråkigt att Maria (heter hon så?) Åkte hem från torpet, men är det inte rätt så är det inte.

  • lövet2

    Jag fattar inte riktigt grejen med Stina. Mahsa grälar med alla. Klagar, skriker åt folk och gör sig osams med dem. Vad gör då killarna? Jo, de försöker få ut Stina, för de tänker att det är hennes fel att Mahsa är bråkig. Om Stina inte är där, så kommer Mahsa att bli en snäll flicka. Tja, nu åkte Stina. Blir alla glada och nöjda då?

  • Johannus
    Linnis92 skrev 2019-01-20 21:56:33 följande:
    Skönt att Stina är borta, men hon kämpar sig säkert tillbaka via torpet. Nya utmanare, första tanken var "Vad har hon gjort med läpparna???"
    Tråkigt att Maria (heter hon så?) Åkte hem från torpet, men är det inte rätt så är det inte.
    Ja skönt att Stina åkte (i alla fall till Torpet) , men förstår inte varför Maria gav upp. Hon ville tävla och vann och sen bara ger upp!

    Jag såg bara detta från Torpet så vet inte om det fortsatte mer för min tv4 play stannade efter reklamen...såg ni fortsättningen?
  • Deceree1
    Johannus skrev 2019-01-20 22:57:44 följande:

    Ja skönt att Stina åkte (i alla fall till Torpet) , men förstår inte varför Maria gav upp. Hon ville tävla och vann och sen bara ger upp!

    Jag såg bara detta från Torpet så vet inte om det fortsatte mer för min tv4 play stannade efter reklamen...såg ni fortsättningen?


    Det gjorde min me. De va omöjligt att få igång den igen. Men va han skällde, Paolo. Det såg ut som om han tittade mest på Stina o hennes kompis när han skällde. Har han varit så arg nån gång innan?
  • Johannus

    Jag tycker att detta med Torpet måste vara trist för dem som sökt sig till Farmen och måste sitta på ett Torp och slå ut alla från farmen. Det tar hur lång tid som helst att för den som vinner komma till Farmen och då kanske man inte är motiverat att vara kvar.

    Hade varit bättre att den som först slås ut från Farmen får vänta på nästa och tävla med den som kommer sen.

    Verkar som att det kommer tre nya till Farmen så Torparna får verkligen vänta att en av dem kan vara med i spelet.

    Vad tänker ni om Torpet?

  • Deceree1

    Ja, de första jag tänkte om torpet ( förutom att folket va genommysiga ) va att det va så fint och hemtrevligt. På farmen verkar de vara så skitigt och slitet och trasigt. Borde de inte vara tvärtom?

Svar på tråden Farmen 2019