• Jagerika

    BIM Mars 2019

    Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

    Försök 14 tror jag :)

    Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

    BIM LISTA

    6/3- Jagerika

  • Svar på tråden BIM Mars 2019
  • z19
    Mumin4 skrev 2019-03-03 11:16:13 följande:

    Testade negativt i morse på ÄL+11. Vet ej exakt när jag har Bim. Gissar 7/3. Min cykel varierar mellan 26-35 dagar. Sist 26 dagar. Ska det stämma denna månaden också så är bim 7/3. Har haft molvärk länge. Lätt illamående. Lite yrslig. Men ärligt har jag gett upp hoppet just nu. Tror inte jag kommer plussa. Känns sjukt deppigt!

    Jag är äldre också och känner stress. Jag och min pv vill så gärna ha ett gemensamt barn. Han har inga barn. Han är rätt chill. Men jag känner stress och press. Blähhh! Dålig dag idag


    Förstår dig. Är i samma sits. Försökt ett tag. Men alltid negativt. Man ger upp nånstans, men hoppet finns ändå där. Jag har bim 9-10/3 denna månad. Tycker mig känna symtom, men vågar aldrig hoppas riktigt. Hormonerna ställer alltid till det. Den där stressen tror jag ställer till det oxå. Om man bara kunde slappna av, men det är ju så sjukt svårt. O fler o fler kring sin närhet blir gravida...

    önskar dig lycka till. Fortsätt testa. Många får inget plus innan bim eller knappt på bim. Allt beror ju på lutefasen, när ägget fästs osv.
  • Mumin4
    z19 skrev 2019-03-03 11:33:55 följande:

    Förstår dig. Är i samma sits. Försökt ett tag. Men alltid negativt. Man ger upp nånstans, men hoppet finns ändå där. Jag har bim 9-10/3 denna månad. Tycker mig känna symtom, men vågar aldrig hoppas riktigt. Hormonerna ställer alltid till det. Den där stressen tror jag ställer till det oxå. Om man bara kunde slappna av, men det är ju så sjukt svårt. O fler o fler kring sin närhet blir gravida...

    önskar dig lycka till. Fortsätt testa. Många får inget plus innan bim eller knappt på bim. Allt beror ju på lutefasen, när ägget fästs osv.


    Tack för pepp!

    Tror du det är för tidigt på ÄL+11?

    Ja, den där jäkla stressen alltså!

    Önskar dig stort lycka till. Hoppas du plussar den här månaden.

    Ditt första barn?
  • z19
    Mumin4 skrev 2019-03-03 11:44:12 följande:

    Tack för pepp!

    Tror du det är för tidigt på ÄL+11?

    Ja, den där jäkla stressen alltså!

    Önskar dig stort lycka till. Hoppas du plussar den här månaden.

    Ditt första barn?


    Hade du bim den 7/3?

    Det är ju bim-4/5 nånstans isåfall, kan vara tidigt...

    Hoppas kan man, men vågar knappt...

    Nej, har ett barn sedan innan. Trott att jag ska ha enkelt o bli gravid, men verkar inte så i nuläget faktiskt
  • Eveh

    Bim idag och äl+12 och jag har en molande värk i magen. Som mensvärk fast ingen mens ännu.

    Vågar inte testa förän äl+14 om mensen inte kommit..

    Vågar liksom inte ens tro att där skulle vara något...

  • Mumin4
    z19 skrev 2019-03-03 12:31:24 följande:

    Hade du bim den 7/3?

    Det är ju bim-4/5 nånstans isåfall, kan vara tidigt...

    Hoppas kan man, men vågar knappt...

    Nej, har ett barn sedan innan. Trott att jag ska ha enkelt o bli gravid, men verkar inte så i nuläget faktiskt


    Menar att jag tror bim är den 7/3 denna månaden. Om cykel är 26 dagar. Den varierar mellan 26-35 dagar. Senaste mens startade 8/2.
  • Linneaalice14

    Hej på er. Nu är mina sista tabetter av dem som jag fick för tio dagar sen slut imorgon. Så då skall jag förhoppningsvis räkna med mens 2-5 dagar efter.... Håll tummarna


    Nicole
  • Anonym (Bebislängtan)

    Blev inget denna månad heller. Bim om 5 dagar egentligen men tant röd kom redan idag. Nya tag igen då så får vi se om det tar sig denna månad istället! Lycka till ni andra och grattis till er som plussat! ??????

  • Anonym (Bebislängtan)

    Oj såg att det blev en massa frågetecken men det skulle vara en smiley och ett hjärta egentligen :)

  • EliMil

    Jag blir inte klok på min kropp. Efter pillerstopp i augusti stabiliserade sig cykeln. 28dagar, tydliga äl flytningar kring dag 14. Men förra månaden längre cykel. Och nu denna månad inga äl flytningar alls. Borde haft äl runt 23-26.

    Hur blir det med kommande mens om kroppen hoppar över äl? Kommer den som den ska eller hur funkar det?

  • Grumpycavat
    Anonym (Bebislängtan) skrev 2019-03-03 18:34:26 följande:

    Blev inget denna månad heller. Bim om 5 dagar egentligen men tant röd kom redan idag. Nya tag igen då så får vi se om det tar sig denna månad istället! Lycka till ni andra och grattis till er som plussat! ??????


    Vad tråkigt :(

    Hoppas att det tar sig nästa gång.
Svar på tråden BIM Mars 2019