• Ok1020

    BIM maj

    Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

    BIM

    5/5 ok1020

  • Svar på tråden BIM maj
  • Susanned
    Tjoppa12 skrev 2019-05-02 14:45:10 följande:

    Ja för jag ska ha haft äl för nästan en vecka sedan, men fick ett liiitet svagt streck som alltid för några dagar sedan, och igår testade jag igen och då var strecket nååågot starkare. Men har jag äl nu så kommer min cykel bli såå lång haha


    Hm.. jag har dock hört att man kan få en ?stegring? precis innan mens också, alltså inte pga ÄL utan bara att hormonet höjs, kanske kan vara så annars? :)
  • Tjoppa12
    Susanned skrev 2019-05-02 14:48:59 följande:

    Hm.. jag har dock hört att man kan få en ?stegring? precis innan mens också, alltså inte pga ÄL utan bara att hormonet höjs, kanske kan vara så annars? :)


    Ja, kanske, men det är rätt länge kvar till mens ! Men ja, den kanske precis varit/är nu då..hmm. Vi fortsätter väl mysa på så visar det sig hur det går :D
  • Rollan92
    Hannabananas skrev 2019-05-02 09:47:33 följande:

    Äl+10 idag, testade imorse med CB gravtest(inte så känsligt test), Dock neg. Tidigt jag vet ?? Får nog testa tidigt test på posten idag. Blir att testa imorgon igen.

    Känner ändå att jag är gravid. Har fortfarande tokömma bröst, mår illa efter att jag ätit, förlamande trötthet titt som tätt. Mår illa av kaffe( smakar beskt) molvärk. Brukar alltid ha lite förmens en vecka innan och det har jag inte sett skymten av nu. Är jag inte gravid nu så måste jag vara helt galet skengravid.


    Åååh samma här!!! Testa också med sånt test idag och neg. Andra koppen kaffe smakade inte heller bra idag så jag drack bara 1,5 kopp och jag brukar dricka 5 koppar varje dag... samt att jag har haft mensvärk/molvärk varje dag sen i söndags alltså in e på femte dagen med ont i tjejmagen. Sa till sambon nyss att är jag inte gravid nu så måste jag till vårdcentralen sen för då är det något fel på mig, såhär ont kan man inte ha om allt är som det ska och man inte är gravid!?
  • Butembobaby

    Åh, orkar typ inte vänta längre... Vill nästan att mensen ska komma så man iaf kan sätta igång och planera igen.. de här nedrans 2 veckorna är alltid sååååå långa!

  • sommartjejen888

    Jag har BIM imorgon eller på lördag, har två appar och dom säger olika. 
    Men nått jag tänkte fråga er är att när jag var på toaletten nyss så var det som en flytning med lite brunt/rödaktigt i? Är det någon som vet vad det är? Har aldrig sett det tidigare. Har haft mensvärk flera dagar nu så antar att mensen kommer imorgon eller på lördag :( 

  • Evi82
    sommartjejen888 skrev 2019-05-02 20:53:11 följande:

    Jag har BIM imorgon eller på lördag, har två appar och dom säger olika. 

    Men nått jag tänkte fråga er är att när jag var på toaletten nyss så var det som en flytning med lite brunt/rödaktigt i? Är det någon som vet vad det är? Har aldrig sett det tidigare. Har haft mensvärk flera dagar nu så antar att mensen kommer imorgon eller på lördag :( 


    Så brukar det vara för mig dagen innan mens tyvärr men hoppas så klart att det inte är så för dig:) lycka till
  • Babycakes79

    Mensvärk idag, och känner mig nedstämd. Kroppen kan verkligen luras.. BIM nånstans mellan 5-9/5, ägglossningen kom tidigare än vanligt.

    För två dagar sen kände jag mig verkligen gravid och nu känns det som om mensen ska komma närsom.

    Jobbigt det här..

  • Gabriela11

    I feel ya! Jag trodde jag var gravid också, menmen. Ska test igen om ett par dagar. Tappa inte hoppet ännu, kanske det blir nått. Kram


    Babycakes79 skrev 2019-05-03 06:25:25 följande:

    Mensvärk idag, och känner mig nedstämd. Kroppen kan verkligen luras.. BIM nånstans mellan 5-9/5, ägglossningen kom tidigare än vanligt.

    För två dagar sen kände jag mig verkligen gravid och nu känns det som om mensen ska komma närsom.

    Jobbigt det här..


  • Bebbelover

    Fattar inte varför jag utsätter mig för dessa test men kunde bara inte låta bli. Bim -3 idag.. nån som ser nåt mer än jag?

    Jag är så feg att jag inte vågar testa med cb än, vill inte ha ?inte gravid? i fejset denna månaden också..

Svar på tråden BIM maj