• Ok1020

    BIM maj

    Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

    BIM

    5/5 ok1020

  • Svar på tråden BIM maj
  • legenden123
    Gabriela11 skrev 2019-05-04 09:12:12 följande:

    Positivt!! Grattis!! ??


    Tack! Vågar inte tro på det än, ska testa imorgon på bim med clearblue digital vecko och se, håller tummarna tills dess.

    Har inte berättat någon för mannen än, vill vara säker först sen ska jag överraska honom.

    Tog ju vecko test på bim-4 men visade inte gravid då.
  • Josefiiin85

    [quote=79604432][quote-nick]Gabriela11 skrev 2019-05-04 06:45:17 följande:[/quote-nick]

    Ser ni nått streck eller det är bara jag som är ?paranoia?? Bim-5 idag

    [

    Ser tyvärr inget streck. Pröva om några dagar igen ????????

  • Lillamiia
    legenden123 skrev 2019-05-04 08:28:36 följande:

    OMG! Är detta ett plus?!?!?!

    Det är dock bara ett svagt streck, men syns tydligt utan att anstränga sig.

    Testade ju neg på bim-4 och bim-3, idag bim-1 - jag är i chock?!?!


    Grattis!! Det ser ju positivt ut!
  • Evi82
    Ok1020 skrev 2019-04-08 06:15:48 följande:

    Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

    BIM

    5/5 ok1020


    Hur går det för dig? Har du testat ? ;)
  • Råttiz
    Espresso skrev 2019-05-04 07:59:01 följande:

    Testade negativt i morse, BIM-3 och det känns kört. Hade väl varit för bra för att vara sant om det tagit sig på första försöket. Inväntar mens och nya tag. Får hoppas på en februaribebis. Grattis alla som plussat!


    Jag testade neg på bim-3 men positivt på -1! Så ge inte upp hoppet. Första försöket här också!
  • pixpoxy

    Har typ 5 olika BIM beroende på vilken app jag ska följa. Har haft så varje/ varannan dag så det kvittar nog. Men ska man testa på det allra senaste datumet eller det tidigaste, i så fall är mitt BIM flyttat till 13/5

  • Cheneyney

    Alltså man blir ju knäpp snart. Äl+9 idag och mina bröst blir mer ömma för varje dag och har haft en vilopuls på mellan 95-100 de senaste dagarna. Vet att när jag blev oplanerat gravid i december att jag reagerade på att jag hade väldigt hög vilopuls i soffan på kvällen ca en vecka före mensen skulle kommit. Känns ju ändå rimligt i och med att kroppen har lite den jobbar med om man är gravid.

    Någon mer som har reagerat på att dem haft hög vilopuls före bim?

  • Luktärtan

    Grattis Till er som det gick bra för denna gång :) min mens kom idag :( bara att prova igen . Börjar kännas skit tungt att det ej gått trots många försök. Men men de är bara att försöka igen :)

  • Butembobaby

    Jag har investerat i ett clearblue advanced äl-kit till nästa cykel om denna inte går vägen. Nu har jag iaf det att se fram emot nästa månad om inget annat.

    Jag skulle haft BF 3/6 Men fick MF i v.10, så skulle vara underbart att lyckas bli gravid innan dess.

  • Babycakes79

    Grattis till alla er som plussat!

    Själv har jag precis fått min mens och känner mig helt knäckt! Bara andra försöket men alltid haft lätt för att bli gravid. Med åldern och en ny man så kanske oddsen är betydligt sämre..

    Dessutom är mensen väldigt hoppig, skulle haft den på onsdag egentligen..

    Hoppar in i juni tråden..

Svar på tråden BIM maj