• Ok1020

    BIM maj

    Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

    BIM

    5/5 ok1020

  • Svar på tråden BIM maj
  • Pikai
    jejja 93 skrev 2019-05-05 06:08:26 följande:

    Okej så detta hände nyss!!! Hade svårt att sova och tänkte att jaja jag går väl upp och testar. Vågade inte lita på det första så testade alla jag hade. Sambon jobbar till 18 ikväll, vet inte riktigt hur jag ska kunna hålla detta för mig själv tills dess


    Grattis!!!
  • Gabriela11

    Grattis!


    jejja 93 skrev 2019-05-05 06:08:26 följande:

    Okej så detta hände nyss!!! Hade svårt att sova och tänkte att jaja jag går väl upp och testar. Vågade inte lita på det första så testade alla jag hade. Sambon jobbar till 18 ikväll, vet inte riktigt hur jag ska kunna hålla detta för mig själv tills dess


  • Gabriela11

    Ge inte upp ännu! Tycker det är för tidigt för CB digital


    Pikai skrev 2019-05-05 07:52:35 följande:

    Jag fick ?Inte gravid? på CB digital i morse (BIM-3). Så har typ gett upp nu.


  • Irene122
    Pikai skrev 2019-05-05 07:52:35 följande:

    Jag fick ?Inte gravid? på CB digital i morse (BIM-3). Så har typ gett upp nu.


    Känner med dig, fick neg på bim -2 imorse. Vår tur kommer, om inte denna månad, en annan :)
  • legenden123

    Okej så uppdatering från igår när jag fick svagt positivt.

    Imorse tog jag ytterligare ett test från testlagret och ett från clearblue digital med veckor.

    Fick gravid 1-2!!

    Så ge inte upp hoppet ni som fått negativt innan bim, jag fick minus bim-3 och bim-1 plussade jag svagt och på bim idag med digitalt.

    Stort lycka till alla andra :)

  • Gabriela11

    Stort grattis till dig! Tack för att du sa det, testade neg sålänge , men jätte jätte svagt positivt igår och idag ( bim -4) och det känns som jag tappar hoppet..men men vi får se. Grattis en gång till, håller tummarna för er! <3 -


    legenden123 skrev 2019-05-05 08:47:17 följande:

    Okej så uppdatering från igår när jag fick svagt positivt.

    Imorse tog jag ytterligare ett test från testlagret och ett från clearblue digital med veckor.

    Fick gravid 1-2!!

    Så ge inte upp hoppet ni som fått negativt innan bim, jag fick minus bim-3 och bim-1 plussade jag svagt och på bim idag med digitalt.

    Stort lycka till alla andra :)


  • grossess

    Grattis alla som plussat! =)

    Jag fick mens idag, vilket har känts väntat sedan några dagar, men det sista som lämnar en är ju hoppet. Går över till juni-tråden. Lycka till ni som fortfarande väntar på att få plussa =)

  • liebespuppe

    Åh, jag vill så gärna att denna veckan ska gå snabbt. 
    Jag vet inte om jag ska testa BIM -1 eller BIM +2 då jag ska på en begravning just dagen efter BIM.
    Det verkar endå som många av er fått just svaga plus dagen innan.

    Jag har just nu fått halsont och snuva. Vilket för mig är positivt då många anser att om dessa NK celler (Natural Killer celler) som har med vårt immunförsvar att göra ska vara låga för att ett ägg ska fästa. 


    Haha.. förlåt, låter helt sjuk i huvudet men jag har försökt nu i 1 år och först satte de sig inte alls och när jag väl plussar så har det slutat i MF. 

Svar på tråden BIM maj