• grossess

    BIM Juni

    Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

  • Svar på tråden BIM Juni
  • tillyra

    Nu blir det kanske rätt..

    BIM- Lista

    1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma 

    2/6 Maya 889 

    3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci 

    4/6 Evi82, Mandistoss

    5/6 Kaffeeliten

    7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess

    8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai, Lyra78, löken370

    9/6 Pixpoxy, Nymphadora, sockan

    10/6 Nervösanonym 

    11/6 Irene122, efterfest, Saaraa90

    12/6 CaRH, LBP91

    14/6 Butembobaby

    15/6 Lillamiia

    16/6 MaryCherry, Enniie  Sobioor

    17/6 ViktoriaBerggren

    18/6 Hoppfull26, Pusstuss, Monkan93 

    19/6 SofiaKarin90

    20/6  

    21/6 Halindizor, Fendi1987

    22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01

    23/6 Mathilda999 , Luktärtan

  • Förstabarnet123
    Lyra78 skrev 2019-06-05 18:36:18 följande:

    Lite samma för mig. Jag är inte på BIM ännu, men tempen droppade rejält och jag tänkte att suck ok mensen kommer någon dag för tidigt. Men ingen mens eller mensvärk och nu har tempen skjutit i höjden! Jag kan inte hjälpa att hoppet gjorde likadant . 


    Spännande! När har du tänkt testa? Sjönk tempen mkt för dig? Har inte heller mensvärk. Jag vågar inte ännu tro för mkt, för skulle kännas så snopet om jag inbillar mig alla symtom ???? Men kan inte hjälpa att känna en pirrighet varje dag som mensen dröjer...
  • Förstabarnet123
    LBP91 skrev 2019-06-05 19:01:37 följande:

    Till er som tempar och oroar er när tempen droppar, så här såg min kurva ut när jag blev gravid i april. Att den droppar några dagar innan mens kan vara när ägget fäster. Så hoppet är inte ute bara för att det blir en dipp.

    Ok, tack för positiv info! Men min temp dippade mkt!! (under coverline) på BIM. Men kan ju ha varit en felmätning. Kommer ihåg jag frös den natten för lillan hade snott det mesta av täcket ????????


  • Gabriela11

    BIM 8/6 ..testade med rsfu sticka..det fanns ett super svagt streck som var kvar några timmar senare. Sen ikväll testade jag med apotekets eget test och det var helt blankt. Ska man tappa hoppet? Förra gången fick jag positivt några dagar ( typ 5) innan bim. Varför stressar man så mycket med detta?!?

    Grattis till dom som plussade och lycka till allihopa! Håller tummarna för er <3

  • Tessi1

    Äntligen fick jag en glad gubbe på ägglossningstestet. Nu är det bara att ligga resten av helgen och hoppas på det bästa. 11e gången nu kör vi. Låt det bli den bästa midsommar någonsin om två veckor <3

  • LBP91

    Tog ett ÄL-test imorse som gav utslag. Vet att jag hade ÄL för en vecka sedan men jag vill så gärna göra ett gravtest att jag var tvungen att stilla min nyfikenhet lite. Säkert på tok för tidigt för ett riktigt test. Men om om en vecka ska jag in för hcg mätning via blodprov, har aldrig längtat så mycket efter att lämna blid som jag gör nu.

  • Sofiiakarin

    Hej! Enligt min app NC så ska jag ha ägglossning imorgon. Är på dag 14 idag, tog ett ägglossningstest igår men det var negativt. Tror ni jag har haft tidig ägglossning eller att den är sen?

    Har ägglossningvärk och hade även en sådan seg flytning igår.. Vad tror ni?

  • Sofiiakarin
    LBP91 skrev 2019-06-06 07:01:02 följande:

    Tog ett ÄL-test imorse som gav utslag. Vet att jag hade ÄL för en vecka sedan men jag vill så gärna göra ett gravtest att jag var tvungen att stilla min nyfikenhet lite. Säkert på tok för tidigt för ett riktigt test. Men om om en vecka ska jag in för hcg mätning via blodprov, har aldrig längtat så mycket efter att lämna blid som jag gör nu.


    När jag blev gravid med min son. Tog jag ett ägglossningstest som blev så starkt! 1 timme senare tog jag ett graviditetstest.. O de var ett plus :))
  • Tessi1
    Sofiiakarin skrev 2019-06-06 07:04:20 följande:

    Hej! Enligt min app NC så ska jag ha ägglossning imorgon. Är på dag 14 idag, tog ett ägglossningstest igår men det var negativt. Tror ni jag har haft tidig ägglossning eller att den är sen?

    Har ägglossningvärk och hade även en sådan seg flytning igår.. Vad tror ni?


    Fortsätt testa. Jag fick min ägglossning på dag 24 denna månaden. Ja det är väldigt sent men kroppen kör sitt egna race ibland. Jag brukar ha på dag 16-18 så vet inte varför det blev så sent denna månaden. Fortsätt testa skulle jag säga:)
Svar på tråden BIM Juni