• Anonym (Hjälp)

    Vad gör man när ens kille har en liten?

    Min kille har en liten kuk, jag har aldrig fått orgasm med honom pga det. Vad fasiken gör man? Jag vill leva med honom resten av livet.

  • Svar på tråden Vad gör man när ens kille har en liten?
  • Anonym (Hjälp)
    Sgtwolf skrev 2019-05-15 20:31:16 följande:

    Se till att ta dig över den tröskeln och onnanera under sex. Det är inte "skämmigt" och du får det skönt. Din kille kommer att uppskatta sex mer pga att han ser dig njuta.


    Nej men gud, skulle jag aldrig kunna göra. Han skulle antagligen ta illa upp med.
  • riboflavin
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-15 20:25:12 följande:

    Långt inlägg, ska försöka svara på det. Ja med vanligt sex menar jag ju samlag, för det är ju vanligt sex hehe. Ja de flesta kvinnor kanske inte kommer så men jag vill komma vid sex!

    Min partner tycker inte om oralsex eller att ta på mig därnere. Jag vill inte tvinga honom direkt.


    Ganska kontraproduktivt då att inte ge det bästa tänkbara förutsättningar. Lite som att säga att man är hungrig, och vill bli mätt, men inte vill äta för att bli det.

    Du gör ju som du vill men du får nog leva med att ha ett ganska otillfredsställande sexliv om du fortsätter på samma bana. Och jag tror fortfarande inte att det är hans kul som.är bekymret, ni verkar bägge två ganska hämmade, det är nog ett mycket större problem.

    Kan bara hoppas att allt löser sig för er.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Sgtwolf
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-15 20:38:18 följande:

    Nej men gud, skulle jag aldrig kunna göra. Han skulle antagligen ta illa upp med.


    Lär dig att smeka dig själv och få ett tillfredställande sexliv. Eller lev torftigt.....
  • Praktisk58

    Ta hans k... och gnugga den mot f... Istället för att använda fingrar så anvämder du kan k... på rätt ställe. Skönt för honom också.

  • Anonym (lelle)
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-15 20:10:24 följande:
    Haha klart det kan utvecklas, vi provar ju nya ställningar hela tiden. Ne men vi har varit ihop ett år nu så jag borde få orgasm någon gång tänker jag.

    Ja vid onani får jag orgasm såklart. Oralsex har vi som förspel.
    Där säger du ju det ...ni är ju i smekmånaden. (1år)
    Ett förhållande landar man i efter ca 2 år. Det är då ens sanna jag kommer fram.
    Är du missnöjd med sexet är det bara en väg ut och du kommer dumpa stackaren! Senare i livet kommer du ångra dig.
  • Anonym (Hjälp)
    riboflavin skrev 2019-05-15 20:39:45 följande:

    Ganska kontraproduktivt då att inte ge det bästa tänkbara förutsättningar. Lite som att säga att man är hungrig, och vill bli mätt, men inte vill äta för att bli det.

    Du gör ju som du vill men du får nog leva med att ha ett ganska otillfredsställande sexliv om du fortsätter på samma bana. Och jag tror fortfarande inte att det är hans kul som.är bekymret, ni verkar bägge två ganska hämmade, det är nog ett mycket större problem.

    Kan bara hoppas att allt löser sig för er.


    Ne hämmade är vi inte. Han tycker helt enkelt inte om oralsex, han vill bara ha vanligt sex
  • Anonym (B)

    Är han inte tillräckligt stor eller du har svårt för att komma av bara samlag får han väl se till att tillfredsställa dig på andra sätt istället.

  • riboflavin
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-15 20:55:31 följande:

    Ne hämmade är vi inte. Han tycker helt enkelt inte om oralsex, han vill bara ha vanligt sex


    Men dåså, bara att slänga in leksaker, stimulerande oljor, pill på klittan, analsex och allt annat i leken.

    Men att inte vilja smeka sig själv, inte vilja smeka sin partner eller ta illa upp om ens partner smeker sig själv låter ärligt talat ganska hämmat. Att alla inte uppskattar att ge eller få oralsex har jag dock full respekt för.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Tom Araya
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-15 19:38:44 följande:

    Min kille har en liten kuk, jag har aldrig fått orgasm med honom pga det. Vad fasiken gör man? Jag vill leva med honom resten av livet.


    Han får träna upp sina färdigheter med tunga och fingrar.

    Leksaker kan också göra sitt till.
  • Tom Araya
    Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-15 20:25:12 följande:
    Långt inlägg, ska försöka svara på det. Ja med vanligt sex menar jag ju samlag, för det är ju vanligt sex hehe. Ja de flesta kvinnor kanske inte kommer så men jag vill komma vid sex!

    Min partner tycker inte om oralsex eller att ta på mig därnere. Jag vill inte tvinga honom direkt.
    Han vill inte ge dig njutning och orgasm alltså?

    Den mannen vill du dela resten av ditt liv med?

    Det är ditt val, men jag hoppas du ser själv vad du får av det valet.
Svar på tråden Vad gör man när ens kille har en liten?