• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • BDN
    Idapidan skrev 2019-09-08 21:11:56 följande:

    Hej! Ja jag tog ett vanligt clearblue igår som var betydligt starkare! Såå glad! Så om ditt ser likadant ut som mitt gjorde för några dagar sedan så vågar jag nästan helt säkert säga grattis! :D

    Grattis till er andra som fått plus och stoort lycka till till er andra som fortfarande väntar!! :)


    Så kul att höra, stort grattis till dig!! :D
  • Fladdriga svansen
    Idapidan skrev 2019-09-08 21:11:56 följande:

    Hej! Ja jag tog ett vanligt clearblue igår som var betydligt starkare! Såå glad! Så om ditt ser likadant ut som mitt gjorde för några dagar sedan så vågar jag nästan helt säkert säga grattis! :D

    Grattis till er andra som fått plus och stoort lycka till till er andra som fortfarande väntar!! :)


    Stort grattis!

    Även grattis till er andra. Tror jag missat några men hinner knappt med :D
  • hundenhubbe
    LBP91 skrev 2019-09-08 17:52:33 följande:

    Kom hem efter jobbet, astrött, sov i två timmar men var tvungen att slita mig själv upp från sängen för att fixa mat. Känns som att jag, även fast jag sovit mitt på dagen, fortfarande är trött och skulle kunna sova hela dagen. Vaknade dessutom superhungrig. Igår var jag också hungrig och trött hela tiden. Har bestämt att om min temp är 36,45 eller högre testar jag imorgon. Är den lägre än det förväntar jag mig mens så då är det ingen idé att testa. Hade även lite diffust ont i nedre delen av magen idag en kort stund.


    Mitt tydligaste tecken var ökat hunger!! Redan 7 dagar efter äl blev jag hungrig ca 1 h efter jag ätit
  • hundenhubbe

    Grattis alla som plussar! Men blir så glad :) ser att många har bim snart med också många som har äl nu! Ligger som ni säger också lite lågt tills man själv får börja spekulera närmare bim. Håller tummarna att alla får sitt efterlängtade plus denna månad :D

  • awi
    solhatten skrev 2019-09-08 18:57:30 följande:

    Är också på samma fick en glad gubbe i dag och fick till det i dag, kommer du testa nått mera nu och hur ofta ska man försöka få till det?


    Åh vad spännande! Håller tummarna för dig! Jag kommer testa tills det blir negativt, och ha sex imorgon och i övermorgon också. Sen har vi gjort vad vi kunnat känner jag. Men vi brukar ha sex varje dag nästan ändå.. Men skönt att veta att man gjort allt ändå..
  • LBP91


    Tempen låg på 36,57 så jag hade ju lovat mig själv att testa om den var över 36,45 och så här blev resultatet. Väldigt svagt men jag ser ett plus. Ska ta ett digitalt för att bekräfta om nån dag. Är sååååå glad! :D
  • helaminvärld
    LBP91 skrev 2019-09-09 04:05:10 följande:

    Tempen låg på 36,57 så jag hade ju lovat mig själv att testa om den var över 36,45 och så här blev resultatet. Väldigt svagt men jag ser ett plus. Ska ta ett digitalt för att bekräfta om nån dag. Är sååååå glad! :D


    Vad roligt! Stort grattis! =D
  • Tidiih

    Hej! Mensen kom tyvärr igår på eftermiddagen ändå. Lycka till :)

  • Laloppan
    LBP91 skrev 2019-09-09 04:05:10 följande:

    Tempen låg på 36,57 så jag hade ju lovat mig själv att testa om den var över 36,45 och så här blev resultatet. Väldigt svagt men jag ser ett plus. Ska ta ett digitalt för att bekräfta om nån dag. Är sååååå glad! :D


    Grattis!

    Mina bröst vart ju ömma i några dagar och igår var dom såpass ömma att jag ändå vågade hoppas. Även känt av i tjejmagen en del under helgen.

    Idag tycker jag att det har lagt sig väldigt mycket så jag antar att det är mens på G. Dom är fortfarande större än vanligt men inte ömma..
Svar på tråden BIM september 2019