• mimiii

    BIM september 2019

    Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

    BIM SEPTEMBER 2019

    5e: mimiii

  • Svar på tråden BIM september 2019
  • Majja92
    Fladdriga svansen skrev 2019-09-09 21:28:54 följande:

    Ja mycket kan hända men just nu i detta nuet är du gravid och det är bara nuet vi kan leva i :) så njut fullt upp och känn lyckan :) morgondagen tar vi imorgon :)


    Så fint sagt <3 Uppskattar verkligen dom snälla orden, tack!!! Och du har faktiskt helt rätt :)
  • Nextchapter

    Åh grattis!!! :D


    LBP91 skrev 2019-09-09 13:13:50 följande:

    Blir nog inte tydligare än så här! Dags för mig att hoppa över till BF maj-tråden.


  • Nextchapter

    Får hoppas att de är så :) brukar ändå ha lite småkänningar i äggstockarna när de närmar sig mensvärk även att jag några dagar innan får bruna flytningar i ca 2 dagar, som sedan försvinner i 2 dagar, sen brukar mensen komma..


    Lillen 84 skrev 2019-09-09 15:00:20 följande:

    Kan ja vara gott. De gjorde ja inte sist ja blev gravid


  • Nextchapter

    Grattis!!! :D


    Gabriela11 skrev 2019-09-09 15:37:33 följande:

    Hej! Hoppar in här också! BIM 8/9

    Enligt Flo appen hade jag ÄL den 24/8.

    Testade måndag 2/9 och fick positivt på 3 st CB Early. Japp. 3 stycken! #testjunkie

    Igår testade jag med CB digital och det visade Gravid 2-3 . Kan det va att jag hade ÄL tidigare eller vad tror ni?

    Grattil till alla som plussade och lycka till dom andra <3


  • Nextchapter

    Haha vi har typ exakt samma situation! Min mena va också sen sista o hade massa skumma symtom jag aldrig haft tidigare. Ja man kan ju alltid hoppas men har inga jätteföhoppningar jag heller, så slipper man bli för besviken.


    JeSuisMoi skrev 2019-09-09 16:45:09 följande:

    Jag har också fem dagar kvar och inga symptom. Förra cykeln hade jag alla möjliga symptom fram till BIM, och tre dagar efter då mensen var tre dagar sen. Tror fortfarande på att ägget kanske var befruktat men aldrig fäst haha, så nu när jag inte känner någonting har jag inga större förhoppningar och har kunnat avnjuta vin i helgen utan dåligt samvete. Någonstans finns ju ändå lite hopp, så hoppas på plus för oss båda :) 


  • Nextchapter

    Grattis!! :D


    Kattunge15 skrev 2019-09-09 21:05:01 följande:

    Hej, plussade idag så ni kan lägga mig på gravidlistan o ta bort från bim-listan


  • Förstabarnet123
    GrönTröja skrev 2019-09-09 19:57:43 följande:

    Trots positivt ägglossningstest och världens ägglossningssmärta denna månad så verkar det som att ägglossningen uteblev iaf då ingen temperatur ökning har skett.

    Önskar er alla lycka till :) och grattis till er som redan plussat!


    Äsch då, vad segt! Men omöjligt att styra kroppen. Hoppas nästa äl blir er lycka! :)
  • Gabriela11

    Hej! Jag ser ett svagt streck så tappa inte hoppet än! Väntar uppdatering:D


    Majja92 skrev 2019-09-09 20:15:20 följande:

    Kunde inte hålla mig så sprang till apoteket och köpte CB early! Vad tror ni???


  • helaminvärld


    Alltså hjälp mig! Detta togs för typ 15minuter sen.. Det är hade uppkommit efter 5minuter. Skall faktist strecket vara sådär långt ifrån eller är det färgrester? Tog ett likadant i söndags också på eftermiddagen som var betydligt svagare, men detta tog ju iofs med morgonurin!

    Vet liksom inte vad ja ska tro.. =D
  • Gabriela11

    Tyvärr är det ej positivt. Det strecket du ser är kanten på pappret ovanpå .. när har du bim?I


    helaminvärld skrev 2019-09-10 06:53:37 följande:

    Alltså hjälp mig! Detta togs för typ 15minuter sen.. Det är hade uppkommit efter 5minuter. Skall faktist strecket vara sådär långt ifrån eller är det färgrester? Tog ett likadant i söndags också på eftermiddagen som var betydligt svagare, men detta tog ju iofs med morgonurin!

    Vet liksom inte vad ja ska tro.. =D


Svar på tråden BIM september 2019