• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • viljaa

    Kul att se att det gått bra för många av er på RUL! Verkar vara en pojkmånad i maj - är det någon som väntar en flicka? :)

  • Daphodil
    viljaa skrev 2019-12-03 15:26:43 följande:

    Kul att se att det gått bra för många av er på RUL! Verkar vara en pojkmånad i maj - är det någon som väntar en flicka? :)


    Ja, det verkar bli en pojktråd! Jag hoppades faktiskt lite på en flicka, men en frisk bäbis är ju det viktiga. Borde inte du också ha RUL snart?
  • Stenbocken93
    viljaa skrev 2019-12-03 15:26:43 följande:

    Kul att se att det gått bra för många av er på RUL! Verkar vara en pojkmånad i maj - är det någon som väntar en flicka? :)


    Jag väntar på RUL (23 dec) men jag har en högst okvalificerad gissning att det är en flicka. Har mått betydligt sämre än min syster som fick en pojke och tyvärr har jag bara den svaga referensen att utgå ifrån. Dock bättre än inget. 
  • Daphodil
    Stenbocken93 skrev 2019-12-03 17:35:39 följande:
    Jag väntar på RUL (23 dec) men jag har en högst okvalificerad gissning att det är en flicka. Har mått betydligt sämre än min syster som fick en pojke och tyvärr har jag bara den svaga referensen att utgå ifrån. Dock bättre än inget. 
    Intressant det där! Jag mådde hyfsat med dottern, sen sjukt illamående med pojken som tyvärr blev ett MA, och nu med denna pojke har jag också mått hyfsat. Min syster mådde också mer illa med sonen än med dottern. Lycka till på RUL!
  • Daphodil
    Blivande3barnsmamma skrev 2019-12-03 17:29:45 följande:

    Vad roligt att höra, Grattis :)

    Jag ska på RUL den 6/12


    Vad kul, det är ju snart. Har du någon misstanke om könet (om du nu ens bryr dig eller vill kolla det såklart)?
  • Charlieellerså
    Daphodil skrev 2019-12-03 13:08:23 följande:

    Allt fint på RUL idag, väntar en liten pojke! =)


    Grattis till lilla killen. Förstår hur du menar, hade hoppats på en flicka men är glad ändå för att det verkar vara en frisk liten kille. : )
  • Blivande3barnsmamma
    Daphodil skrev 2019-12-03 18:09:27 följande:

    Vad kul, det är ju snart. Har du någon misstanke om könet (om du nu ens bryr dig eller vill kolla det såklart)?


    Jo jag ska ta reda på det, men dock ska vi be den som gör ultraljudet att skriva ner resultatet och lägga i ett kuvert :)

    Jag tror på flicka men vet faktiskt inte :)

    Jag har en av varje så det spelar ingen större roll vad det blir denna gången, bara det är friskt :)
  • Daphodil
    Charlieellerså skrev 2019-12-03 18:57:45 följande:

    Grattis till lilla killen. Förstår hur du menar, hade hoppats på en flicka men är glad ändå för att det verkar vara en frisk liten kille. : )


    Ja, så himla lätt att ha förväntningar och föreställningar såhär innan, men jag tror det är som bortblåst när man sitter där med sin lille i famnen