• Anonym (Halvdant)

    Vad känner ni er sämst på med sex?

    Vill gärna höra era akilleshälar när det gäller sex, om man nu kan säga så?

    Vad känner ni er dåliga på eller mindre bra? Kanske osäkra på?

    Kan det variera från person till person, eller har det blivit en grej ni liksom failar på eller känner er otillräckliga allmänt på?

    Ni får så klart även delge vad ni är bra/bäst på om ni vill?:P

  • Svar på tråden Vad känner ni er sämst på med sex?
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Svårflirtad) skrev 2019-11-22 21:02:31 följande:

    Jag är sämst på att bli kåt. Det är så mycket som ska stämma för att jag ska bli tillräckligt upphetsad. Ofta inleder vi sexandet utan att jag är kåt, så får det komma allteftersom. Är jag väl upphetsad så älskar jag sex och kan göra det mesta tillsammans med min partner. Till min fördel så har jag rätt lätt för att få orgasm både en och flera gånger (under förutsättning att jag är upphetsad dvs)


    Det är nog därför som kvinnor har lägre lust. Eran lust är så känslostyrda. Och era känslor går ju verkligen som en berg o dalbana. Krävs inte mycket för att känslorna ska falla ur balans.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Svårflirtad) skrev 2019-11-22 21:02:31 följande:

    Jag är sämst på att bli kåt. Det är så mycket som ska stämma för att jag ska bli tillräckligt upphetsad. Ofta inleder vi sexandet utan att jag är kåt, så får det komma allteftersom. Är jag väl upphetsad så älskar jag sex och kan göra det mesta tillsammans med min partner. Till min fördel så har jag rätt lätt för att få orgasm både en och flera gånger (under förutsättning att jag är upphetsad dvs)


    Det är nog därför som kvinnor har lägre lust. Eran lust är så känslostyrda. Och era känslor går ju verkligen som en berg o dalbana. Krävs inte mycket för att känslorna ska falla ur balans.
  • Anonym (Jert)

    Att ta initiativ till sex. Min tjej blir spontant kåt snabbare än mig så hon tar alltid initiativ till sex. Och jag går igång på typ 1 min när jag ser att hon vill, är bara rädd att hon ska tro att jag inte är sugen. Men jag hinner liksom inte, har det gått mer än 4 timmar sedan sist så är hon på mig igen till min stora förtjusning.

    Kan nämna att vi är i början av ett förhållande och bara träffas 2-3 ggr i veckan.

  • Marshmallowgirl
    Skogshuggaren skrev 2019-11-19 11:33:10 följande:

    Jag är nog sämst på för-förspelet, alltså att få min fru att komma i stämning för att ens börja med förspelet. Det verkar som att detta är viktigare för kvinnor. Jag själv känner inget större behov av detta, det är väl därför jag är dålig på det.


    Så kallat förspel är för min del överskattat, och jag är kvinna. Tycker oftast att det blir tråkigt. Man ligger där och pillar, och pillar, och pillar, lite smått på varandra utan något resultat. Är jag med en karl som älskar att ligga och småpilla så somnar jag troligen. Det går från ingen lust till förhoppningsvis lust, men slutar med att lågan slocknar som ett urblåst ljus!

    Jag föredrar lite mer rakt på.
  • Anonym (Seglartjejen)

    Att få nog. Och att behärska mig. Annars är jag nog ganska bra ;)

  • Anonym (Aktiv)

    Min sämsta egenskap är kanske att jag oftast tar kommandot. Jag ger mer än Jag får och har lite svårt att låta honom tillfredsställa mig och vara passiv själv.

    Jag är ok på att rida, bra på doggy, sked mm.

    Älskar att suga och gör det nog bra ( låter så och han säger det)

  • Anonym (Känns)
    Anonym (Seglartjejen) skrev 2019-11-26 16:13:55 följande:

    Att få nog. Och att behärska mig. Annars är jag nog ganska bra ;)


    Så alla killar tycker du är fantastisk
  • Anonym (Känns)
    Anonym (Aktiv) skrev 2019-11-26 16:15:46 följande:

    Min sämsta egenskap är kanske att jag oftast tar kommandot. Jag ger mer än Jag får och har lite svårt att låta honom tillfredsställa mig och vara passiv själv.

    Jag är ok på att rida, bra på doggy, sked mm.

    Älskar att suga och gör det nog bra ( låter så och han säger det)


    Är det en skön känsla att ligga överst när du rider? Är det tändande att höra stönen
  • Anonym (Aktiv)
    Anonym (Känns) skrev 2019-11-27 05:17:28 följande:

    Är det en skön känsla att ligga överst när du rider? Är det tändande att höra stönen


    Klart jag tänder på hans stön.

    Gillar att styra hans njutning så ridning och suga är mina favoriter, där har jag full makt.
Svar på tråden Vad känner ni er sämst på med sex?