• Anonym (Halvdant)

    Vad känner ni er sämst på med sex?

    Vill gärna höra era akilleshälar när det gäller sex, om man nu kan säga så?

    Vad känner ni er dåliga på eller mindre bra? Kanske osäkra på?

    Kan det variera från person till person, eller har det blivit en grej ni liksom failar på eller känner er otillräckliga allmänt på?

    Ni får så klart även delge vad ni är bra/bäst på om ni vill?:P

  • Svar på tråden Vad känner ni er sämst på med sex?
  • Maryz
    Anonym (Halvdant) skrev 2019-11-18 01:03:25 följande:

    Vill gärna höra era akilleshälar när det gäller sex, om man nu kan säga så?

    Vad känner ni er dåliga på eller mindre bra? Kanske osäkra på?

    Kan det variera från person till person, eller har det blivit en grej ni liksom failar på eller känner er otillräckliga allmänt på?

    Ni får så klart även delge vad ni är bra/bäst på om ni vill?:P


    Min sämsta och bästa egenskap är nog att jag aldrig kan få nog av sex, jag vill nästan jämt och så har det varit hela livet och i mitt förhållande med min man. Flört
  • Maryz
    Anonym (Halvdant) skrev 2019-11-18 01:03:25 följande:

    Vill gärna höra era akilleshälar när det gäller sex, om man nu kan säga så?

    Vad känner ni er dåliga på eller mindre bra? Kanske osäkra på?

    Kan det variera från person till person, eller har det blivit en grej ni liksom failar på eller känner er otillräckliga allmänt på?

    Ni får så klart även delge vad ni är bra/bäst på om ni vill?:P


    Min sämsta och bästa egenskap är nog att jag aldrig kan få nog av sex, jag vill nästan jämt och så har det varit hela livet och i mitt förhållande med min man. Flört
  • Mattiask
    Maryz skrev 2019-12-02 13:53:16 följande:
    Min sämsta och bästa egenskap är nog att jag aldrig kan få nog av sex, jag vill nästan jämt och så har det varit hela livet och i mitt förhållande med min man. Flört
    Drömkvinna
  • Anonym (Man)
    Anonym (Halvdant) skrev 2019-11-18 01:03:25 följande:

    Vill gärna höra era akilleshälar när det gäller sex, om man nu kan säga så?

    Vad känner ni er dåliga på eller mindre bra? Kanske osäkra på?

    Kan det variera från person till person, eller har det blivit en grej ni liksom failar på eller känner er otillräckliga allmänt på?

    Ni får så klart även delge vad ni är bra/bäst på om ni vill?:P


    Uthållighet vid penetrationssex är min akilleshäl. Jag skulle vilja kunna knulla mycket hårdare och längre än jag kan utan att själv komma.
  • Anonym (Been there)
    Anonym (Man) skrev 2019-12-03 18:01:44 följande:
    Uthållighet vid penetrationssex är min akilleshäl. Jag skulle vilja kunna knulla mycket hårdare och längre än jag kan utan att själv komma.
    Se till att vara lite halv-knall (rekommederar whiskey)
    då ska du se att gumman tycker att det blir lite väl mycket
    "nöta" innan det är klart, hahaha
  • Anonym (Jajjemen)
    Anonym (Man) skrev 2019-12-03 18:01:44 följande:

    Uthållighet vid penetrationssex är min akilleshäl. Jag skulle vilja kunna knulla mycket hårdare och längre än jag kan utan att själv komma.


    Det är väll bara å börja runka mer de, så du tränar på uthålligheten.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Jajjemen) skrev 2019-12-04 10:33:46 följande:

    Det är väll bara å börja runka mer de, så du tränar på uthålligheten.


    Runka och knulla är inte samma sak. Det är mycket varmare och våtare i en fitta jämfört med i handen.
  • Anonym (Ö)

    Jag har blivit fet, det är jobbigt. Kan inte slappna av riktigt.

  • Anonym (Jert)
    Anonym (Man) skrev 2019-12-03 18:01:44 följande:
    Uthållighet vid penetrationssex är min akilleshäl. Jag skulle vilja kunna knulla mycket hårdare och längre än jag kan utan att själv komma.
    Jag hade samma problem. Sedan blev jag singel runt 33 och när jag fick en kvinna igen runt 41 så var min kontroll perfekt. Kan spänna mig och komma på någon enstaka minut och slappna av och köra på hårt i 20 min.

    Så är du åt det yngre hållet så kan jag säga att det blir bättre. Ett tips är Emla bedövningssalva på apoteket. Ta lite på ollonet innan, tror det står i bipacksedeln hur man ska göra.
  • Anonym (Lisa)
    CitronTulo skrev 2019-11-18 08:44:21 följande:

    Tjej här! Känner mig ibland dålig på att rida. Mest för att jag hade en kille som näst intill sa att jag inte var särskilt bra på det! Sånt sätter sig i huvet tyvärr.

    Även om detta va flera år sedan så undviker jag det gärna. Om jag rider en kille och han tar tag i mina höfter och liksom lyfter mig upp och ner tar jag som ett tecken på att jag gör det dåligt så att han måsta hjälpa till.


    Precis så känner jag med, om han tar tag sådär att det är en indikation på att jag gör fel och då blir jag ännu mer osäker!
  • Anonym (Känns)
    Anonym (Lisa) skrev 2019-12-05 09:13:34 följande:

    Precis så känner jag med, om han tar tag sådär att det är en indikation på att jag gör fel och då blir jag ännu mer osäker!


    Tycker du annars om att rida?
  • Anonym (Otillräcklig)

    Att tillfredsställa frun. Det är alltför sällan hon får orgasm tyvärr.

Svar på tråden Vad känner ni er sämst på med sex?