• Anonym (Nyfiken som fan)

    Tjejer, känns det som att det är tomt mellan benen på er?

    Som kille känns det ju som att det är någonting som vilar mellan benen hela tiden.

  • Svar på tråden Tjejer, känns det som att det är tomt mellan benen på er?
  • Anonym (..)

    Nä. Känner du själv att det är något som är i vägen mellan benen hela tiden?
    Skämt åsido, ifall du nu menar allvar. Ett normalt tillstånd känns knappast "tomt" eller konstigt. Den som aldrig haft en köttbit dinglande mellan benen saknar den inte heller. (Möjligen med reservation för någon transperson som starkt identifierar sig med motsatta könets anatomi.)
    Ditt resonemang är som att resten skulle tycka att de kändes tomt och svanslöst vid rumpan (några föds ju faktiskt med svans) eller att vi som inte skulle födas med sex fingrar skulle sakna den sjätte etc etc.

  • Anonym (...)

    Känns det tomt att du som man inte har två stora D-kupor hängandes på bröstkorgen? Känns det konstigt att du har ett litet lillfinger hängandes mellan benen med två ömtåliga kulor dinglandes? Känns det tråkigt att du inte kan få mens? Känns det trist att du inte får menssmärtor?

    Känns det konstigt att ställa en så förbannat jävla dum fråga?

  • Anonym (*)
    Anonym (Nyfiken som fan) skrev 2019-11-25 16:18:29 följande:
    Fast hur är det inte tomt? Är det utstående blygdläppar du tänker på då? Min är långtifrån A4-platt men är såpass outstående (?) att man aldrig tänker på dem. Antar att BH:n gör dem mer kännbara, eller är kanske precis tvärtom?

  • Anonym (*)
    Anonym (Nyfiken som fan) skrev 2019-11-25 16:18:29 följande:
    Fast hur är det inte tomt? Är det utstående blygdläppar du tänker på då? Min är långtifrån A4-platt men är såpass outstående (?) att man aldrig tänker på dem. Antar att BH:n gör dem mer kännbara, eller är kanske precis tvärtom?

    Anonym (Nyfiken som fan) skrev 2019-11-25 16:18:29 följande:
    Fast hur är det inte tomt? Är det utstående blygdläppar du tänker på då? Min är långtifrån A4-platt men är såpass outstående (?) att man aldrig tänker på dem. Antar att BH:n gör dem mer kännbara, eller är kanske precis tvärtom?

    Med tanke hur dålig du är på att beskriva hur det känns att inte ha bröst, hur kan du förvänta dig att tjejer ska kunna beskriva hur det är att inte ha snopp?
  • Anonym (Q)

    Ibland kan jag känna saknad om jag inte haft någon k*k där på länge Flört

  • Anonym (Fiffi)
    Anonym (Nyfiken strut) skrev 2019-11-25 09:56:58 följande:

    Känns det någonsin som om det är tomt eller ett hål därinne, i slidan alltså? Särskilt kvinnor som gillar stora kukar, kan ni känna er tomma inuti ibland? Svårt för en kille att föreställa sig!


    Känns det tomt i din mun när du går på stan t.ex? Du brukar ju ha saker i munnen emmellanåt. Känns det som ett hål när du inte har något i munnen? Eller i ditt öra? I ditt rövhål? Känns det som att något saknas där då? Jämför nu din egna känsla kring dina "hål" och applicera det på hur vi känner ned vår fiffi. Typ så känns det.
  • New  Dawn
    Anonym (Fiffi) skrev 2019-11-26 07:53:46 följande:

    Känns det tomt i din mun när du går på stan t.ex? Du brukar ju ha saker i munnen emmellanåt. Känns det som ett hål när du inte har något i munnen? Eller i ditt öra? I ditt rövhål? Känns det som att något saknas där då? Jämför nu din egna känsla kring dina "hål" och applicera det på hur vi känner ned vår fiffi. Typ så känns det.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Nyfiken strut)
    Anonym (Fiffi) skrev 2019-11-26 07:53:46 följande:
    Känns det tomt i din mun när du går på stan t.ex? Du brukar ju ha saker i munnen emmellanåt. Känns det som ett hål när du inte har något i munnen? Eller i ditt öra? I ditt rövhål? Känns det som att något saknas där då? Jämför nu din egna känsla kring dina "hål" och applicera det på hur vi känner ned vår fiffi. Typ så känns det.
    Liknelsen haltar lite tycker jag för jag vill absolut inte stoppa in saker i örat, men visst upplever jag att det är ett hålrum där, som om du känner på samma sätt med din slida så OK. Däremot kan jag om jag varit väldigt nödig och gjort nummer 2 känna mig tom invärtes, men då är jag ju lättad över känslan snarare än att vilja bli uppfylld. För att vända på frågan, givet att de flesta kvinnor inte kan få orgasm enbart genom vaginalsex, men i min erfarenhet alla kvinnor vill ha penetrering, vad är lockelsen - på vilket sätt är det skönt? Jag är genuint nyfiken.
  • Anonym (Nyfiken strut)
    Anonym (Q) skrev 2019-11-26 07:33:36 följande:

    Ibland kan jag känna saknad om jag inte haft någon k*k där på länge Flört


    Tack för ett klart svar på en genuin fråga. Men upplever du det som att det är "tomt" eller är det mer ett allmänt sug efter sex? Som man är det svårt att riktigt sätta sig in i (på samma sätt som det nog är svårt för er att sätta sig in i hur det är att vara man).
Svar på tråden Tjejer, känns det som att det är tomt mellan benen på er?