• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Moderator

    Hej! Man har jobbat på med detta under dagen. Hojta till om ni får felmeddelanden igen. Är det någon i denna tråd som har haft problem med anmälningsfunktionen?


    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • Anonym (Em)
    Anonym (Vad?) skrev 2022-02-09 17:01:14 följande:

    Är det bara för mig som det blivit jättekrånligt att surfa pp mobilen? Mina favoriter är borta, jag måste stå högst upp för att få menyn och sidan hackar liksom när jag scrollar. 


    Samma här. Funkar förjävligt dåligt, går knappt att använda sidan alls, alla möjliga problem. Jag hoppas verkligen att det är tillfälligt. 
  • Blond tjej
    Jag är bara jag skrev 2022-02-09 21:54:31 följande:
    Nä, kan det vara möjligt tänker man...? 
    Fast det är ju trevligt när det rullar på utan problem 
  • Jag är bara jag
    Blond tjej skrev 2022-02-09 21:59:58 följande:
    Fast det är ju trevligt när det rullar på utan problem 
    Ja, absolut, men vi trodde ju att det skulle funka bra tills den där nya uppdateringen så vem vet hur länge detta håller? Ändra sidan verkar ha blivit en återkommande grej. 
  • Blond tjej
    Jag är bara jag skrev 2022-02-09 22:02:45 följande:
    Ja, absolut, men vi trodde ju att det skulle funka bra tills den där nya uppdateringen så vem vet hur länge detta håller? Ändra sidan verkar ha blivit en återkommande grej. 
    Ja vi får se hur länge det varar den här gången 
  • Jemp
    Moderator skrev 2022-02-09 19:43:04 följande:

    Hej! Man har jobbat på med detta under dagen. Hojta till om ni får felmeddelanden igen. Är det någon i denna tråd som har haft problem med anmälningsfunktionen?


    Jättestora problem ikväll för min del. Nya menyn funkar uselt från mobil- det hänger sig, man måste scrolla till toppen, måste stänga händelserna för att öppna menyn osv. 
  • Nandez
    Jag är bara jag skrev 2022-02-09 21:54:31 följande:
    Nä, kan det vara möjligt tänker man...? 
    Ha, ha
  • Nandez
    Blond tjej skrev 2022-02-09 21:59:58 följande:
    Fast det är ju trevligt när det rullar på utan problem 
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?