• Anonym (Moss)

    Ska man förvarna om man har väldigt stor penis?

    Jag är nybliven singel och inte jättevan att dejta eftersom jag bara haft två kvinnor i mitt liv innan mitt ex. Bägge har varit förhållsnden och med bägge har sexlivet varit dåligt pga av att jag har så pass välutrustad. Nu har jag blivit singel ocj börjat dejta. Av två olika kvinnor jar jag fått höra att jag borde sagt att jag är så stor i början redan. Men jag har gjort det med andra och det har inte slltid fallit väl ut heller. Hur ska man göra ? Det känns som att oavsett vad så blir det fel. Den man berättar för tycker man är för intim och de man inte säger nåt till verkar tycka att en förvarning hade varit bra. . Mitt ex tycker jag borde förvarna och jag lutar åt att det är rätt både för min del och för eventuella tjejers. Men hur vill tjejer ha det förvarning eller inte. Tänk då att killen ärr väldigt väldigt stor. Kanske tom större än den sk världsrekordhållaren.

  • Svar på tråden Ska man förvarna om man har väldigt stor penis?
  • Anonym (O)
    Anonym (Moss) skrev 2020-04-21 22:33:20 följande:

    Jag är under 25 men över 20 och brukar dejta jämnåriga. Min senaste dejt var faktiskt 4 år äldre och den älsta jag hittils träffat. Det gick bra o blev faktiskt två dejter och förmodligen blir det fler. Vi kom så långt som till naket hångel bägge gångerna men ännu inget sex. Jag hann desditom varken förvarna eller låta bli för hon frågade så fort vi började kramas typ.


    Men det bådar ju gott i alla fall. Nu har hon sett dig naken och vet vad hon har att göra med och vill ändå fortsätta träffa dig. Det låter som en som är villig att jobba på det. Håller tummarna för dig TS. Och håll oss gärna uppdaterade. Vill ju veta hur det går det här.
  • Anonym (Moss)
    DalkullanMaria skrev 2020-04-22 07:11:45 följande:

    Ååh kul att dejterna gått bra hittils! Hoppas hon reagerade på att bra sätt. Härligt med lite nakenhångel!


    Ja det verkar så iaf. Det känns ovanligt avslappnat på nåt vis. Som vi redan känner varann typ. Ja akenhångel är najs mem jag hoppas på mer. Jag har sagt att det inte är nån press med sex osv o att jag har full förståelse för att det kan behövas tid osv bla bla bla. Men inombords är det mer NuNuNu! Men jag härdar ut hehe.
  • Anonym (Moss)
    jannes skrev 2020-04-22 08:51:43 följande:

    Vad blev hennes reaktio ?


    Tja hon sa att jag verkade ha ganska stor rätt tidigt utan att ens ha känt eller sett den så hon hade väl en aning på nåt sätt. Sen när vi hånglade så frågade hon om det verkligen var min kuk hon kände på. Och sen när hon drog av mig byxorna så kom uttrycket den tar ju aldrig slut följt av diverse kommentarer om huruvida jag opererat mig och hur hon aldrig sett en så sto. Men hon var inte alls nervös eller så hin satte sig genast över mig och lyfte upp den mot kroppen för att se hur långt den gick. Men jag sa snabbt att jag aldrig kör mer än max halva . Jag tig det som att hon ändå kommer vilja pröva ha sex nån gång . O hon vill ju fortsätta ses. Så jag tror hon reagerade bra.
  • Anonym (Moss)
    Anonym (O) skrev 2020-04-22 09:14:15 följande:

    Men det bådar ju gott i alla fall. Nu har hon sett dig naken och vet vad hon har att göra med och vill ändå fortsätta träffa dig. Det låter som en som är villig att jobba på det. Håller tummarna för dig TS. Och håll oss gärna uppdaterade. Vill ju veta hur det går det här.


    Ja vi sover typ ofta hos varann nu. Ikväll skulle hon jobba men kommer till mug efter jobbet. Sen har det inte blivit nåt sex ännu. Vi testade lite och det gick rätt bra men hon vill ta det sakta.
  • DalkullanMaria
    Anonym (Moss) skrev 2020-04-22 23:02:32 följande:

    Ja det verkar så iaf. Det känns ovanligt avslappnat på nåt vis. Som vi redan känner varann typ. Ja akenhångel är najs mem jag hoppas på mer. Jag har sagt att det inte är nån press med sex osv o att jag har full förståelse för att det kan behövas tid osv bla bla bla. Men inombords är det mer NuNuNu! Men jag härdar ut hehe.


    Vad skönt att känna som man redan känner varandra. Det bådar gott! Haha, är likadan med en som jag pratar med. Vill ha NU! Men låt henne få längta! Det är uppretande! ;)
  • Anonym (Moss)
    DalkullanMaria skrev 2020-04-23 18:31:51 följande:

    Vad skönt att känna som man redan känner varandra. Det bådar gott! Haha, är likadan med en som jag pratar med. Vill ha NU! Men låt henne få längta! Det är uppretande! ;)


    Ja nu låter ju hn mig vänta så det är ju mest uppretande för mig. Suck. Hon verkar inte ha nån panik direkt haha
  • jannes

    hon kommer o vilja prova mer ,mjuka henne med fingrar först o ta det lungt .se till hon har det skönt så får du ditt sköna med.kom ihåg det finns mer än vaginan på en kvinna.

  • En manlig man
    Anonym (Moss) skrev 2020-04-06 01:13:27 följande:

    Ja det har jag men jag vet också att jag kommer bli misstrodd för det är bara så.

    Jag har mätt på ovansidan 36,5 cm lång.vid riktigt ordentligt stånd och jag inte håller upp den. . Om jg lyfter upp den är den typ 35 cm lång på ovansidan.

    Som tjockast är den 23cm i omkrets men det är precis längst in mot kroppen. Den del som används vid sex är mellan 15 och 19 cm i omkrets


    Haha, vilket troll du är. 36,5 cm lång kuk....och det verkar finnas gott om idioter här som tror på trollet. Att ha 25 i längd är ytterst sällsynt. 20 cm är större än 99,97% av alla män på jorden då förstår ni nog att 25 cm är extremt ovanligt. Om ni tar största negerkuken ni sett i porrens värld är den garanterat inte längre än 25 cm. Omkrets på 15-19 är stort 23 finns liksom inte. 15 vid roten är typ större än 98,5% av alla män.

    www.sizemeup.info/index_m.html
Svar på tråden Ska man förvarna om man har väldigt stor penis?