• Anonym (Moss)

    Ska man förvarna om man har väldigt stor penis?

    Jag är nybliven singel och inte jättevan att dejta eftersom jag bara haft två kvinnor i mitt liv innan mitt ex. Bägge har varit förhållsnden och med bägge har sexlivet varit dåligt pga av att jag har så pass välutrustad. Nu har jag blivit singel ocj börjat dejta. Av två olika kvinnor jar jag fått höra att jag borde sagt att jag är så stor i början redan. Men jag har gjort det med andra och det har inte slltid fallit väl ut heller. Hur ska man göra ? Det känns som att oavsett vad så blir det fel. Den man berättar för tycker man är för intim och de man inte säger nåt till verkar tycka att en förvarning hade varit bra. . Mitt ex tycker jag borde förvarna och jag lutar åt att det är rätt både för min del och för eventuella tjejers. Men hur vill tjejer ha det förvarning eller inte. Tänk då att killen ärr väldigt väldigt stor. Kanske tom större än den sk världsrekordhållaren.

  • Svar på tråden Ska man förvarna om man har väldigt stor penis?
  • Anonym (Moss)
    Xzx skrev 2020-04-25 09:06:36 följande:

    Inte ens troligt på riktigt. Måste vara spännande att sitta på ett forum och ljuga om sin kuk ^^


    Och du anser dig kunna se igenom trollets dimridåer eller vadå? Att peka fimger är lätt och att vara säjer är lätt. Att angripa andra är lätt osv. Men varför gör man det. Normalt sett brukar det handla om ömma tår men det kan det väl inte vara.?

    Oavsett vad hur kan du känna dig så säker på att du har rätt i att kag ör ett troll att du vågar påstå att jag ljuger? Tänk om du har fel och det är sant och just dina ord får mig att må urdåligt? Är du verkligen helt hundra procent säker på att du har rätt?? Är du drt då saknar du ödmjukhet och är du det inte så är du vårdslös.
  • Anonym (Tröttmentrött)
    En manlig man skrev 2020-04-25 20:31:54 följande:

    Haha, ge upp nu!


    Jag träffade en kille som hade 33 cm lång snopp så det finns visst.

    Hans bror har tyfligen ännu större för han har varit tvungen att operera för att kunna ha sex med sin fru (som är min moster)

    Tydligen har alla män på papoans sida i hfamiljen samma problem men olika mycket.
  • Xzx
    Anonym (Moss) skrev 2020-04-26 01:32:21 följande:

    Och du anser dig kunna se igenom trollets dimridåer eller vadå? Att peka fimger är lätt och att vara säjer är lätt. Att angripa andra är lätt osv. Men varför gör man det. Normalt sett brukar det handla om ömma tår men det kan det väl inte vara.?

    Oavsett vad hur kan du känna dig så säker på att du har rätt i att kag ör ett troll att du vågar påstå att jag ljuger? Tänk om du har fel och det är sant och just dina ord får mig att må urdåligt? Är du verkligen helt hundra procent säker på att du har rätt?? Är du drt då saknar du ödmjukhet och är du det inte så är du vårdslös.


    Men sluta, ingen tror dig ändå... Du kan lägga ned nu.
  • kire

    Konstaterade det tidigare här i tråden, stämmer det TS säger är han i läge för att claima världens största penis. Han har en förmögenhet som väntar då, den sizen blir han snabbt rik på.

    Om inte har han lyckats bra med sin trollning

  • En manlig man
    Anonym (Tröttmentrött) skrev 2020-04-26 04:53:04 följande:

    Jag träffade en kille som hade 33 cm lång snopp så det finns visst.

    Hans bror har tyfligen ännu större för han har varit tvungen att operera för att kunna ha sex med sin fru (som är min moster)

    Tydligen har alla män på papoans sida i hfamiljen samma problem men olika mycket.


    Och hur opererar man en snopp så den blir så mycket mindre?
  • Anonym (Tröttmentrött)
    En manlig man skrev 2020-04-26 17:34:40 följande:

    Och hur opererar man en snopp så den blir så mycket mindre?


    Det måste du fråga en läkare. Jag har imte intresserat mig så mycket jag bara ogillade hur ni betedde er.
  • Anonym (skillnader)
    kire skrev 2020-04-26 11:15:38 följande:

    Konstaterade det tidigare här i tråden, stämmer det TS säger är han i läge för att claima världens största penis. Han har en förmögenhet som väntar då, den sizen blir han snabbt rik på.

    Om inte har han lyckats bra med sin trollning


    Klart att det finns skillnader, men det finns ju gränser...

    TS kuk skulle behöva ett par liter blod för att bli hård, undrar om TS klarar det utan att bli lite virrig?

    Fucking 36 cm lång är ju nästan 3 ggr större än världsgenomsnittet.

    Hur ofta möter du en man som är 3 gånger så lång som genomsnittet 1,80? Det skulle innebära att du då och då mötte en man som var 5,4m lång.


  • Anonym (skillnader)
    Anonym (Tröttmentrött) skrev 2020-04-26 04:53:04 följande:
    Jag träffade en kille som hade 33 cm lång snopp så det finns visst.

    Hans bror har tyfligen ännu större för han har varit tvungen att operera för att kunna ha sex med sin fru (som är min moster)

    Tydligen har alla män på papoans sida i hfamiljen samma problem men olika mycket.
    Ja men säkert gjorde du det.
Svar på tråden Ska man förvarna om man har väldigt stor penis?