• Nandez

    Robinson Australien 2020

    Här samlas vi som följer detta

    Har sett 4 avsnitt, ska se det femte i kväll. 

  • Svar på tråden Robinson Australien 2020
  • Johannus

    Tittat nu på 3 avsnitt av Robinson Australia ….Gillar deras tävlingar, men får inte ett uns på personer jag skulle gilla vare sig i utamanr gruppen eller den andra.....Sjukt självsäkra personer som är med...Ok jag ska försöka hinna se resteten så jag kommer i kapp , men det är inte lätt...:)

  • Nandez
    Johannus skrev 2020-06-06 03:32:53 följande:
    Tittat nu på 3 avsnitt av Robinson Australia ?.Gillar deras tävlingar, men får inte ett uns på personer jag skulle gilla vare sig i utamanr gruppen eller den andra.....Sjukt självsäkra personer som är med...Ok jag ska försöka hinna se resteten så jag kommer i kapp , men det är inte lätt...:)
    Du har en poäng.
  • Johannus

    Nu har jag tittat på avsnitt 4-5. Verkar som utmanarna vinner alla tävlingar. Har inga favoriter alls i nåt av lagen, men däremot håller jag på utmanarna.

    Den som jag gillar mest är programledaren Skrattande

  • Nandez
    Johannus skrev 2020-06-07 02:42:12 följande:
    Nu har jag tittat på avsnitt 4-5. Verkar som utmanarna vinner alla tävlingar. Har inga favoriter alls i nåt av lagen, men däremot håller jag på utmanarna.

    Den som jag gillar mest är programledaren Skrattande
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-06-07 20:07:06 följande:
    Jösses, vad dom paktar.
    Ja i alla fall Mästarna, men inte lika hos utmanarna....Verkar som alla i mästrarlagen är egon och tror sig själva vara bäst. Utmanarna hjälper varann och försöker vara vänner och det vinner dom på.

    Tyckte det var bra att Nova åkte ut för hon verkade vara en skvaller tant. Gillar då ingen i mästrar lagen ännu.

    Det finns två killar som jag börjar gilla mer och mer hos utmanarna. Hockyfrillan och den ljusa killen för dem verkar vara omtänksamma.
Svar på tråden Robinson Australien 2020