• Svar på tråden Bf April 2021
  • P1nkpanda
    Anonym (FB-gruppen) skrev 2020-09-01 21:35:53 följande:

    Jajemän! Om du går tillbaka typ två sidor i tråden till inlägg 262 så finns stila där som du kan kontakta för att gå med i FB-gruppen. Varmt välkommen! 


    Tack så mycket ????????????
  • P1nkpanda
    Anonym (FB-gruppen) skrev 2020-09-01 21:35:53 följande:

    Jajemän! Om du går tillbaka typ två sidor i tråden till inlägg 262 så finns stila där som du kan kontakta för att gå med i FB-gruppen. Varmt välkommen! 


    Oj vet inte varför det blev massa frågetecken istället för en smiley :o Skulle stå ?Tack så mycket :)? haha är inte så van med dessa forum :)
  • JuliaKylo

    Hej! Jag är gravid för första gången med första barnet, jag funderade på att det kanske kunde vara kul med en grupp där alla väntar just första barnet. Finns det någon sån redan eller ska vi ta och skapa en kanske? En sån hemlig på facebook tillexempel. Antingen för bara dem som väntar barn i april eller så breddar vi litegrann och kanske tar mars, aptil och maj eller så?

    Vad tror ni?

    Mvh Julia :)

  • Anonym (FB-gruppen)
    JuliaKylo skrev 2020-09-03 13:07:18 följande:

    Hej! Jag är gravid för första gången med första barnet, jag funderade på att det kanske kunde vara kul med en grupp där alla väntar just första barnet. Finns det någon sån redan eller ska vi ta och skapa en kanske? En sån hemlig på facebook tillexempel. Antingen för bara dem som väntar barn i april eller så breddar vi litegrann och kanske tar mars, aptil och maj eller så?

    Vad tror ni?

    Mvh Julia :)


    Om du kikar några inlägg upp så ser du att det redan finns en fb-grupp för de som är gravida med bf i april. Glad Kontakta stila så lägger hon till dig i gruppen.
  • Fia92

    Hej! Nu ansluter jag också, har sneglat länge men inte vågat skriva. Går in i v 7 + 0 idag och har BF 22 april. Gick igenom ett missfall i slutet på maj, vecka 8 + 3 så vågar inte riktigt hoppas än. Första barnet och hoppas verkligen att det går vägen den här gången!

    Den här gången har jag varit trött och mått illa från vecka 5. Idag är dock illamåendet plötsligt som bortblåst...

    Grattis till alla, hoppas vi får följas åt!

  • Majja92

    Vi har fem platser kvar i våran FB grupp! Om det är någon so önskar vara med så skicka ett PM till mig med eran mailadress som är kopplad till FB så bjuder jag in :) kram och grattis till alla förväntansfulla mammor!

  • hallonoj
    JuliaKylo skrev 2020-09-03 13:07:18 följande:

    Hej! Jag är gravid för första gången med första barnet, jag funderade på att det kanske kunde vara kul med en grupp där alla väntar just första barnet. Finns det någon sån redan eller ska vi ta och skapa en kanske? En sån hemlig på facebook tillexempel. Antingen för bara dem som väntar barn i april eller så breddar vi litegrann och kanske tar mars, aptil och maj eller så?

    Vad tror ni?

    Mvh Julia :)


    Jag är gravid med första barnet och är gärna med i en sådan grupp Skrattande
  • Anonym (FB-gruppen)
    Anonym (FB-gruppen) skrev 2020-09-03 14:41:03 följande:
    Om du kikar några inlägg upp så ser du att det redan finns en fb-grupp för de som är gravida med bf i april. Glad Kontakta stila så lägger hon till dig i gruppen.
    Oj jag missade visst att det var just en grupp för första gångs-mammor du sökte. Sorry. Skäms
  • Vovalol
    Anonym (Symtom) skrev 2020-09-01 06:10:55 följande:

    Hej,

    Hur är era symtom och vilken vecka är ni i?

    Är i v.7 (6+1) och har bara ömma bröst när jag tar av mig BHn typ, lite molvärk ibland....känner mig lite orolig med ett missfall bakom mig.


    Jag är i v 7+3 och känner samma oro som du. Tyckte jag kände mer de allra första veckorna som isande och mensvärk men nu känns det typ ingenting mer än jäkligt ömma bröstvårtor, som förra graviditeten.

    Jag tror inte vi ska oroa oss :)
  • Anonym (Symtom)
    Vovalol skrev 2020-09-04 13:14:58 följande:

    Jag är i v 7+3 och känner samma oro som du. Tyckte jag kände mer de allra första veckorna som isande och mensvärk men nu känns det typ ingenting mer än jäkligt ömma bröstvårtor, som förra graviditeten.

    Jag tror inte vi ska oroa oss :)


    Jag hoppas det! Har fortfarande inte så mycket symtom...Bara hoppas att allt går vägen och sen ska man väl inte försök tänka på det så mycket trots att det är det ändå man gör haha!
Svar på tråden Bf April 2021