• Lexikon

    BF juni 2021

    Hej!


    Precis fått plus, och lite hemligt ännu. Någon mer som nyss fått ett positivt besked? Vill snabbspola till sommaren nu!

  • Svar på tråden BF juni 2021
  • Anonym (Hanna)

    Hoppar med in här. Plussade i onsdags, 1-2 stod det på testet.. Senare på dagen fixk jag en blödning.. Blöder än, någon som vart med om de o det ha gått vägen ändå?

  • Pojkmamma86

    Hej!

    Hoppar in här lite oväntat då vi inte planerat någon graviditet, skulle vänta till nästa år med att börja försöka men någon ville något annat. Blir vårat 4 barn, har 3 pojkar sen innan födda 10,12 och 15. Har inte berättat för min man än då han snart fyller år och tänkte överraska honom då. Enligt sist mensen är BF 3/6

  • Sanna1986
    Janiinii skrev 2020-10-01 19:35:26 följande:

    Grattis till er!

    Vi blev också gravida på första försöket :) otrolig känsla!!!

    Okej då har jag räknat rätt ang BF!

    Jag plussade exakt samma datum med nr 2 haha, 26 september 2018 och hon var beräknad 10 juni!!! Haha helt otroligt det med :)

    Vad är det för grupp? :)


    Vad roligt! Undra om dom föds på samma dag :).

    Min pappa och hans storebror föddes samma dag fast 3 år emellan. Ganska häftigt ändå.

    En grupp för oss som har BF juni 2021 där vi kan följas åt och stötta varandra och prata om livet som gravid m.m :) klicka på länken om du vill ansöka så lägger jag till dig. (Den är privat och ingen kan se att du är medlem)

    www.facebook.com/groups/342418376876373/
    ★ Nova ♥ 2011-06-24 ★ Milton ♥ 2018-08-18 ★ (försöker till en tredje)
  • Brynhild

    Hej på er, jag har verkligen mått konstigt i dagarna. Uppsvälld började jag bli för 3 dagar sen. I 2 dagar har jag varit yr, och huvudvärk och haft hjärtklappning.

    Men inget illamående. Hur mår ni? Jag är i vecka 4+6 idag..

  • Janiinii
    Sanna1986 skrev 2020-10-03 07:45:10 följande:

    Vad roligt! Undra om dom föds på samma dag :).

    Min pappa och hans storebror föddes samma dag fast 3 år emellan. Ganska häftigt ändå.

    En grupp för oss som har BF juni 2021 där vi kan följas åt och stötta varandra och prata om livet som gravid m.m :) klicka på länken om du vill ansöka så lägger jag till dig. (Den är privat och ingen kan se att du är medlem)

    www.facebook.com/groups/342418376876373/


    Jag vill gärna följa gruppen! :) kan du skriva vad gruppen heter så kan jag söka på FB? Jag har nämligen problem med att logga in med mitt lösenord via länken du skicka.
  • Anonym (B)
    Brynhild skrev 2020-10-03 16:37:06 följande:

    Hej på er, jag har verkligen mått konstigt i dagarna. Uppsvälld började jag bli för 3 dagar sen. I 2 dagar har jag varit yr, och huvudvärk och haft hjärtklappning.

    Men inget illamående. Hur mår ni? Jag är i vecka 4+6 idag..


    Uppsvälld har jag också varit men det har lagt sig nu senaste 2 dagarna typ. Jag har däremot humörsvängningar eller ja snarare konstant dåligt humör. Känner mig så arg och vill bara va ifred. Och trött... Igår svettades jag sjukt mycket på natten, vaknade genomblöt efter att ha sovit 2 timmar. läste att det är vanligt och beror på hormoner. Jag är 5+0 idag.
  • Anonym (Mamma till 5)

    Plussade i fredags bf ca 10/6. Hade ett ma i juli så just nu gör jag ingen stor grej av att vara gravid. Tänker inte kontakta bm tex fören jag gjort vul/ul någon gång i vecka 10-12 då en av de jobbigaste momenten efter mf var att ringa och avboka tiden hos henne.

    Vi får helt enkelt bara hoppas på det bästa och avvakta ett tag

  • Brynhild
    Anonym (B) skrev 2020-10-04 23:49:27 följande:

    Uppsvälld har jag också varit men det har lagt sig nu senaste 2 dagarna typ. Jag har däremot humörsvängningar eller ja snarare konstant dåligt humör. Känner mig så arg och vill bara va ifred. Och trött... Igår svettades jag sjukt mycket på natten, vaknade genomblöt efter att ha sovit 2 timmar. läste att det är vanligt och beror på hormoner. Jag är 5+0 idag.


    Jag är också otroligt trött, vill ingenting just nu. Drar lite på höger sida i magen och eftersom jag haft 2 utomkveds förut, så jag göra vul om 1 vecka. Nervöst. Har 4 friska barn så tacksam för det är jag men avskyr denna oro i kroppen innan man vet att allt går som det ska. Jag är på 5+1 idag
  • Anonym (B)

    Nee det blev årets 3e missfall ;( Såg lite blod imorse och nu på em började det blöda klarrött, och mycket.

    Önskar er alla lycka till <3

  • Brynhild
    Anonym (B) skrev 2020-10-05 16:46:16 följande:

    Nee det blev årets 3e missfall ;( Såg lite blod imorse och nu på em började det blöda klarrött, och mycket.

    Önskar er alla lycka till <3


    Nä usch vad tråkigt, men man kan ju dock blöda ändå utan att det är mf. Men du känner väl din kropp kram
Svar på tråden BF juni 2021