• Nowoli

    BIM dec 2020

    En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)

  • Svar på tråden BIM dec 2020
  • fruitloop
    isabelle81 skrev 2020-11-27 13:06:35 följande:
    Åh grattis!!! Jag längtar också så!! Även om jag har fyra barn så är varje graviditet, väntan och längtan lika härlig och spännande tycker jag :)

    Svarade på fel innan. Fullt upp i huvudet idag.


    Tack så jättemycket! <3 Håller tummarna för dig!

  • Snäckan92
    fruitloop skrev 2020-11-27 13:47:45 följande:

    Nemen gud vad snurrig jag är. Hehe. Är på CD26, fick ÄL på CD16. Såg svagt plus redan på ÄL+8 (CD14)


    Stort grattis <3
  • AnnaB90
    Holy93 skrev 2020-11-27 15:47:16 följande:

    Jag plussade precis! Jag är lite skakig och kan inte riktigt tro att det är sant haha


    Så roligt, stort grattis!

    Vilken dag efter äl är du på, vilket test använde du och vad har du för symtom? :D
  • Holy93
    AnnaB90 skrev 2020-11-27 16:41:49 följande:

    Så roligt, stort grattis!

    Vilken dag efter äl är du på, vilket test använde du och vad har du för symtom? :D


    Jag tog inga ägglossningstest den här månaden för det stressade mig så mycket förra månaden, var på Cd26 idag innan jag tog clearblue testa tidigt! Ska nog ta ett digitalt hur många veckor i helgen :D Inga direkta symptom, supertrött och ilningar i brösten (ej ömmande) och finnar. Fick flera sura uppstötningar idag så tänkte att jag tar ett test, trodde verkligen inte att jag var gravid! Och har vart så grinig i några dagar, precis som pms haha
  • AnnaB90
    Millannn skrev 2020-11-27 08:30:37 följande:

    Detta är första försöket! Sonen blev till på första försöket ????


    Håller tummarna för att det ska ta sig direkt nu för er :)

    Det var samma för oss, första barnet gick på första försöket men nu har vi försökt flera månader och det händer ingenting!
  • Amandap95

    E de någon som kan hjälpa mig med mina ägglossningstest. Har två positiv för den 24:e på kvällen sen nu igår 26:e. Blir knäpp ???? har molnande värk :)

  • My19
    AnnaB90 skrev 2020-11-27 13:01:57 följande:

    Okej, men då höll den i sig ett tag ändå? Min molvärk kom bara under 10 min men var så pass skarp och brännande att det gjorde att jag hajade till. Tänkte faktiskt direkt att nu fäste ägget, kände mig rätt övertygad faktiskt eftersom det inte hänt föregående månader. Men jag verkar ha haft fel :) Tack för peppen, jag hoppas att det stämmer på mig också!


    Ja det höll sig i två dygn ungefär. Men första dygnet var ?värst? eller va man ska säga
  • AnnaB90
    Holy93 skrev 2020-11-27 16:54:36 följande:

    Jag tog inga ägglossningstest den här månaden för det stressade mig så mycket förra månaden, var på Cd26 idag innan jag tog clearblue testa tidigt! Ska nog ta ett digitalt hur många veckor i helgen :D Inga direkta symptom, supertrött och ilningar i brösten (ej ömmande) och finnar. Fick flera sura uppstötningar idag så tänkte att jag tar ett test, trodde verkligen inte att jag var gravid! Och har vart så grinig i några dagar, precis som pms haha


    Det gick ju alldeles fint utan tester uppenbarligen :) Skönt att du kunde slappna av!

    Haha ja, många symtom kan ju vara precis som vid en vanlig menscykel så det är svårt att veta ibland :)

    Vilket test plussade med? Starkt eller svagt plus?
  • Holy93
    AnnaB90 skrev 2020-11-27 21:50:42 följande:

    Det gick ju alldeles fint utan tester uppenbarligen :) Skönt att du kunde slappna av!

    Haha ja, många symtom kan ju vara precis som vid en vanlig menscykel så det är svårt att veta ibland :)

    Vilket test plussade med? Starkt eller svagt plus?


    Jag plussade starkt med clearblue testa tidigt, blev ett streck direkt när jag doppade stickan i kisset så antar att min ägglossning var tidigare denna månaden, jag fick ägglossning cd21 förra månaden haha. Slutade med p-ring för två månader sedan så tror kroppen hann ställa om sig på riktigt nu i november :D
Svar på tråden BIM dec 2020