• HorsePower

    De barnlösa singelmännen blir allt fler i Sverige

    Jenny Sonesson: Sonesson: De barnlösa singelmännen blir allt fler i Sverige
    Ledare Fler män blir inte blir pappor och tvingas leva utan partner. Detta är något som borde sysselsätta landets nya Jämställdhetsmyndighet snarare än menscertifiering. De ensamstående männens frustration kan bli grogrund för kriminalitet, missbruk eller politisk extremism. Det är obegripligt att så många feminister fortfarande vänder bort blicken från problemet.

    https://www.gp.se/ledare/sonesson-de-barnl%C3%B6sa-singelm%C3%A4nnen-blir-allt-fler-i-sverige-1.9601867
    Hur tänker ni föräldrar som har söner?
    Hur tänker kvinnor i familjebildande ålder kring det faktum att utbudet av intressanta män minskar?
    Är det bra för Sverige som land att halva befolkningen håller på att bli ett b-lag av incels?
  • Svar på tråden De barnlösa singelmännen blir allt fler i Sverige
  • Ju mer ju bättre
    mandelskrutten skrev 2021-01-10 20:15:18 följande:
    Dessa män rör sig i karriärskretsar med läckra unga andra konsulter osv. De har dessutom vänner gifta med 33 åriga snygga tjejer.

    De tror att de kan haffa en sådan med visst?
    De är väl gay helt enkelt
  • Antilopen67
    mandelskrutten skrev 2021-01-10 20:15:18 följande:
    Dessa män rör sig i karriärskretsar med läckra unga andra konsulter osv. De har dessutom vänner gifta med 33 åriga snygga tjejer.

    De tror att de kan haffa en sådan med visst?
    Nja, nu är de ju lärare, ingenjör och stordatorprogrammerare men de har som sagt siktet fel inställt.
  • dfkdlfjdsfdsfds
    Ju mer ju bättre skrev 2021-01-10 20:25:33 följande:
    Haha, det här var ju kul.

    För det första, bland svenska kvinnor finns ju idag inte mycket att hämta öht. Korkade, korta, tjocka feminister. Nä fy fan.

    Tänk att en 7a som jag lyckats gifta mig med en lång och snygg yoga-instruktör.
    hahahahaha

    förlåt.. tycker egentligen det är fint att folk kan få leva ut sina fantasier på nätet, där kan man vara hur framgångsgrik man vill {#emotions_dlg.flower}
  • dfkdlfjdsfdsfds
    Antilopen67 skrev 2021-01-10 20:06:03 följande:
    Det ingen roll hur fräsch, vältränad, välklädd, välutbildad och trevlig en man är om han har siktet fel inställt. Jag har flera exempel i min omgivning där männen siktar för högt och tror att de kan vara lika kräsna som kvinnor kan.

    Jag har sagt åt dem otaliga gånger att de får nöja sig med en kort, tjock, osäker kedjerökande kvinna som har 3-4 ungar med  okänt antal pappor. Det är vad som erbjuds när man passerat 40-strecket.
    Nej det är vad som erbjuds när man själv är tjock, osäker och kedjerökande

    ni får inse att ni inte är mer attraktiva än så, om ni inte vill låtsas på nätet, dr kan ni ju vara hur framgångsrika som ni vill
  • mandelskrutten
    Ju mer ju bättre skrev 2021-01-10 20:27:43 följande:

    De är väl gay helt enkelt


    Han säger att han nästan bara jobbar med tjejer som konsulter.
  • dfkdlfjdsfdsfds
    HorsePower skrev 2021-01-08 18:11:41 följande:
    Hur tänker kvinnor i familjebildande ålder kring det faktum att utbudet av intressanta män minskar?
    Är det bra för Sverige som land att halva befolkningen håller på att bli ett b-lag av incels?
    Oroa dig inte ts du tillhör a-laget av incels

    Sen är det just för att ni inte är intressanta utan bittra och gnälliga som gör att att ni väljs bort, I Sverige har vi nämligen inte tvångsgifte utan man får välja själv vem man vill leva med, tadaaaa
  • Relaxa75
    dfkdlfjdsfdsfds skrev 2021-01-10 20:43:41 följande:
    Oroa dig inte ts du tillhör a-laget av incels

    Sen är det just för att ni inte är intressanta utan bittra och gnälliga som gör att att ni väljs bort, I Sverige har vi nämligen inte tvångsgifte utan man får välja själv vem man vill leva med, tadaaaa
    Oj oj... det är så mkt frustration som läcker ut från dig lilla gumman. Kör ett avslappningsprogram och ta ett glas vin. Det där kan inte va bra för din hälsa<3
  • Antilopen67
    dfkdlfjdsfdsfds skrev 2021-01-10 20:30:46 följande:
    Nej det är vad som erbjuds när man själv är tjock, osäker och kedjerökande

    ni får inse att ni inte är mer attraktiva än så, om ni inte vill låtsas på nätet, dr kan ni ju vara hur framgångsrika som ni vill
    Är det jobbigt när din svartvita värld kommer i gungning.

    Män som är kräsna och kvinnor som frivilligt prostituerar sig.

    Välkommen till den stora världen utanför flickrummet ;)
  • dfkdlfjdsfdsfds
    Antilopen67 skrev 2021-01-10 21:10:10 följande:
    Är det jobbigt när din svartvita värld kommer i gungning.

    Män som är kräsna och kvinnor som frivilligt prostituerar sig.

    Välkommen till den stora världen utanför flickrummet ;)
    Nja nu fungerar det inte som i pojkrummet hemma hos mamma. är man kräsen så kan man bli utan vare sig det gäller mat eller sällskap.

    Du får helt enkelt finna dig i att du inte får sex frivilligt. Men som sagt ni incels har ju varandra så det är bara att träffas så får ni nog utlopp för både ömhet och kvinnohat, du drömmer nog redan om många sköna stunder nu när tanken slagit rot


  • Relaxa75
    dfkdlfjdsfdsfds skrev 2021-01-10 21:30:41 följande:
    hahaha så undrar du varför du är incel Skrattande

    oroa dig inte du och dina gelikar kan ju göra det skönt för varandra, ni behöver inte vara utan mänsklig närhe ni har ju varandra
    Att du valt det namnet och försöker kasta skit hit och dit säger mer än du tror om dig. Men som tur är så är du inte så bra på att provocera, så vi roas nog mer av dina försök. Ha en trevlig kväll!
  • Ju mer ju bättre
    dfkdlfjdsfdsfds skrev 2021-01-10 20:29:27 följande:
    hahahahaha

    förlåt.. tycker egentligen det är fint att folk kan få leva ut sina fantasier på nätet, där kan man vara hur framgångsgrik man vill {#emotions_dlg.flower}
    Fast jag vet ju vad som är sant och du vet ingenting.

    I din feministiska värld är det givetvis en omöjlighet att det finns nöjda medelålders män och att såna som du befinner er på botten av vår skala.
  • Ju mer ju bättre
    dfkdlfjdsfdsfds skrev 2021-01-10 20:43:41 följande:
    Oroa dig inte ts du tillhör a-laget av incels

    Sen är det just för att ni inte är intressanta utan bittra och gnälliga som gör att att ni väljs bort, I Sverige har vi nämligen inte tvångsgifte utan man får välja själv vem man vill leva med, tadaaaa
    Just det. Vi har valt bort dig.

    Sen kan ju inte du bestämma vem som är bitter och gnällig. Jag är glad och positiv, men det finns säkert feminister som stör sig på det också. Who cares, det finns andra.
  • Ekdahl
    dfkdlfjdsfdsfds skrev 2021-01-10 21:38:32 följande:

    Nja nu fungerar det inte som i pojkrummet hemma hos mamma. är man kräsen så kan man bli utan vare sig det gäller mat eller sällskap.

    Du får helt enkelt finna dig i att du inte får sex frivilligt. Men som sagt ni incels har ju varandra så det är bara att träffas så får ni nog utlopp för både ömhet och kvinnohat, du drömmer nog redan om många sköna stunder nu när tanken slagit rot


    Det hade varit intressant att forska på hur många misshandelsfall och våldtäkter sådana här kommentarer skapar.

    Ensamma män är farliga för att de kan bli arga och våldsamma. Ensamma kvinnor är farliga att de sprider manshat och därigenom triggar gruppen ensamma män att begå fler våldshandlingar.

    Till alla övriga uppmanar jag er att vara vänliga mot kvinnorna och männen i er närhet. Ökad polarisering är det sista vi behöver i Sverige.
  • Antilopen56
    Ekdahl skrev 2021-01-10 23:20:23 följande:
    Det hade varit intressant att forska på hur många misshandelsfall och våldtäkter sådana här kommentarer skapar.

    Ensamma män är farliga för att de kan bli arga och våldsamma. Ensamma kvinnor är farliga att de sprider manshat och därigenom triggar gruppen ensamma män att begå fler våldshandlingar.

    Till alla övriga uppmanar jag er att vara vänliga mot kvinnorna och männen i er närhet. Ökad polarisering är det sista vi behöver i Sverige.

    Incel är ju unga kvinnors motsvarighet till SD anhängares svartskalle.


    Frågan är varför unga kvinnor anser att det ena är rätt och det andra fel?

    För mig är BÅDA fel.

  • Ju mer ju bättre
    Ekdahl skrev 2021-01-10 23:20:23 följande:
    Det hade varit intressant att forska på hur många misshandelsfall och våldtäkter sådana här kommentarer skapar.

    Ensamma män är farliga för att de kan bli arga och våldsamma. Ensamma kvinnor är farliga att de sprider manshat och därigenom triggar gruppen ensamma män att begå fler våldshandlingar.

    Till alla övriga uppmanar jag er att vara vänliga mot kvinnorna och männen i er närhet. Ökad polarisering är det sista vi behöver i Sverige.
    Det har såklart redan forskats i ämnet och hade man hittat något som stöder tesen så hade det varit förstesidestoff.

    I den verkliga världen är det fortfarande inom gruppen alfahannar de farligaste kan hittas.
  • Ekdahl
    Antilopen56 skrev 2021-01-10 23:27:01 följande:

    Incel är ju unga kvinnors motsvarighet till SD anhängares svartskalle.

    Frågan är varför unga kvinnor anser att det ena är rätt och det andra fel?

    För mig är BÅDA fel.


    Ja, givetvis.

    Framförallt bisarrt hur den moderna vänstern gång på gång stampar på den som redan ligger.
Svar på tråden De barnlösa singelmännen blir allt fler i Sverige