• Litalu

    BIM Mars 2021 - första barnet

    Hej! Jag har försökt hålla ut och vänta på att denna tråd ska skapas men nu fick jag ta saken i egna händer då jag inte kan tänka på annat än den eviga väntan på BIM. Jag har lång cykel (33 dagar) så jag går direkt från januaritråden och hit.. 


    Vi fyller tråden med hopp och stöd så hoppas jag att vi alla får uppleva ett mirakel snart Hjärta


    Kopiera gärna listan och lägg till ditt namn och förväntad BIM.

    LISTA:

    litalu, 1/3, 25 år (2:a försöket)

  • Svar på tråden BIM Mars 2021 - första barnet
  • Sellerin
    bananmilkshake skrev 2021-03-28 09:57:52 följande:

    Plussade imorse! Jag hade mina aningar, men det blev ändå en chock. Med 2 MA i bagaget vågar jag inte mer än att vara försiktigt glad. Men lite glad tänker jag iaf unna mig att vara! 


    Oj så kul bananmilkshake!!! :D hihi, det kom en hel del plus i denna mars-tråd, så himla roligt!!! <3
  • Sellerin
    KNAS2 skrev 2021-03-28 16:50:19 följande:

    Verkligen spännande tider!!

    Eftersom jag hade ett tidigt MF i sommar sa barnmorskan då att de ville att jag skulle komma in tidigt när vi lyckades nästa gåbg för att se att allt stod rätt till. Funderar på om man ska ringa till kvinnokliniken nu i veckan för inskrivning i alla fall. Vill ju inte jinxa någonting :) Så dum man är egentligen.

    Vill verkligen att det ska gå bra för oss alla i denna grupp. Känns sjukt tråkigt att lämna denna grupp då vi kommit varandra nära på ett sätt? Vilka ska jag nu bolla galna tankar och symtom med? :)


    Låter ju jättebra om du kan få komma in tidigare :) Vet att mina vänner som fått missfall har känt att det varit en trygghet att få komma in tidigt på VUL och se ett litet hjärta slå :) kan ju aldrig skada att ringa dem redan nu och se vad de säger angående inskrivning :)

    Såg att du och bananmilkshake skrev om en ny grupp att prata vidare i! Men den heter BF dec? Jag har ju BF 16/11, kanske inte passar in där när fler sedan ansluter som faktiskt har dec som sin BF månad :)
  • Sellerin
    Stickling skrev 2021-03-29 06:51:46 följande:

    Hjälp! Jag är på Bim +2. Har haft sjunkande temp flera dagar och en väldigt svag brun blödning senaste dygnen, så har bara väntat på att mensen ska komma igång. Nu tog jag ett test bara för att bekräfta att det inte gått den här gången heller. Fick ett jättesvagt streck på CB testa tidigt, och enligt det digitala testet är jag gravid?! Hade ett missfall i motsvarande tid i cykeln i höstas och blir förstås rädd att det är samma sak som hänt nu, i och med den låga tempen. Hjälp, hur ska jag tänka?


    Åh jag hoppas sååå att det vill stanna hos dig Stickling! <3
  • bananmilkshake
    Sellerin skrev 2021-03-29 22:00:47 följande:

    Oj så kul bananmilkshake!!! :D hihi, det kom en hel del plus i denna mars-tråd, så himla roligt!!! <3


    Tack! <3 Ja så himla kul med så många plus. :) Och du, kom med i december-tråden ändå, det spelar ju ingen roll! <3
  • Eclipse

    Grattis till er som plussat! :D

    Jag hakar nog på er andra in i apriltråden även om jag tror vi kommer ligga lite lågt denna månad och sikta in oss på ett bättre försök i maj igen.

    Den här cykeln har inte alls varit vad jag är van vad gäller min kropp så den ?spökar? nog fortfarande en hel del efter pillerstopp så ska ge den en månad med lite extra träning, vitaminboost, lite mer av nyttig mat och ja en allmän vårsolsboost kan man ju hoppas på att vädret kan leverera :) kiropraktorbesök ska det också bli.

  • Stickling

    God morgon alla <3 I natt satte blödningen igång ordentligt, så det blev tyvärr ett nytt missfall :( Jag hoppar över till apriltråden och önskar stort lycka till till er som inväntar Bim här.

  • KNAS2
    Sellerin skrev 2021-03-29 22:16:44 följande:

    Låter ju jättebra om du kan få komma in tidigare :) Vet att mina vänner som fått missfall har känt att det varit en trygghet att få komma in tidigt på VUL och se ett litet hjärta slå :) kan ju aldrig skada att ringa dem redan nu och se vad de säger angående inskrivning :)

    Såg att du och bananmilkshake skrev om en ny grupp att prata vidare i! Men den heter BF dec? Jag har ju BF 16/11, kanske inte passar in där när fler sedan ansluter som faktiskt har dec som sin BF månad :)


    Hoppa med du med, jag visste inte riktigt vad jag skulle döpa gruppen till. Ju fler vi är desto trevligare :)
  • KNAS2
    Stickling skrev 2021-03-30 06:22:49 följande:

    God morgon alla <3 I natt satte blödningen igång ordentligt, så det blev tyvärr ett nytt missfall :( Jag hoppar över till apriltråden och önskar stort lycka till till er som inväntar Bim här.


    Åh nej, det var tråkiga nyheter :(

    Jag hoppades sååå på dig denna månad.

    Deppa ihop snabbt och sen tar du nya tag <3
  • Stickling
    KNAS2 skrev 2021-03-30 07:46:47 följande:

    Åh nej, det var tråkiga nyheter :(

    Jag hoppades sååå på dig denna månad.

    Deppa ihop snabbt och sen tar du nya tag <3


    Tack fina du, det ska jag göra. Hade så gärna velat hänga på er andra i BF-gruppen <3 Men hoppas på ett plus som stannar kvar snart. Stort lycka till framöver, så roligt att du plussat! <3
  • Molybden
    Stickling skrev 2021-03-30 06:22:49 följande:

    God morgon alla <3 I natt satte blödningen igång ordentligt, så det blev tyvärr ett nytt missfall :( Jag hoppar över till apriltråden och önskar stort lycka till till er som inväntar Bim här.


    Åh nej, blir så ledsen för din skull. Hoppas så mycket för din skull :( <3
Svar på tråden BIM Mars 2021 - första barnet