• Anonym (Micke)

    Det mest omoraliska du gjort i sexväg?

    Vad är det mest omoraliska du gjort i sexväg? Har du knullat till dig ett jobb eller fått fördelar på annat sätt eller har du legat med din bästa kompis lillebror eller lillasyster utan att hen vet om det?

    Berätta gärna och ge oss en rolig lässtund!

  • Svar på tråden Det mest omoraliska du gjort i sexväg?
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Pkk) skrev 2021-02-09 21:26:49 följande:
    Men

    Oj

    Varför

    Innan

    Bröllopet?
    Tja, läget uppkom och jag tyckte väl att jag skulle få ha bra sex en gång till. 
  • Anonym (KUKHUVUD)

    Har en massa på mitt samvete, tyvärr... 

    En grej minns jag med nöje dock, var chef på kundservice för många år sedan. En av min anställda var rätt sugen på mig och jag bemötte henne. På en sommarfest med respektive, blev det lite fel. Hennes kille drack lite för mycket och däckade. Jag och tjejen fick bära upp honom på rummet, när han ligger där utslagen, börjar vi hångla och hon suger av mig i samma säng som han ligger och snarkar. Slutade med att jag knullade henne på toaletten medans hon bet i en handduk. Jag fick absolut inte komma i henne vilket jag gjort. Skönt. För alla. 

  • Anonym (Tombola)

    Det finns tyvärr en del som man gjort och som är mycket värre egentligen men det som sitter djupast och som jag skäms mest för är när jag som ung lånar en tjejs rum som jag vet är kär i mig och använder hennes rum för att ligga med en annan tjej...det var inte snällt.

  • Anonym (Omoraliskt, olagligt?)
    Anonym (Pkk) skrev 2021-02-09 21:29:45 följande:
    Vadå hur kan man inte se kamerorna i sitt eget hem?
    För att de är dolda. Glömde jag säga "filma i smyg"?
  • Guldnovan
    Anonym (KUKHUVUD) skrev 2021-02-10 14:54:16 följande:

    Har en massa på mitt samvete, tyvärr... 

    En grej minns jag med nöje dock, var chef på kundservice för många år sedan. En av min anställda var rätt sugen på mig och jag bemötte henne. På en sommarfest med respektive, blev det lite fel. Hennes kille drack lite för mycket och däckade. Jag och tjejen fick bära upp honom på rummet, när han ligger där utslagen, börjar vi hångla och hon suger av mig i samma säng som han ligger och snarkar. Slutade med att jag knullade henne på toaletten medans hon bet i en handduk. Jag fick absolut inte komma i henne vilket jag gjort. Skönt. För alla. 


    Biter i handduken nu....
  • Anonym (KUKHUVUD)
    Guldnovan skrev 2021-02-10 15:41:05 följande:
    Biter i handduken nu....
    Fortsätt och känn mig ;) 
Svar på tråden Det mest omoraliska du gjort i sexväg?