• Ericky

    BF Februari 2022

    Trodde aldrig jag skulle få starta en sådan här tråd, men efter 10 månaders tröstlösa försök har vi nu äntligen plussat! Klart och tydligt på Clearblue digital :) 

    Jag har haft ett jättestort stöd i BIM-trådarna jag varit med i sedan start och vill därför gärna fortsätta hänga på FL med ett nytt gäng för att dela erfarenheter och annat under resans gång :)

    Jag får lite olika resultat på BF-datum. Min app som är mer personifierad säger 5 februari medan sidor på nätet där man kan räkna ut själv säger 30 januari. Väljer att gå efter min app. 

    Gruppen är öppen för alla, men vore kul att höra hur länge ni andra förskt och om det är ert första barn eller ett syskon :)

    Ericky, BF 5 februari 2022, tog sig på 10e försöket och vi väntar vårt första barn

  • Svar på tråden BF Februari 2022
  • Bejby2021
    ElleJoy skrev 2021-06-18 05:44:33 följande:

    Grattis!! Så kul. Välkommen till gänget 


    Tack! :)

    Fortfarande svårt att tro att det är sant.
  • Skuggviol
    Lunne skrev 2021-06-16 22:34:03 följande:

    Skulle några vara intresserade av att vara med i en dold BF Februari 2022-grupp på Facebook?

    Jag vet att det redan finns grupper som är sökbara, men de tenderar att bli så stora. När jag väntade blivande storebror skapade vi en mindre, dold, grupp från en Familjeliv-tråd, och det var perfekt att kunna följas åt med så få att man kände igen alla som skrev :)


    Jag är jättegärna med i en sån grupp! Var med i en med första barnet också, och håller helt med dig - så skönt att inte vara hur många som helst och kunna vara lite mer öppen med sina tankar och känslor :)
  • Lunne
    Sundri skrev 2021-06-18 08:33:57 följande:

    Absolut, vore superskönt med en sån grupp!


    Skuggviol skrev 2021-06-18 10:00:30 följande:

    Jag är jättegärna med i en sån grupp! Var med i en med första barnet också, och håller helt med dig - så skönt att inte vara hur många som helst och kunna vara lite mer öppen med sina tankar och känslor :)


    Jag skapar en dold grupp :)

    Eftersom den är dold så kan ni inte söka upp den, utan skicka den mailadress ni har på FB till mig i PM, så lägger jag till er :)
  • Smimix
    Lunne skrev 2021-06-18 10:36:11 följande:

    Jag skapar en dold grupp :)

    Eftersom den är dold så kan ni inte söka upp den, utan skicka den mailadress ni har på FB till mig i PM, så lägger jag till er :)


    Din profil är privat så det går inte att skicka pm tyvärr?
  • Vickilina

    Hej!

    Vääääldigt tidigt, men plussade igår med cb digitalt test :) beräknad till den 26/2!

    Har en dotter född februari -19 tidigare med samma pappa och nu äntligen har vi lyckats igen efter att h försökt 11 månader. Tog letrozol denna månaden och det verkar ha gjort susen! Hoppas pyret vill stanna hos oss nu bara!!

    Grattis till er allihopa!

    Är även jag gärna med i fb-gruppen, är fortfarande med i min dotters och det är en väldigt fin grupp, tror ju såklart på samma sak med detta årets februarimammor ??

  • MBL1712
    Vickilina skrev 2021-06-19 16:07:21 följande:

    Hej!

    Vääääldigt tidigt, men plussade igår med cb digitalt test :) beräknad till den 26/2!

    Har en dotter född februari -19 tidigare med samma pappa och nu äntligen har vi lyckats igen efter att h försökt 11 månader. Tog letrozol denna månaden och det verkar ha gjort susen! Hoppas pyret vill stanna hos oss nu bara!!

    Grattis till er allihopa!

    Är även jag gärna med i fb-gruppen, är fortfarande med i min dotters och det är en väldigt fin grupp, tror ju såklart på samma sak med detta årets februarimammor ??


    Stort Grattis :)
  • Lunne
    Smimix skrev 2021-06-18 11:11:34 följande:

    Din profil är privat så det går inte att skicka pm tyvärr?


    Vad konstigt! Förra året vet jag att folk kunde skicka pm till mig och jag har inte gjort om några inställningar... Vet någon hur man ändrar det? Jag hittar inget från mobilen nu, men det kanske är lättare från dator?
  • Lilila

    Då var det även dags för mig att skriva ett inlägg. Plussade för ett par veckor sedan men har avvaktat lite pga upprepade missfall. Nu är jag mitt i mina kritiska veckor (V6-8) där det tidigare avstannat men känner helt plötsligt att lite hopp börjar infinna sig? tänk om detta är gången då det ska gå bra ändå. Är gärna med i en FB grupp sen om jag tar mig förbi vecka 8. Är idag på 5+6, jag är 33 år och har två barn födda 2010 och 2013 sedan tidigare. Lycka till allihopa!

  • Lunne
    Lunne skrev 2021-06-20 11:48:00 följande:

    Vad konstigt! Förra året vet jag att folk kunde skicka pm till mig och jag har inte gjort om några inställningar... Vet någon hur man ändrar det? Jag hittar inget från mobilen nu, men det kanske är lättare från dator?


    Nu är det en person som har lyckats skicka pm till mig om gruppen, så testa gärna igen om det var någon det inte fungerade för.
  • Skuggviol
    Lunne skrev 2021-06-21 15:13:13 följande:
    Nu är det en person som har lyckats skicka pm till mig om gruppen, så testa gärna igen om det var någon det inte fungerade för.
    För mig fungerar det inte :( Står att din presentation är privat.
Svar på tråden BF Februari 2022