• Anonym (Tönten)

    Stötte på kompis - Har jag gjort bort mig?

    Jag är med i en stödgrupp för folk med psykiska problem och där finns en kille som jag alltid har gillat, han har varit med i tre år. Men jag har tänkt att han är nog för fin för mig och det vore kanske dumt att förstöra gruppdynamiken genom att stöta på nån där, kan ju bli lite pinsamt.

    Men så fick jag ett ryck och stötte först väldigt försiktigt på honom genom sms, man kunde tolka det som om jag bara ville träffa honom som vän, men han förstod säkert att jag ville mer än så.

    Till min stora förvåning dissad han mig inte, jag blev helt till mig över det. Han är snyggare, yngre och smartare än mig (dock inte alltid smartare). Han har social fobi så han sa att han vet inte om han orkar mentalt, att han var sugen på det men skulle tänka på det och ville jag skulle ge honom tid innan vi skulle träffas bara han och jag.

    Jag lät det gå fyra dagar och sen sms:ade jag igen. Han sa att han nog inte orkar och att vi kan träffas när vi träffas i gruppen istället. Jag blev jätteledsen och kände inte ens för att gå till praktiken nästa dag. Han är verkligen unik! Men jag tänker jag måste hålla igång och efter praktiken nästa dag när jag tänkte massa på honom och var ledsen över att han inte vill ha mig vart jag också extremt kåt (kanske för jag nyss fått mens) och kunde inte låta bli att skicka en nakenbild till honom innan jag skulle onanera.

    Den var väldigt mörk så syntes inte så tydligt hur tjock/mullig och ful jag är. Dock vet jag att killar brukar gilla mina stora bröst. Men personligen tycker jag jag är jätteful, överallt. Han svarade inte, vilket är typiskt honom, han svara bara på typ en del meddelanden. Men denna dag skickade jag bara vilden utan text eller nåt mer sen.

    Nu har jag värsta ångesten. Stödgruppen är imorgon och han kommer nog vara där som vanligt. Jag känner inte för att gå, men samtidigt är det alltid kul att träffa honom och jag tänker att det är väl lika bra att få det gjort, det där att träffa honom igen efter jag skickat den bilden. (Han är i 30-årsåldern och jag i 40-årsåldern.)

    Det är så typiskt mig att jaga killar som är för fina för mig. Är svag för söta, snygga killar.

    En av anledningarna till att jag plötsligt stötte på honom var att jag fick veta genom en gemensam kompis att han tydligen är väldigt ensam. Då tänkte jag att han kanske behöver någon. Men han menar att han behöver bygga upp stabilitet först, att ensamhet är enklast. Han har även börjat arbetsträna 25%, så det gör honom trött också. Jag har liknande problem som honom, så jag vet hur det är att vara stresskänslig, men har inte sån social fobi som han har. Har även sagt (innan nakenbilden-dagen) att jag tycker han är väldigt fin och så och att jag inte bara är ute efter sex typ. (Även om jag skrev det på ett snyggare sätt.) Men kanske skyller han lite på sina diagnoser för att han kanske egentligen inte är intresserad av mig alls.

    Vad tror ni han tänker??

    Hur stor idiot är jag??

  • Svar på tråden Stötte på kompis - Har jag gjort bort mig?
  • Anonym (Mari)
    Anonym (Tönten) skrev 2021-10-13 20:55:36 följande:

    Tack för svar. Men tycker du motsäger dig lite där. Sexighet handlar ju inte bara om utseende. Tänker att om jag ber om ursäkt är det osexigt. Men har ju inte tänkt skicka nåt mer nu, i alla fall på väldigt väldigt länge. Men är rädd att jag inte kommer kunna glömma honom.

    Själv har jag fått massa kukbilder från killar, dock inte från såna jag träffat i verkligheten innan.

    Brukar inte killar gilla sex helt otroligt mycket? Det är min erfarenhet. Men som sagt det blev ju pinsamt.


    Nej precis, det handlar om hur man är som människa. Om man visar andra människor respekt osv. Och om man kan våga visa sig sårbar. Om du tycker det känns löjligt att be om ursäkt så skriv inget mer eller låtsas som ingenting. Men för mig är det konstigt att någon beter sig så. Att någon är ärlig är mer sexigt för mig än någon som låtsas som ingenting. Jag tycker dessutom du har gjort ett övertramp.

    Hur hade du känt dig om någon du inte var intresserad av gjorde likadant och sen låtsades som ingenting?

    Killar är också människor, det är väl inte alla killar som bara vill ha nakenbilder hur som helst? Vet inte vilken värld du lever i, jag har dejtat ganska mycket och har aldrig fått kukbilder bara sådär. (Såvidare jag inte bett om det specifikt.)
  • Anonym (A)
    Grusibrallan1 skrev 2021-10-13 20:52:07 följande:
    Det är aldrig ok att skicka en nakenbild till någon som inte bett om det. Så du börjar med att be om ursäkt till honom och gör aldrig om det.
    Verkligen inte
  • Anonym (Låt honom vara)

    Men du kan ju inte skicka nakenbild till någon. Det är verkligen gränslös. Hela du låter gränslös. Skriv inte mer till honom nu. Du har sagt förlåt, lämna nu honom i fred.

  • Anonym (Tönten)

    PS. Citattecken verkar bli frågetecken på detta forum. När man skriver alltså.

  • Anonym (qqq)
    Anonym (Tönten) skrev 2021-10-13 21:02:32 följande:

    Om han blev sur öven nakenbilden, borde han inte svarat och sagt det då?


    Nej varför skulle han det? Om jag fick en ovälkommen nakenbild skulle jag inte svarat något alls bara ignorerat 

    Din story var ganska normal tills detta med bilden - är det verkligen sant eller har du bara hittat på? Jag undrar eftersom det låter så osannolikt: Du skulle gå från oskyldigt sms med fråga om ni ska ses, sen när han svarar att han inte kommer orka - ja då skickar du en nakenbild? Han kanske t.o.m tog bilden som en förolämpning, för att han tackade nej?
    Tänk om det varit det omvända: en kille frågar en tjej om de ska ses, hon tackar nej - han skickar en dickpick. 

    Du har utsatt honom för sexuella trakasserier. 
  • neverpreggo
    Anonym (Tönten) skrev 2021-10-13 21:14:07 följande:

    Skrev ?Eller?? nu också.


    Vaddå eller?
    Du skickade en ej önskad nakenbild, nu verkar din ursäkt inte ärlig alls. Stackars kille.
  • Anonym (qqq)
    Anonym (Tönten) skrev 2021-10-13 21:14:07 följande:

    Skrev ?Eller?? nu också.


    Men sluta skriva till honom. 
  • Anonym (Tönten)
    Anonym (Teddy) skrev 2021-10-13 21:14:50 följande:

    Är du verkligen i fyrtioårsåldern?


    Ja.

    Jag har själv fått alldeles för mycket meddelanden från våran gemensamme kompis förut, dock inga nakenbilder eller så. Men gud vad jobbigt det var, han är så kär i mig. Men vet att jag inte är det i honom, jag har sagt det, på ett snällt sätt.

    Kan man inte säga nej på ett snällt sätt. Istället för att inte svara alls. Det tycker jag är dålig stil.
Svar på tråden Stötte på kompis - Har jag gjort bort mig?