• Anonym (Ts)

    Tjejen kollar lite udda porr

    Lånade tjejens mac för några dagar sedan och en sida som var uppe var en känd porrsida. Har inget problem med det men blev mest chockad över själva kategorin. Glory hole, alltså en kuk sticker ut från ett hål i väggen och tjejen på andra sidan väggen suger/runkar den till det sprutar. Verkar inte heller vara någon storleksgrej för när jag backade så var det flera filmer med väldig variant på storlekarna?en del med riktigt små till och med.

    Tror ni det är vanligt? Är det udda? Tror ni hon vill göra detta i verkligheten? Skulle ställa mig väldigt tveksam till det då. Tycker ni att jag skall berätta för henne att jag vet?

    /Ts

  • Svar på tråden Tjejen kollar lite udda porr
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Gloryhole är ju en mardröm) skrev 2021-11-25 20:06:33 följande:

    Jag menar det ja. är det där saker hon vill göra i verkligheten...så är det inte ok.


    Men det vet jag ju inte?
  • Anonym (K)
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-25 19:27:41 följande:
    Som någon annan skrev verkar hon ju tända på att tillfredsställa okända män.
    Det är ju inte alls säkert på att hon tänder på det, i verkligheten. Porr är ofta ett sätt att utleva sina fantasier men betyder inte att hon skulle göra det irl. Det är bara du själv som antar en massa här.
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-25 19:28:17 följande:
    Vet bara inte HUR jag ska ta upp det? Vill verkligen inte kränka henne.
    Varför skulle du prata med henne om det här? Om du är orolig att hon ska vara otrogen så spelar det ingen roll vilken slags porr hon tittar på, för då grundar sig den oron i nåt helt annat.
  • Anonym (Snäckan)
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-25 18:00:44 följande:

    Se vilka bli kåta? Tjejen på andra sidan väggen? Killarna ser man ju inte.


    Menar såklart killarna. Deras reaktion är ju sådan.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (K) skrev 2021-11-25 20:21:05 följande:

    Det är ju inte alls säkert på att hon tänder på det, i verkligheten. Porr är ofta ett sätt att utleva sina fantasier men betyder inte att hon skulle göra det irl. Det är bara du själv som antar en massa här.Varför skulle du prata med henne om det här? Om du är orolig att hon ska vara otrogen så spelar det ingen roll vilken slags porr hon tittar på, för då grundar sig den oron i nåt helt annat.


    Det är ju därför jag skriver för att få höra olika människors åsikt. Jag har inte pratat med henne men vissa tycker att jag ska göra det och andra tycker jag ska hålla käft om det.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Snäckan) skrev 2021-11-25 20:30:38 följande:

    Menar såklart killarna. Deras reaktion är ju sådan.


    Att de får stånd menar du? Det får dom väl i all porr? Man ser ju bara kuken i ett gloryhole.
  • OneOf
    Anonym (K) skrev 2021-11-25 20:21:05 följande:
    Det är ju inte alls säkert på att hon tänder på det, i verkligheten. Porr är ofta ett sätt att utleva sina fantasier men betyder inte att hon skulle göra det irl. Det är bara du själv som antar en massa här.
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-25 19:28:17 följande:
    Vet bara inte HUR jag ska ta upp det? Vill verkligen inte kränka henne.
    Varför skulle du prata med henne om det här? Om du är orolig att hon ska vara otrogen så spelar det ingen roll vilken slags porr hon tittar på, för då grundar sig den oron i nåt helt annat.
    Där är du inne på något här. Är detta en fråga om att hon vill vara otrogen? 
    Eller är du nyfiken att hon vill göra nått extra i erat sexliv? 

    För flera här säger att hon då tänder på andra män så är det bara att lämna. 
    Trångsynta människor det finns, som uppenbarligen inte har rent mjöl i påsen. 
    Precis alla skulle jag enkelt kunna säga har någon gång tänkt tanken att nån annan än sin partner skulle vara trevligt. Men det är en tanke, skillnad om man agerar på det.
    Skapa minnen
  • Tukt
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-25 18:06:29 följande:
    Jo men det fattar jag ju. Gloryhole känns så udda bara.
    Jo jag fattar. Nu kan olika sexuella aktiviteter slå an olika saker hos en individ. Men kan tänka att kvinnor och gloryhole kan handla en del om att slippa ta sexuellt ansvar.
    Eftersom kvinnor av tradition har mycket olika "hang-ups" från hur samhället länge sett och delvis ser på kvinnlig sexualitet, så påverkar det rätt mycket i vad man tänder på. Och runt kvinnor finns det mycket ansvarskrävande runt deras sexualitet på ett sätt som det inte riktigt gör runt män.
    Och att då kunna anonymisera en handling så som man gör med ett gloryhole...ja förutom spänningen i det okända, så kan det var det som lockar.
  • Anonym (Marikaf)

    Alltså... Jag tittar på porr. I perioder rätt mycket, i perioder ingenting. En del av sakerna tänder jag JÄTTEMYCKET på i verkliga livet med, t.ex. creampies oskyddat, men det absolut mesta skulle jag _ALDRIG_ vilja vara med om påriktigt...

    Exempelvis: Mannen kissar i kvinnans vagina. Vilt menssex. Bögsex. Män som blir tagna av shemales. "Painal". Gamla gubbar som har sex med unga kvinnor. Med MYCKET mera.

    Saken med porr för mig är nästan primärt att se på saker jag själv ALDRIG skulle vilja göra eller bevittna i verkliga livet. Det jag FAKTISKT tänder på det använder jag fantasin till och onanerar. T.ex. första gången jag och min man hade sex.

    Så utgå INTE ifrån att hon faktiskt vill ha den typen av sex, som de har i porrfilmerna.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Marikaf) skrev 2021-11-25 20:57:39 följande:

    Alltså... Jag tittar på porr. I perioder rätt mycket, i perioder ingenting. En del av sakerna tänder jag JÄTTEMYCKET på i verkliga livet med, t.ex. creampies oskyddat, men det absolut mesta skulle jag _ALDRIG_ vilja vara med om påriktigt...

    Exempelvis: Mannen kissar i kvinnans vagina. Vilt menssex. Bögsex. Män som blir tagna av shemales. "Painal". Gamla gubbar som har sex med unga kvinnor. Med MYCKET mera.

    Saken med porr för mig är nästan primärt att se på saker jag själv ALDRIG skulle vilja göra eller bevittna i verkliga livet. Det jag FAKTISKT tänder på det använder jag fantasin till och onanerar. T.ex. första gången jag och min man hade sex.

    Så utgå INTE ifrån att hon faktiskt vill ha den typen av sex, som de har i porrfilmerna.


    Jävlar. Du fick en att tänka lite.
Svar på tråden Tjejen kollar lite udda porr