Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Tror ni Ryssland kommer ge dig eller kommer det eskalera? av Anony­m (Krig­e­t) Övrigt 221 0 Var tror ni händer med Ryssland? Kommer de ge upp kriget eller kommer det eskalera? Kan No... Övrigt Obesvarade
0
221
Ont i vänster äggstock, ägglossning? av Anony­m (Förv­ä­ntans­f­ull anony­m­) Fertilit­et & Kropp 313 0 Hej!  Vi försöker bli gravida, har gått på p-piller i snart 2.5 år.ppillerstopp 8/9Blödnin... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
313
Röda prickar av Anony­m (Anon­y­m) Sex & Sånt 330 0 Var hos gynekologen idag och såg att jag har små röda prickar i underlivet och kallade det... Sex & Sånt Obesvarade
0
330
Bryta kontakt med delar av familjen av Anony­m (Mask­r­osen) Relation­er 409 0 Hej!Jag vet inte riktigt vart jag ska börja då allt är rätt tufft just nu, men börjar med... Relation­er Obesvarade
0
409
Tvättmedel, känslig hud av Anony­m (R) Övrigt 160 0 Ni som har känslig hud vad använder ni för tvättmedel som inte orsakar irritation? Övrigt Obesvarade
0
160
Hur är nattlivet i Bali? av Anony­m (NN) Resor: Resor 859 0 Jag har kollat resor och har fastnat för Bali. Ni bör vara några som har varit där?Hur är... Resor: Resor Obesvarade
0
859
Nattliv på Bali? av Anony­m (NN) Resor: Resor 766 0 Jag har kollat resor och har fastnat för Bali. Ni bör vara några som har varit där…Hur är... Resor: Resor Obesvarade
0
766
Svårt att läsa ägglossningstest av Tjola­h­opp87 Ägglossn­ing 1,2k 0 Hej! Jag använder clearblue advanced ägglossningstest och blir inte riktigt klok på tester... Ägglossn­ing Obesvarade
0
1,2k
Imorgon är det runkdagen av Anony­m (cc) Övrigt 154 0 Imorgon är det runkdagen för halvdöda pensionärer! Övrigt Obesvarade
0
154
Jobbat på Hospice med döende människor - ställ dina frågor av Anony­m (Svam­p­en grön) Övrigt 264 0 Haft ett jobb på hospice, dvs ett slutgiltigt vårdboende för döende individer i livets slu... Övrigt Obesvarade
0
264
Abilify-biverkningar av Anony­m (TS) Psykisk ohälsa 338 0 Hej, någon som äter denna medicin? Läkaren vill skriva ut den till mig, men blir lite fund... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
338
Oregelbunden menscykel - svårt att bli gravid? Orsak? av Anony­m (Orol­i­g) Oförklar­lig barnlösh­et 2,2k 0 Oregelbunden mens: Någon som vet är det svårare att bli gravid med en oregelbunden menscyk... Oförklar­lig barnlösh­et Obesvarade
0
2,2k
Ni som fått cytotec vid MA, hjälp! av Anony­m (Hjäl­p­) Missfall 641 0 natten när man inte kan sova, jo man startar en tråd på familjeliv.Kort bakgrund: I slutet... Missfall Obesvarade
0
641
Dysfunktionell familj av Anony­m (G) Övrigt 288 0 Hej! Jag har en dysfunktionell familj och har tagit avstånd från mina föräldrar då jag fåt... Övrigt Obesvarade
0
288
Missfall av Sofia­1­0 Oro för missfall 408 0 Är i vecka 6, igår fick jag ont i magen som typ mensvärk, och började blöda rött färskt bl... Oro för missfall Obesvarade
0
408
Hiprex (Methenamine Hippurate) av Amand­a­12345­6 Hälsa 257 0 Hej! Fick nyligen Hiprex utskrivet efter en del tjat, och oj vad bra det funkat mot mina m... Hälsa Obesvarade
0
257
Snapchat, jag får be om sexiga bilder, VAD ska jag be om? av Anony­m (Gill­a­r lekar­) Sex & Sånt 352 0 För 10 år sedan kände jag en snygg kille lite lätt, han var med i kompisgäng men VI var al... Sex & Sånt Obesvarade
0
352
Singelmamma av Anony­m (AL) Relation­er 232 0 När är det ?ok? att börja dejta igen som singelmamma? Hur gammal bör barnet vara tycker ni... Relation­er Obesvarade
0
232
Aktivitetsstöd av Max85­8 Ekonomi 467 0 Hej,Nån som har haft aktivitetsstöd tidigare o kan svara på en fråga?När man har två inte... Ekonomi Obesvarade
0
467
Lurad vid köp av beg drönare av man91­1 Konsumen­t/Inhand­la 814 0 Köpte en dyr begagnad drönare med värmekamera för 1 år sen för 40 000  Enligt säljaren... Konsumen­t/Inhand­la Obesvarade
0
814