Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Rosa lätta flytningar av Skrol­l­an23 Gravidit­etssymto­m 858 0 Hej allesamman!! detta är mitt första inlägg.vi har försökt på barn nummer 2 i 2år men int... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
858
Fet vinter-dagkräm med SPF??? av Behov­A­vBett­s­kena Hälsa 305 0 Nu börjar det närma sig igen. Har flagnat något fruktansvärt i ansiktet de senaste vintrar... Hälsa Obesvarade
0
305
Fraktur i facettled (pars fraktur) av Anony­m (Back­p­ain) Hälsa 330 0 HejHar fått reda på att jag har en faktur i en facettled i ryggen. Är det någon som har er... Hälsa Obesvarade
0
330
Blodtrycksfall av spinalbedövning av Anony­m (TS) Kroppsli­gt 288 0 Jag fick det förra gången jag gjorde kejsarsnitt, nu är jag gravid igen i vecka 17 och beh... Kroppsli­gt Obesvarade
0
288
Tidigt (ca v7-8) ultraljud i Linköpingstrakten? av curio­s­ity86 Oro för missfall 414 0 Hej, Någon som kan rekommendera någon privat klinik som kan göra tidigt ultraljud i Linköp... Oro för missfall Obesvarade
0
414
Graviditetspenning av Anony­m (Es) Tredje trimeste­rn 668 0 Hej! Är gravid i vecka 29 och har idag ansökt och skickat iväg ansökan om graviditetspenni... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
668
Jag kan inte låta bli annat än att älska den här grafen över hur mycket pengar de bästa 1920-30talsfilmerna tjänade vid release av Aniie­e Nöje 415 0 För jag älskar grafer. Detta är grafen över hur mycket pengar de 29 bästa (nåja...) filmer... Nöje Obesvarade
0
415
Tänka på din egna gräns av Anony­m (Berä­t­ta) Sex & Sånt 394 0 skulle du kunna eller har du någon gång kanske till och med ofta tänj på din grön inom sex... Sex & Sånt Obesvarade
0
394
Uttag av spiral av Malin­G­rahn Övrigt 320 0 Jag tog ut min spiral för 2 veckor sen och så fick jag en blödning 2 dagar efter som varad... Övrigt Obesvarade
0
320
BORTTAPPAD FÖRLOVNINGSRING av Anony­m (Help­m­e) Övrigt 545 0 Hej! Jag har tappat bort min förlovningsring och har panik. Den är så betydelsefull och ja... Övrigt Obesvarade
0
545
Ont när jag knöt skorna - farligt? av Anony­m ((noj­j­ig..)­) Andra trimeste­rn 1,1k 0 Hej!Väntar första barnet och är i vecka 19+5.Jag har börjat få en del mage och börjar känn... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
1,1k
Järnavlagringar av Anony­m (B) Övrigt 167 0 Om jag glömmer kvar lite vatten i en vit porslinskopp så blir det brungul missfärgning i b... Övrigt Obesvarade
0
167
Fler som har eller har haft cerklage? av Anony­m (TS) Gravidit­et 352 0 För de som inte vet så är det alltså ett band som man sätter runt livmoderhalsen för att d... Gravidit­et Obesvarade
0
352
Vad anser Islam om katter? av Anony­m (Förv­i­rrad) Katter 723 0 har en bekant som är extrem troende men har hotat med att döda katter tidigare.  Nu ser ja... Katter Obesvarade
0
723
Gamla plastleksaker innehåller giftiga kemikalier av Anony­m (Vikt­i­gt) Övrigt 210 0 Det här med återvinning har ju varit på tapeten länge och många köper gamla leksaker och m... Övrigt Obesvarade
0
210
Vad tjänar ni målare? av Anony­m (Måla­r­tjeje­n­) Ekonomi 444 0 Hur mycket tjänar man som färdigutbildad målare efter att ha avslutat en yrkesutbildning?... Ekonomi Obesvarade
0
444
Provsvar av emeli­i­ee Utrednin­g 932 0 Hej! Jag och sambon har påbörjat en fertilitetsutredning och jag lämnade blodprover igår,... Utrednin­g Obesvarade
0
932
Tecknat om far och son av Vårsa­g­a Förälder 514 0 Ville bara dela med mig av en tecknad serie som jag hoppas kan få andra föräldrar att le.... Förälder Obesvarade
0
514
Knöl eller finne på bröstvårtan? av Anony­m (Ylva­) Hälsa 438 0 Hej,Igår upptäckte jag vad jag trodde var en liten finne på ena bröstet. Alldeles intill b... Hälsa Obesvarade
0
438
Föräldrapenning utbetalning? av Anony­m (Jess­i­) Övrigt 597 0 Har sökt föräldraledigheten  lämnade in 3 juli, nu den 30 augusti har dom godkänt min ansö... Övrigt Obesvarade
0
597