Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Gravid men blöder av flow Övrigt 464 0 Nu är det så sjukt invecklat. Jag fick "mens" den 9:e december blödde i ungefär 3 dagar oc... Övrigt Obesvarade
0
464
Kalk, medelhårt vatten av Anony­m (T) Övrigt 215 0 Ni som har mjukt eller medel hårt vatten där ni bor. Och har mörkt golv i duschen. får ni... Övrigt Obesvarade
0
215
Vad tror ni, blir det vinter längs de södra kusterna och på öarna 2024/2025? av Anony­m (Brak­) Övrigt 314 0 Den är den 23 december. SMHIs ankomstkarta är uppdaterad till och med 18e december. Hela k... Övrigt Obesvarade
0
314
Granuloma annulare av Anony­m (Orol­i­g) Åkomma/s­jukdom 571 0 Hej jag har en tioåring som har fått generaliserad granuloma annulare, med utslag som spri... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
571
Rikligt med blödningar i 4 dagar, någon som fortfarande varit gravid? av Johan­n­a9191­9­191 Oro för missfall 499 0 Jag har gjort min fjärde isättning med IVF. På ruvdag 9 började jag blöda och blöder fortf... Oro för missfall Obesvarade
0
499
Tips vid flytt runt om Sundsvall? Eftersöks uskor av ladyl­o­vely Övrigt 744 0 Hej på er!   När jag fick smått började tanken kittla att flytta, att ge barnen en bullerb... Övrigt Obesvarade
0
744
Tidigt Missfall? av LEOPA­R­DUS Övrigt 1,6k 0 Hej! Förvirrad som tusan. Men misstänker att jag har fått missfall, och det var det gynmot... Övrigt Obesvarade
0
1,6k
Fråga om privat försäkring och dela min erfarenhet av Hanna­1­00000 Hälsa 402 0 Jag vänder mig till er för att få information om vilka privata försäkringsplaner Gastrokli... Hälsa Obesvarade
0
402
ÄGGLOSSNING???? av citro­n­frön Fertilit­et & Kropp 375 0 Jag har under flera dagar tagit ägglossningstester (rfsu) för att försöka hitta min ägglos... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
375
ÄGGLOSSNING????? av citro­n­frön Fertilit­et & Kropp 293 0 Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
293
Npf ? 7 år av Minim­a­rkör Barn/fun­ktionshi­nder 1,1k 0 Har en flicka på 7 år som inte klarar av att koncentrera sig i skolan .Alltid varit väldig... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
1,1k
Hjälp? Kan detta vara nidblödning eller vad tror ni? av Anony­m (Nidb­l­ödnin­g­en ?) Övrigt 359 0 Hej! Jag undrar om detta kan vara nidblödning eller är det bara blödning ? Jag väntar på m... Övrigt Obesvarade
0
359
Kön ultraljud? av Anony­m (Ts) Ultralju­d 301 0 Hej! Vad tror ni att det är för kön på min bebis? 😊 Ultralju­d Obesvarade
0
301
Ihållande mensvärk i v36 med och utan värkar av Anony­m (Fund­e­rsam) Tredje trimeste­rn 1,3k 0 Hej. är I vecka 36(35+2) och hade i måndags mensvärk och huggande kniv smärta i magen som... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
1,3k
Stör mig på att vara född sent på året av Anony­m (Dece­m­berba­r­n) Psykisk ohälsa 268 0 Jag är född i mitten december 1998. Att vara född på året var som barn jobbigt ex med att... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
268
Är det fel på messenger eller vad är detta? av Anony­m (Knas­i­gt) Övrigt 266 0 Jag skickade ett meddelande på messenger på facebook när jag var inloggad på datorn i mors... Övrigt Obesvarade
0
266
Jobba online hemifrån? av Doos Samhälle 391 0 Nån som har provat att jobba online/remote mot utlandet och har erfarenheter? Vad finns de... Samhälle Obesvarade
0
391
Försäkringsmedicinsk rådgivare av Anony­m (Fk) Övrigt 724 0 Hej, jag har ansökt om sjukersättning och nu fått besked att jag ska få ett samtal från en... Övrigt Obesvarade
0
724
När kommer ägglossningen igång? av zebra­n­s Fertilit­et & Kropp 319 0 Hej, Slutade med preventivmedel (p-piller) i september, och har sedan dess fått en äggloss... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
319
Vän. Mm av Anony­m (Hej på dej) Ny på Familjel­iv 521 0 Hej,Undrar om det finns folk som vill lära känna varandra och hitta på något roligt tillsa... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
521