Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Second opinion av Anony­m (Olyc­k­an) Kroppsli­gt 318 0 Ni som har en skada och varit hos specläkare men den läkaren vill ha en sk second opinion,... Kroppsli­gt Obesvarade
0
318
Delta i formgivandet av en ny produkt för småbarn! av Stude­n­t Hedda Efterlys­ning - media 307 0 Hej, jag heter Hedda och studerar industridesign vid Lunds universitet. Som en del av mi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
307
Crescent barnvagn Apollo av Anony­m (Cres­c­ent Apoll­o­) Barnvagn­ar 2,6k 0 Hej!Jag undrar om någon har barnvagnsmodellen crescent Apollo? Jag har haft crescent vagn... Barnvagn­ar Obesvarade
0
2,6k
Frisör i södra sthlm som verkligen KAN färgkorrigering? av Anony­m (Jag) Skönhet 509 0 Jag har färgat håret i över tjugo år. Alltid hemma och oftast brunt. Nu har jag börjat låt... Skönhet Obesvarade
0
509
Produktutveckling för att underlätta amningsperioden av Anony­m (Prod­u­ktutv­e­cklar­e­) Amning 826 0 Hej ammande och tidigare ammande mammor!💛 Vi gör en studie för att förbättra amnin... Amning Obesvarade
0
826
Växtvärk eller nattskräck? av Hej7h­e­j7hej Familjel­iv - sajten 271 0 Min 20 månaders har sovit hela nätter utan mat från 6 veckors ålder (jag vet sjukt skrytig... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
271
Är porr mest för män eller tycker andra kvinnor om att se på porr hetero porr? av Anony­m (?) Övrigt 200 0 Jag tycker det är så mycket fokus för kvinnan vid hetero porr. Ingenting verkar vara rikta... Övrigt Obesvarade
0
200
Ensamma barn av Anony­m (Leds­e­n mamma­) Föräldra­skap 312 0 Har en son på 14 (med ADHD och autism) När han var liten skulle jag aldrig gissat att han... Föräldra­skap Obesvarade
0
312
Frågor om bröstförstoring + bukplastik av Anony­m (Nyop­e­rerad­) Kroppsli­gt 280 0 Den storleken du fick i läkningsbh är det samma storlek du har efter att brösten läkt? Ell... Kroppsli­gt Obesvarade
0
280
3,5 år separationsångest av Anony­m (Pjuh­) Skilsmäs­sa/Separ­ation 473 0 Hej, För ca ett år sedan separerade jag och barnets pappa (ca 3 månader innan sonen fyllde... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
473
Måste logga in flera ggr på samma kväll av Anony­m (y) Övrigt 202 0 till Familjeliv.se fast jag inte loggar ut mig.  Är det fler som är med om detta eller ? ... Övrigt Obesvarade
0
202
Hyrköp av bodil? av mamma­t­illtr­e­ochen­n­akenk­a­tt Övrigt 1,2k 0 Hej allihop! Jag är nyfiken på konceptet med hyrköp och har sett att det finns företag som... Övrigt Obesvarade
0
1,2k
Väntans tider, BF+ av Anony­m (Otål­i­g) Tredje trimeste­rn 1,8k 0 Har nu gått in i veckan 41. Känslorna är högt och lågt och jag är så trött på att vara gra... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
1,8k
Järnavlagringar städning av Anony­m (E) Övrigt 245 0 Hur får man bort järnavlagringar från cementfog. Det är känslig natursten runtom.  Övrigt Obesvarade
0
245
Nån mer som tar Candersartan mot högt blodtryck av Vårde­p­p Hälsa 484 0 Jag fick november utskrivet medicinen Candersartan mot högt blodtryck. Kände mig yr i börj... Hälsa Obesvarade
0
484
IVF-resa med endometrios av Anony­m (Seml­a­n96) Fertilit­et & Kropp 310 0 Hejsan svejsan!  Jag är en tjej på 28 år. Har diagnostiserad endometrios sedan 5 år tillba... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
310
Spänd i kropp utan att jag märker det av Anony­m (Spän­d­?) Kroppsli­gt 313 0 Har under väldigt många år märkt att jag trott att kroppen är i ett avslappnat läge men se... Kroppsli­gt Obesvarade
0
313
Funkisföräldrar råd önskas av Panna­n­15 Barn/fun­ktionshi­nder 742 0 Hej, Undrar lite på hur ni funkisföräldrar ser på gratis barnevenemang utomhus. Ni går fra... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
742
Beiga flytningar i vecka 6+ - Missed abortion eller vad berodde era flytningar på? av Anony­m (Snit­t­kakan­) Oro för missfall 405 0 Hej! Någon som haft beiga flytningar i vecka 6+ och vad berodde dem på? Om ni nu fick någo... Oro för missfall Obesvarade
0
405
Pantmaskin för kolsyreflaska av vivan­9­9 Konsumen­t/Inhand­la 888 0 Någon som om det finns pantmaskin för kolsyreflaskor i Göteborg? Eller kan man lämna in ko... Konsumen­t/Inhand­la Obesvarade
0
888