Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Rs vaccin, hur länge är barnet skyddat. av Emmaa­n­derss­o­n12 Första barnet 763 0 Hej, jag tog precis vaccin mot RS, jag är i vecka 28, hon som tog vaccinet sa att jag Var... Första barnet Obesvarade
0
763
Sle ipren av Anony­m (E) Kroppsli­gt 192 0 Är livrädd att få sle har det i släkten o haft ett positiva ana prov resten negativa. Vad... Kroppsli­gt Obesvarade
0
192
Candida av Lössi Hälsa 324 0 Ska pröva borsyra på recept, någon som prövat ? Jag har recidiverande Candida  Hälsa Obesvarade
0
324
Förändrade symtom mens av Anony­m (Anon­y­m123) Övrigt 630 0 Jag och min kille försöker skaffa barn. Jag har oregelbunden mens, men testar med äl stick... Övrigt Obesvarade
0
630
Reell kompetens av Anony­m (Uska­) Övrigt 422 0 Har läst att man kan söka in på högskolan och kunna bli antagen utan fullständiga betyg ,... Övrigt Obesvarade
0
422
vågar inte sluta med antidepp av Anony­m (fd deppi­g­) Psykisk ohälsa 279 0 Hej,Jag hade en medelsvår depression i början av året. Till slut gick jag till läkaren och... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
279
Ena testikeln är fastare av Anony­m (TS) Kroppsli­gt 139 0 Har tänkt på varför högra testikeln blir fastare vid sex och vid utlösning. båda kulorna b... Kroppsli­gt Obesvarade
0
139
Digital fritidsgård – Vad tycker du som förälder? av Flamm­a­n sfc Förälder 399 0 Hej Föräldrar!  Vi på Flamman SFC håller på att utveckla en digital fritidsgård där barn o... Förälder Obesvarade
0
399
Förlossningsskador av Emhen Övrigt 299 0 Hej!Trådar om förlossning o förlossningsskador. Vilket forum? Känner mig vilsen. Övrigt Obesvarade
0
299
A kassa efter nystartsjobb av ginan­a­01 Ekonomi 466 0 Blev arbetslös förra året i maj,fick gå rusta och matcha program från augusti,fick rätt ti... Ekonomi Obesvarade
0
466
Gikt (inflammation) av Anony­m (Ts :)) Hälsa 367 0 Hej Fick diagnosen gikt för några dagar sen. Nu har det börjat blöda där det är inflamerad... Hälsa Obesvarade
0
367
Söker empatisk bra vårdcentral Stockholm av Light­A­ngel Hälsa 268 0 Hej Det många blir dåligt  nonchalant bemötta hos vårdcentraler, om din VC tar emot nya pa... Hälsa Obesvarade
0
268
Misslyckad abort? Hjälp! av Darkh­o­rse20­2­0 Abort 553 0 Hej!  Gjorde medicinsk abort (v. 7) för 3 veckor och 5 dagar sedan (snart 4 veckor sedan).... Abort Obesvarade
0
553
Bruna flytningar vecka 7 av Anony­m (TS) Oro för missfall 436 0 Hej,Har under senaste veckan haft bruna flytningar från och till, misstänker MA men känner... Oro för missfall Obesvarade
0
436
Glömt minipiller av Rymdi­s­12 Hälsa 211 0 Glömde mina minipiller förra veckan. Fredag, lördag och tog de sent på söndag. Idag fick j... Hälsa Obesvarade
0
211
Riklig mens eller missfall? av MrsHo­p­pas Oro för missfall 753 0 På dag 11 efter ÄL började jag få lite småblödningar, vilket jag kan få innan mens. Hade b... Oro för missfall Obesvarade
0
753
Odiagnostiserad glutenintolerans av SaraE­1­990 - 133 0 Hej!  Jag har sedan jag var liten varit väldigt trött och energilös.(mamma har berättat at... Obesvarade
0
133
Prickat ÄL?? av Anony­m (Emma­) Fertilit­et & Kropp 244 0 Min menscykel sen jag slutade med p piller har varit24-26 dagar med 3 dagars mens. Hade sa... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
244
Gissa kön efter RUL v 18 av Anony­m (123a­n­onymg­r­avid) Ultralju­d 340 0 Någon som lyckas se kön på denna lilla? Vi fick inte veta då den höll ihop benen men tänkt... Ultralju­d Obesvarade
0
340
Sälja guldsmycke. av Tufft­o­mat Övrigt 298 0 Hej.Visste inte vilken kategori frågan hör hemma i så det fick bli här.Jag har en gammal v... Övrigt Obesvarade
0
298