Fråga experten: Inaktiva: Skönhetsexperten forum

Skönhetsexperten
Här kan du ställa frågor om smink&hudvård. Mia Högfeldt är hår&make-up artist på Mikas men svarar inte på några fler frågor på Familjeliv från och med April 2010. 

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Fetthy? av MrsK Inaktiva­: Skönhets­experten MrsK
Äldre 17 Jun 20:52
1,3k 2 Jag har fetthy och har snart provat allt för att få min fond att sitta kvar. Jag har prov... Inaktiva­: Skönhets­experten MrsK Äldre 17 Jun 20:52
2
1,3k
Hudvårdsprodukter och smink... av Perne­l­lis Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 17 Jun 13:32
1,5k 2 Hej Jag har alltid haft problem med min hud i ansiktet, har jag använt nån hudkräm så har... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 17 Jun 13:32
2
1,5k
Smink som passar min ögonfärg av bodim­i­t Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 17 Jun 12:50
3,8k 1 Vilken färg skulle du rekommendera till gröna ögon? jag vill framhäva dem så att de typ "l... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 17 Jun 12:50
1
3,8k
vårtor på benen? av heart­g­irl Inaktiva­: Skönhets­experten 5,9k 0 Hej! Tror du man kan lyckas få bort vårtor på benet med det billiga vårtmedlet man köper... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
5,9k
Ang. mascara av spöke Inaktiva­: Skönhets­experten spöke
Äldre 11 Jun 23:21
1,6k 2 Hej experten! Jag är inte så bra på det där med smink och skulle behöva lite råd angåen... Inaktiva­: Skönhets­experten spöke Äldre 11 Jun 23:21
2
1,6k
utslag på hakan av evaen­g Inaktiva­: Skönhets­experten evaeng
Äldre 9 Jun 10:31
5,2k 2 hej! jag har haft och fått utslag, främst på hakan och runt om, i ca ett halvår. Det ko... Inaktiva­: Skönhets­experten Evaen­g Äldre 9 Jun 10:31
2
5,2k
Åderbråck av Tinay­e Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 8 Jun 17:14
3,0k 1 Hejsan! Tänkte höra med dig om du vet något om Arnica Gelé, från Marja Entrich, som sku... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 8 Jun 17:14
1
3,0k
Svullen mage av uppgi­v­en Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 8 Jun 16:36
1,8k 1 Har precis kommit igång med träning igen efter 3 barn. Är rätt smal och liten så har inga... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 8 Jun 16:36
1
1,8k
Färga håret nät man är gravid? av Sandr­a 86 Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 8 Jun 16:05
1,6k 1 hej hej! Undrar bara om man får färga håret när man är gravid? Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 8 Jun 16:05
1
1,6k
min bebis flagnar av eveli­n­ah Inaktiva­: Skönhets­experten 2,0k 0 Min bebis är 9 dagar gammal och har "flagnat" på större delen av kroppen, blir det bra med... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
2,0k
Finns det någon metod som kan reducera bristningar? av Matil­l­in Inaktiva­: Skönhets­experten 1,7k 0 Man har ju hört att inget hjälper mot bristningar som man redan fått. Men finns det tex i... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,7k
Brun utan sol med solskyddsfaktor? av Loppa­n­11 Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 28 May 14:02
3,7k 1 Jag undrar om du kan tipsa om en brun utan sol med solskyddsfaktor i? Har tidigare anvä... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 28 May 14:02
1
3,7k
Hur får jag naglarna att inte spricka? Jag använder NailHardner och filarna naglarna. av Licen­s To Kiss Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 28 May 13:51
3,8k 1 Jag är en gammal nagelbitare men nu har jag slutat. Naglarna har börja växa och har fått e... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 28 May 13:51
1
3,8k
Bleka håret? av emsii­s Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 28 May 13:36
1,6k 1 Hej. Jag har en fråga.. Jag & sambon planerar barn..och nu till frågan. Jag bleker dock... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 28 May 13:36
1
1,6k
Vattkoppar. av Fam Eklun­d Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 28 May 13:29
1,8k 1 Min son har fått vattkoppar nu och jag e hemma för vård av barn. Hur många dagar måste man... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 28 May 13:29
1
1,8k
Blandhy av längt­a­n09 Inaktiva­: Skönhets­experten längtan09
Äldre 28 May 13:23
3,0k 2 vilka produkter rekomenderar du till en person med blandhy, alltså rengörings och insmörjn... Inaktiva­: Skönhets­experten längt­a­n09 Äldre 28 May 13:23
2
3,0k
Make up-artistsutbildning... av FruJa­c­obson Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 28 May 12:50
1,2k 1 Vet du om det finns några utbildningar nån annanstans än i Stockholm? Skulle så gärna vil... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 28 May 12:50
1
1,2k
Irriterad! av Bakar Inaktiva­: Skönhets­experten 1,4k 0 Hej jag vill bara skriva av mig lite!! Vilken tidning man en köper för att kolla in gravi... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,4k
Ansikts krämer o rengöring... av Angel­m­yzis Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 22 May 16:34
2,6k 2 Hej!! Vilken ansiktskräm rekomenderar du till "normal" hud....både vad gäller dag o nat... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 22 May 16:34
2
2,6k
B.U.S miss av mumsa­n­ochvi Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 22 May 15:40
1,3k 1 Hej! Ska på bröllop på lördag och köpte b.u.s spray för att jag trodde det skulle vara... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 22 May 15:40
1
1,3k