Fråga experten: Inaktiva: Skönhetsexperten forum

Skönhetsexperten
Här kan du ställa frågor om smink&hudvård. Mia Högfeldt är hår&make-up artist på Mikas men svarar inte på några fler frågor på Familjeliv från och med April 2010. 

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Kläder till lång & smal utan bröst med med rumpa? av Anony­m (krop­p­en) Inaktiva­: Skönhets­experten 3,4k 0 Hej! Jag har ett problem med min kropp, och det är att den inte passar i kläderna. Jag... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
3,4k
Smink våren 2010 (färger) Samt hår färg av Prins­e­ssan Leia Inaktiva­: Skönhets­experten 1,6k 0 Lite undrande Vad för färger gäller i vår/ sommar Brukar mest ha svarta sotade ögon..suge... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,6k
Ansiktsvård - graviditet av Mella­b­ella Inaktiva­: Skönhets­experten 1,4k 0 Hej! Jo jag undrar om det är någon som har koll på eller vet någon bra sida där m... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,4k
Ärr brännskada av lilla­l­itenj­a­g Inaktiva­: Skönhets­experten 1,4k 0 Hej!  Undrar om du kan tipsa mig om något som bleker pigmentförändringar efterbrännskad... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,4k
Bra kräm med mycket fukt?? av Empan­8­1 Inaktiva­: Skönhets­experten 1,8k 0 Jag är snart 30 o börjar märka av vart jag kommer få rynkor i ansiktet Längs näsan o mella... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,8k
Återkommande blåsa i munnen av Angel­E­ye Inaktiva­: Skönhets­experten 7,4k 0 Ungefär 2-5 gånger i månaden får jag en vätskefylld blåsa på insidan av underläppen. Allti... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
7,4k
Hur ska jag bli kvitt min finniga hud ? av Anony­m (finn­i­g) Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönhetsexperten
Äldre 12 Mar 11:57
1,4k 1 hej , jag hade lite finnar när jag va yngre men sen försvann de . nu när jag är över 30 år... Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 12 Mar 11:57
1
1,4k
bästa läppstiftet av lias Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönhetsexperten
Äldre 12 Mar 11:55
2,6k 1 Jag har haft mani på läppglans i många år. lätt att applicera och blir inte torrt. Nu är j... Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 12 Mar 11:55
1
2,6k
Hur ska jag göra för att lyckas? av Anony­m (Mull­i­g) Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönhetsexperten
Äldre 12 Mar 11:54
1,1k 1 Hej hej.. Känner att jag vill tappa mina överflödiga kilon nu till sommaren..! Har hört... Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 12 Mar 11:54
1
1,1k
knappt några underfransar..vad göra? av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönhetsexperten
Äldre 12 Mar 11:51
4,9k 3 har få underfransar. var ung o dum en gång i tiden och använde vatten för att tvätta bort... Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 12 Mar 11:51
3
4,9k
bristningar EFTER grav av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönhetsexperten
Äldre 12 Mar 11:49
1,3k 1 Okej, fick min bebis för 7 mån sedan och trodde jag var "safe" när jag inte fått några bri... Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 12 Mar 11:49
1
1,3k
Kan jag använda Veet? av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönhetsexperten
Äldre 12 Mar 11:47
1,4k 1 Hej Jag undrar en sak ang Veet. Jag brukar använda veet vid bikinilinjen då det inte er... Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 12 Mar 11:47
1
1,4k
Ögonbrynen av LiaW Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönhetsexperten
Äldre 12 Mar 11:46
3,4k 2 Hej. Jag målar mina ögonbryn & har alltid gjort för att mina ögonbryn annars sitter otroli... Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 12 Mar 11:46
2
3,4k
håravfall..... av Mamma Miiia­1­9 Inaktiva­: Skönhets­experten 1,3k 0 Hejsan!! Undrar om det är någon annan här som råkat ut för att tappa otroligt mycket hå... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,3k
Vaxa magen som gravid? av Anony­m (grav­i­d) Inaktiva­: Skönhets­experten 1,8k 0 Jag är gravid nu i vecka 25. På min mage har jag svarta mörka långa hårstrån, så nu undra... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,8k
Vaxa av Anony­m (grav­i­d) Inaktiva­: Skönhets­experten 1,4k 0 Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,4k
Bli piggare och kom i form inför Beach 2010 av jaque­l­enw Inaktiva­: Skönhets­experten 1,4k 0 Hejsan! Mitt namn är Jaquelen Wikström och jag är en personlig hälsocoach. Ni som vill k... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,4k
Taxöron i all ära! Bröstförstoring nästa! av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten Anonym
Äldre 9 Feb 20:21
1,4k 1 Bara skinnpåsar kvar efter all amning. Så bröstförtoring och lyft är bestämt. Någon s... Inaktiva­: Skönhets­experten Anonym Äldre 9 Feb 20:21
1
1,4k
bikinilinjen! av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönhetsexperten
Äldre 23 Jan 04:07
2,0k 1 hej! hur sk amna göra för att raka bikinilijen? ska man ta vax och dra bort allt hör el... Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 23 Jan 04:07
1
2,0k
Olika längd på ögonfransarna! av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönhetsexperten
Äldre 23 Jan 03:56
1,8k 1 Mina ögonfransar på vänstra ögat är kortare än dem på högra ögat, så det är jättesvårt att... Inaktiva­: Skönhets­experten Mia skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 23 Jan 03:56
1
1,8k