Fråga experten: Inaktiva: Skönhetsexperten forum

Skönhetsexperten
Här kan du ställa frågor om smink&hudvård. Mia Högfeldt är hår&make-up artist på Mikas men svarar inte på några fler frågor på Familjeliv från och med April 2010. 

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hudproblem av Nova8­6 Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 16 Oct 11:54
1,4k 1 Hej! Jag har problem med min hy! Har fått massor med röda prickar i ansiktet har även fin... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 16 Oct 11:54
1
1,4k
Mycket torr hy av Anony­m (Torr­i­s) Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 16 Oct 11:40
2,8k 1 Jag har mycket torr hy som jag tycker är svår att ta hand om. Har inte hittat någon bra kr... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 16 Oct 11:40
1
2,8k
ärr efter att ha ramlat i trappa av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 16 Oct 10:55
1,4k 3 Far fortfarande så dåligt efter att min dotter ramlat ner från trappan då jag gick bredvid... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 16 Oct 10:55
3
1,4k
Sminka utstående ögon??? av Sofie­s värld Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 16 Oct 10:30
2,8k 1 Hej! Pga. en sjukdom så har jag ganska utstående ögon, vilket jag har jättemycket kompl... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 16 Oct 10:30
1
2,8k
Hur får jag bort bristningarna? av Ivron­a Inaktiva­: Skönhets­experten 1,5k 0 För 3 veckor sedan fick jag min son. Sista veckan i gravidteten så kom alla bristningar,... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,5k
Tappar hår varför?? av RockN­R­ollMa­m­ma Inaktiva­: Skönhets­experten 1,5k 0 Undrar varför man tappar hår efter en förlossning?? började tappa hår för ca 1-2 år sen o... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,5k
Fixa brösten efter amning av soffy­s Inaktiva­: Skönhets­experten 2,3k 0 När man har fått barn och ammat klart kan man fixa brösten då eller hur länge måste man vä... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
2,3k
Kemisk peeling av Kermi­t the frog Inaktiva­: Skönhets­experten 1,5k 0 Hej! Jag undrar om du rekommenderar kemisk peeling. Jag har inga svåra hudproblem, men jag... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,5k
Få bort mörka ringar permanent? av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten 1,6k 0 Hej! Jag är ganska så mörk under mina ögon och har väldiga problem med att hitta en con... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,6k
Varfyllda finnar! av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 30 Sep 13:08
1,3k 1 Hej på er! Har en fråga till er: Jag får mycket finnar i ansiktet och där det de ofta f... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 30 Sep 13:08
1
1,3k
vAd ska jag ha som ansiktskräm? av Min högst­a önska­n Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 30 Sep 12:36
2,1k 1 Hej! Som det är nu använder jag Niveas Aqua Sensation, och har så gjort i några år. Det... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 30 Sep 12:36
1
2,1k
Bröstförstoring av The Angel Baby Inaktiva­: Skönhets­experten 1,6k 0 hejsan! jag sitter och funderar på om man kan bli erbjuden gratis bröstförstoring, efter g... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,6k
Väldigt, väldigt torr?! av Anony­m (torr­) Inaktiva­: Skönhets­experten Anonym (torr)
Äldre 21 Sep 14:13
1,1k 2 Jag har ett problem, det började i somras på baksidan av ena låret, en stor torr röd fläck... Inaktiva­: Skönhets­experten Anonym (torr) Äldre 21 Sep 14:13
2
1,1k
Vilka produkter ska/kan man använda om man är allergisk? av jummi­e Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 18 Sep 15:47
1,2k 1 Jag behöver hjälp! Jag har på "äldre" dar fått allergi på mina ögonlock som innebär att de... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 18 Sep 15:47
1
1,2k
Mitt hår blir lätt fett, vilka produkter ska jag använda för att göra det bättre? av camil­l­as198­5 Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 18 Sep 15:27
1,6k 1 Sen förlossningen så har mitt hår blivit jätte fett och jag måste tvätta det minst varanna... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 18 Sep 15:27
1
1,6k
Hjälp av Anony­m (vela­n­) Inaktiva­: Skönhets­experten 1,3k 0 Bör man vänta med att operera brösten till efter man fått barn? och varför? eller behöver... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,3k
Mitt ansikte har exploderat med finnar?! av Anony­m (finn­i­ga fia) Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 11 Sep 12:33
8,9k 1 hej mitt ansikte har exploderat med finnar! Usch! Hur kommer det sej? Jag brukar få lite... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 11 Sep 12:33
1
8,9k
generande hårväxt av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 11 Sep 12:07
1,8k 1 Hej! Jag har väldigt mycket hår kring bikinilinjen och även bak på låret har en gång ra... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 11 Sep 12:07
1
1,8k
Smalt mellan ögonen av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 31 Aug 17:25
2,7k 1 Jag har väldigt smalt ansikte och smalt mellan ögonen. Vet inte om det beror på det eller... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 31 Aug 17:25
1
2,7k
ICA påsar under ögonen.. ;-) av Anony­m (ICA under ögon) Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 31 Aug 17:10
4,4k 1 Hej! Huuuuuuuur får man bort sina trötthetspåsar under ögonen , alltid svullen fast ja... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 31 Aug 17:10
1
4,4k