Fråga experten: Inaktiva: Skönhetsexperten forum

Skönhetsexperten
Här kan du ställa frågor om smink&hudvård. Mia Högfeldt är hår&make-up artist på Mikas men svarar inte på några fler frågor på Familjeliv från och med April 2010. 

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Vilken frisyr är inne i höst?? av Hope4­y Inaktiva­: Skönhets­experten 1,7k 0 Hej! Jag ska snart till frissan men vet inte hur jag vill klippa mej. Jag har nu axel... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,7k
Vilket är märket på... av Perne­l­lis Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 17 Aug 14:26
1,1k 1 den bästa ögonskuggan??? Jag använder just nu IsaDora skuggorna och tycker väl att dom... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 17 Aug 14:26
1
1,1k
var hittar jag det hon anväde att plocka ögonbrynen med? av Rosdr­a­ken Inaktiva­: Skönhets­experten 1,5k 0 Hej Jag var nyligen på en salong och fick ögonbrynen plockade bla och hon använde en sak... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,5k
Vilka kläder? av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten 1,5k 0 Jag skäms hemskt över mina överarmar och bär aldrig linnen/kortärmat. Har således problem... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,5k
Hårfärgning + migrän? av Lolle Inaktiva­: Skönhets­experten 4,0k 0 Hej! Jag var länge osäker om jag vågade gå till frisören för att färga håret pga jag hade... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
4,0k
Färg på ögonskugga? av Solst­r­ålen8­5 Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 29 Jul 14:34
3,0k 1 Jag har blåa ögon, vilka färger på ögonskuggan är finast för att framhäva mina blå ögon? Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 29 Jul 14:34
1
3,0k
Lotion för magen? av HJ83 Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 29 Jul 14:27
1,5k 1 Hej. Jag har en fråga om hudbristningar på magen. Jag vill gärna försöka undvika de i... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 29 Jul 14:27
1
1,5k
Hjälp mig angående nya bröst!!!!! av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 29 Jul 14:19
2,2k 1 Hej! Funderar på att operera mina bröst...nu behöver jag lite råd och så! Jag vill gär... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 29 Jul 14:19
1
2,2k
Är det farligt att få fräknar när man aldrig haft det? av Anony­m Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 29 Jul 14:04
2,9k 1 Kan tillägga att jag födde barn för 4½ månad sen. Aldrig haft fräknar förut. Min sambo upp... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 29 Jul 14:04
1
2,9k
Rama in ögonen... av Aqua7­8 Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 29 Jul 13:50
2,1k 3 Hej,har du nån bra sida att tipsa om där man kan lära sig rama in ögonen snyggt och enkelt... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 29 Jul 13:50
3
2,1k
Problemhy? Finnar... av Mysaa­a­n Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 29 Jul 13:42
3,3k 3 Har inte riktigt hittat några produkter som passar min hy, jag har såå mycket finnar över... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 29 Jul 13:42
3
3,3k
Ny i sminkeriet av Anony­m (osmi­n­kad) Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 19 Jul 17:06
1,4k 1 Jag är nu 35 år och har aldrig sminkat mig men nu känner jag att jag vill fräscha till mi... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 19 Jul 17:06
1
1,4k
Rätt klänning för min kroppstyp av MrsFl­a­sh Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 19 Jul 16:55
2,0k 1 Hej! Jag fick en dotter för 7 månaders sen och i augusti är jag bjuden på bröllop. Jag... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 19 Jul 16:55
1
2,0k
Hjälp! av Anony­m (Lill­a jag) Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 19 Jul 16:44
1,3k 1 Hej! Jag är en tjej som närmar sig trettio och som har ett mycket genant problem. För att... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 19 Jul 16:44
1
1,3k
röda kinder av jeeri­7­4 Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 19 Jul 16:25
2,3k 1 Hej, Jag har, vad jag tror, ytliga blodkärl (syns genom huden, massa röda små streck) p... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 19 Jul 16:25
1
2,3k
Mat av monas­t­iria Inaktiva­: Skönhets­experten 1,4k 0 Kian e snart 1 månad.. Undrar om det e någon som vet om man kan börja med NAN 2 snart fas... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,4k
Premature Ovarian Failure av hhsmi­l­e Inaktiva­: Skönhets­experten 1,5k 0 Dear expert, I had POF (premature ovarian failure) since 2003. Now i am 42 yrs old and... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
1,5k
Dior "Diorshow" av Mumse­l­umsan Inaktiva­: Skönhets­experten Mumselumsan
Äldre 24 Jun 16:47
1,5k 2 Hej! Såg att du i en annan tråd rekommenderat Diors mnascra "Diorshow" och jag blev sug... Inaktiva­: Skönhets­experten Mumse­l­umsan Äldre 24 Jun 16:47
2
1,5k
Hur plockar man ögonbrynen rätt? av mikip­i­ki Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönhetsexperten
Äldre 23 Jun 12:38
5,6k 1 Jag tror detta inlägg ska ligga här, men ja. Jag har enda sedan jag var liten haft gan... Inaktiva­: Skönhets­experten Åsa skönh­e­tsexp­e­rten Äldre 23 Jun 12:38
1
5,6k
Kräm som döljer ärr av Marik­o Inaktiva­: Skönhets­experten 2,4k 0 Hej! Jag har ett, i mina ögon, ganska jobbigt problem. Jag har nämligen ganska många ärr p... Inaktiva­: Skönhets­experten Obesvarade
0
2,4k