Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Vet inte vad jag ska göra av Emmyn­i­lsson Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 529 0 Min son är snart 6 månader om 1 vecka och han har aldrig gillat att ligga på mage .Vi vill... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
529
New York med 3 månaders bäbis? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Magnus
Äldre 22 Feb 10:42
780 2 Jag har länge planerat en resa till New York med min familj men det har aldrig blivit av,... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Magnu­s Äldre 22 Feb 10:42
2
780
Hur få dottern torr på natten av Anony­m (fråg­a­nde mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 566 0 Hej! Vi har en dotter på lite mer än 4,5 år. Hon blev blöjfri på dagen väldigt tidigt... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
566
Hur vet jag om jag kan? av Anony­m (Orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 610 0 Jag fyller 18 i mars. Min största dröm är att få barn så snart som möjligt. Jag längtar s... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
610
Hjälp mig med ett dagsschema för 6 månaders! av tuval­i­1 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 684 0 Sonen är 6 månader. Jag ammar. Men nu är det ju även dags att införa smakisar, gröt och vä... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
684
Min son gillar inte nappflaskan? Vad ge istället? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 592 0 Min son är nu 6 månader och jag försöker så sakteliga försöka börja vge honom lite välling... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
592
undran av Anony­m (myr) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 464 0 en  undran bara, är gravid i v17 och har måt piss till v 14 sen vände det till det bättre,... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
464
Min "mittentå" på VARDERA fot är svullen,kliar och gör ont! Gravid, Hjälp!? av Anony­m (Orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Orolig)
Äldre 20 Feb 13:08
5,3k 4 Hej! Visste inte vad jag skulle posta detta som. Men jag är gravid i vecka 8 och har fått... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (Orolig) Äldre 20 Feb 13:08
4
5,3k
Detta knäcker oss snart av Anony­m (Uppr­ö­rd mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 647 0 Hejsan! Vi börjar blir riktigt desperata, vi har en dotter som blir 2 år nu i mars. Ho... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
647
När är det lämpligt att börja med sittvagn? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 674 0 Hejsan.. Jag undrar vid vilken ålder på barnet,  när det är lämpligt att fälla upp liggva... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
674
2 åring borta första gången tre dagar med pappan? För länge? av Anony­m (Höns­m­amman­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 578 0 Jag sitter med en klump i hjärtat då min man vill ta med sig vår lilla 2 åring och hälsa p... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
578
Linfröavkok till 2-åring? av Kakmo­n­ster Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,4k 0 Hej! Kan man ge en tvååring linfröavkok? Tex att i vällingen byta ut 0,5 dl vatten av t... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,4k
23 månaders tös vill inte äta av Anony­m (orol­i­g mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 501 0 Hej! Har en liten tös på snart 2 år som varit sjuk under snart 4 veckor till och från. Va... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
501
d vitaminer av auo Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 502 0 hej . jag har en undrar . hur kommer det sig i så att varje gång när jag försöker ge d vit... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
502
Förstoppning och diaree hos 7 månader barn av Anony­m (hurb­l­irdet­n­u) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (hurblirdetnu)
Äldre 17 Feb 19:08
850 2 Mitt barn är drygt 7 månader och har varit förstoppad till och från sedan introducerade av... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (hurblirdetnu) Äldre 17 Feb 19:08
2
850
Sluta med snus av Anony­m (Snus­a­r) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 549 0 Hej! Jag och min sambo tänkte göra barn inom kort. Vi båda snusar sen flera år tillba... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
549
Knappt 3 kg och alvedon? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Carmen
Äldre 17 Feb 13:16
801 1 Hej. Min dotter ska klippa tungbandet i morgon och vi fick besked om att ge henne alvedon... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Carme­n Äldre 17 Feb 13:16
1
801
Resa till afrika med bebis av MrsAs­s­ault Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Carmen
Äldre 17 Feb 13:08
642 1 Hej, Jag undrar hur tidigt man kan resa till afrika med en bebis, tänker på vaccin och... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Carme­n Äldre 17 Feb 13:08
1
642
Blöjbyte på natten? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 578 0 Igår kväll så hade jag problem att lägga min son, han är 9 veckor gammal. Han somnade in f... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
578
bajs av Nelli­e­Meja Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 534 0 Hej. Min dotter på tre månader bajsar väldigt ofta och har gjort det hela tiden. Minst tv... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
534