Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Tryck på fontanellen av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Carmen
Äldre 23 Jan 15:40
2,3k 1 Hej! Är orolig att jag skadat min 1 mån baby då jag för någon natt sen,när jag ammade,hon... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Carme­n Äldre 23 Jan 15:40
1
2,3k
När är barnet redo att sova utan blöja? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 732 0 Vi trodde att vår son (3,5 år) var redo att sova utan blöja, han ville själv och de första... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
732
Tänder av Anony­m (J) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 452 0 Hej! Jag undrar om det är normalt för en 2-åring att bara ha fyra tänder? Alltså, hon f... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
452
Röd runt munnen? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,3k 0 Har 2 söner, 3 år och 1 år gamla, som båda är väldigt röda runt munnen. Misstänker ju napp... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,3k
gillar inte att amma, när kan man sluta med hyfsat gott samvete av Anony­m (Fru B) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 681 0 Har en 6 veckors bebis som helammas. Har haft två mjölkstockningar med feber och allmän vä... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
681
Sömnproblem hos 5månaders tjej av Pia 832 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 528 0 Hej Min tjej har sedan födseln sovit relativt dåligt. Svårt att somna och lätt att vakn... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
528
ännu en sömnfråga ;) av Anony­m (flor­a­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 514 0 Jag undrar om lite spädbarn på egen hand  kan lära sig att somna eller om man alltid behöv... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
514
Napp eller inte - det är frågan av prebe­r Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 639 0 Har en son på 4 månader som hade en tuff start, vilket resulterade i att vi provade napp g... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
639
4 veckor å väger lika mycket som vid bvc inskrivning, hjälp? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym
Äldre 21 Jan 08:22
719 2 Min lilla kille har inte gått upp i vikt och blir snart 4 veckor gammal. (på torsdag) Han... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym Äldre 21 Jan 08:22
2
719
7 månaders växer inte av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 613 0 Hej Vår 7 månader gamla dotter har sedan 6 månaderskontrollen för en månad sen  bara vu... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
613
Vill inte bajsa av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 598 0 Hej!! Vi har en 3- årig son som har blöja och inte vill bajsa. Han verkar inte och säger s... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
598
vaccination o feber av Lilla fröet Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 556 0 Hej, min son vaccinerades idag, 5 mån, o vart gnällig o sen tog JAG tempen o han hade då f... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
556
Min 11 månaders bebis vaknar varannan timme varje natt av Anony­m (Tröt­t mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 989 0 Hej! Jag har en son på snart 11 månader som vaknar med jämna mellan rum hela nätterna... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
989
Näringen i mjölken av Belli­n­i Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 525 0 Hej, helammade min son till han var fem månader. Var på bvc o vägde han o han hade bara gå... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
525
20 månader och går inte av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 855 0 Min dotter är snart 20 månader och hon går fortfarande inte. Det handlar inte om att hon... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
855
Skriker hysteriskt vid blöjbyten av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 766 0 Vår lilla kille är 1 månad gammal och blir ofta fullständigt hysterisk då vi byter blöja... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
766
olika svar från er två? av Lilla fröet Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Lilla fröet
Äldre 18 Jan 19:26
914 4 Hej, skrev häromveckan en fråga angående att flyga med en 5,5 mån bebis, du skrev ATT du i... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Lilla fröet Äldre 18 Jan 19:26
4
914
6,5 årig pojke som bajsar på sig. av Anony­m (Orol­i­g föräl­d­er) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 755 0 Hej,  jag har en son  på 6,5 år som bajsar på sig nästan varje dag. Han har hela tiden ba... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
755
Får kväljningar av smakisar. av sojh Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 653 0 Min son är 6,5 månad och får ordentliga kväljningar av all mat vi har provat, han nästan k... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
653
2åring slår sina leksaker? av Oförg­l­ömlig Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Oförglömlig
Äldre 17 Jan 23:10
742 2 Hej har en son på 2 år vi pratar mycket hemma om att man inte får slåss å bitas då han for... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Oförg­l­ömlig Äldre 17 Jan 23:10
2
742