Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
4.5 åring leker inte med andra barn av Anki2­4 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 705 0 Hej! Min son på 4.5 år är en gó kille som är förnuftig, klok och smart och oerhört fantas... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
705
Sluta amma på natten? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 580 0 Min son är 5 månader och vaknar MINST en gång i timmen. Ofta vill han snutta. Hur gör jag... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
580
Leka själv av river­r­unn Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 488 0 Hej! Har du några tips för att uppmuntra en 2,5-åring till att leka själv? Som det är nu... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
488
utomlandsresa! av emma8­8­03 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 680 0 Hej. jag undrar hur gammal barnen ska vara för att man ska få åka utomlands. kan man åka o... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
680
Hur länge? av Mirak­e­l famil­j­en Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 534 0 Sitter febern i och prickarna efter 18 månaders vacciner? Dottern vaccinerades måndagen de... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
534
Ersättning av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 510 0 Jag slutade amma vid 9 månader då barnet inte visade intresse längre så det rann ut i sand... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
510
Barn med feber.. av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 499 0 Hej! Jag har en fråga, vad tycker du om barn som har feber kan de sova ute i vagnen? Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
499
1år och lös i magen.. av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 543 0 Hej Jag har en 1 åring som på sista tiden har varit väldigt lös i magen, det är inte vatt... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
543
2½ månaders bebis som vaknar när man försöker lägga bort henne av Andre­a 694 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 555 0 har en 2½ månaders bebis som jag nattammar genom att ligga i sängen. problemet är att när... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
555
Resa till Belgien med en 4 månaders av tulip­7­9 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan tulip79
Äldre 27 Jan 13:34
480 1 Nu har vi bokat en resa till Belgien, vi blir borta 5 dagar i början av mars. Vår son komm... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan tulip­7­9 Äldre 27 Jan 13:34
1
480
Flicka på 21 månader somnar inte av Smurf­m­amma Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Smurfmamma
Äldre 26 Jan 19:59
537 2 Hej, Vi har ett problem, och vi tänkte se om vi kanske kan få lite hjälp på vägen av er... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Smurf­m­amma Äldre 26 Jan 19:59
2
537
Dygnsrytm för 4 månaders bebis? av tuval­i­1 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan tuvali1
Äldre 25 Jan 21:32
1,4k 6 Hej! Jag har en liten son på 4 månader. Tycker inte att jag har någon som helst struktu... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan tuval­i­1 Äldre 25 Jan 21:32
6
1,4k
mässlingvaccination av Anony­m (mäss­l­ingen­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym
Äldre 25 Jan 20:05
896 3 Hej, jag sk resa till Spanien, närmare bestämt gran canaria snart, är född 1981 o tror att... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym Äldre 25 Jan 20:05
3
896
Underviktigt? av Sweet­m­anda Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 576 0 Hej! Min son är 1 1/2 år gammal och väger 10 kilo, i mina öron låter detta väldigt lite... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
576
Mat för ettåring av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 793 0 Hej, kommer kanske med några dumma frågor, men vi undrar lite överlämplig kost för ettåri... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
793
Bajsar helt plötsligt hela tiden av sandr­a em Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 568 0 Min dotter på 2,5 mån har alltid bajsat 1 gång i veckan, i söndags gjorde hon sin tömning... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
568
Hur gör vi?? Sömnen som krånglar stort. av Anony­m (rådv­i­ll) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 515 0 Vårt barn är 7 månader. Han har alltid krånglat med sömnen. Han har svårt att komma till r... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
515
blodgrupper av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 1,1k 0 kan 2st med blodgrupp A få ett barn med blodgrupp O Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
1,1k
blåsa på trummhinnan av Marit­a 451 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsköterska Carmen
Äldre 24 Jan 13:29
837 1 Hej, Min son har blåser på trumhinnan, var hos läkarn och ha sa att det inte gick att gör... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVCsk­ö­tersk­a Carme­n Äldre 24 Jan 13:29
1
837
Hur kanjag göra d lättare!? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 530 0 Hejsan.. Jag hoppas att jag kommer kunna få något bra svar här.. jag vet inte vart jag... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
530